'Benfica gaat Ronald Koeman presenteren'quote:
Idd,quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Mariano Barbosa van Banfield naar Villarreal (Reina lijkt dus weg te gaan)
Nihat Kahveci speelt de komende vier seizoenen bij UEFA Cup-winnaar CSKA Moskou. De Turkse international van Real Sociedad kost de Russen naar verluidt twintig miljoen euro. Kahveci stond de laatste vier maanden van het afgelopen seizoen langs de kant. In februari scheurde hij tegen FC Sevilla de voorste kruisband in zijn linkerknie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:45 schreef Thetallguy het volgende:
Nihat Kahveci naar CSKA
Samaras? Ze zoeken het wel vaker in Nederland zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Samaras naar Arsenal is rond, aldus goal.com.
Hij heeft getekend maar Arsenal leent hem een jaar aan Heerenveen.
alleen vind ik samaras beter dan Van Persiequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:17 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Samaras? Ze zoeken het wel vaker in Nederland zeg
Nee joh, Van Persie zit op een veel hoger niveau dan Samaras op dit moment en Samaras en Van Persie spelen niet op de zelfde plek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
alleen vind ik samaras beter dan Van Persie
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
alleen vind ik samaras beter dan Van Persie
Is niet waar: hij speelde een wedstrijd EuropaCup als invaller en versierde zelfs een penalty.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef DeTolk het volgende:
RBC verzekert zich van diensten Wau
8/6/2005 15:27
RBC Roosendaal neemt Wau over van PSV, dat de rechtsbuiten nog tot 2007 onder contract had staan. Voor de Eindhovense club kwam Wau echter niet uit.
Ik denk dat van Persie een basisplaats zou hebben bij Heerenveen.. denk ik zomaar.. ik weet het ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Samaras??? Dat moet toch echt een grap zijn, die hark.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:44 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik denk dat van Persie een basisplaats zou hebben bij Heerenveen.. denk ik zomaar.. ik weet het ook niet
Was al genoemd 3 posts boven je.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef DeTolk het volgende:
Kuffour naar AS Roma
Zou niet weten door wie dus hoort hier ook niet thuis..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is die transfer van Samaras bevestigd
Goede speler voor Villarrealquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Riquelme naar Villarreal
Verander je quote eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee echt? Hij was verhuurd aan dinges.
Barca kon hem toch niet gebruiken, goede speler voor Villarreal.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Riquelme naar Villarreal.
Bron?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef rotskibo het volgende:
Koevermans naar AZ.
quote:
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=28769quote:Danny Koevermans vertrekt definitief bij Sparta.
De spits van de Kasteelclub speelt de komende drie seizoenen voor AZ. Koevermans wordt vrijdag medisch gekeurd in Alkmaar. Naar verluidt is de transfersom rond de 800.000 euro. AZ en trainer Louis van Gaal hebben niet gewacht op de mogelijke transfervrije status van Koevermans. De topscorer van de Eerste Divisie heeft een clausule in zijn contract staan waardoor hij transfervrij mag vertrekken bij Sparta wanneer de Kasteelclub niet promoveert.
Dat is wel een goeie ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef hellmondunited het volgende:
Dingsdag van Vitesse naar Helmond Sport
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja.
Grap dan he.
jammer maar helaas, geen grapquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja.
Grap dan he.
Was er al een soort van bang voor.. Kluivert transfer afgeketst op medical.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef WaStEd het volgende:
Kluivert nog niet rond met Valencia, wordt morgen gekeurd maar is net geopereerd aan zijn knie. Zal wel geen probleem zijn maar je weet het nooit.
Overigens is het verhaal van Davids en Kluivert naar AZ, of uberhaupt al sprake van totale onzin (volgens Kluivert).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |