Dit zijn de realtime stats van vandaag .. je moet naar de stats van gisteren kijken denk ik als je ze toen geupload hadquote:Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
Nu sta ik inneens weer niet meer in de stats
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606
Eerst stond ik er in met ruim 7000 punten, maar in de tussen tijd heb ik al zeker weer twee jobs geupload en ik sta niet eens in de lijst (Angel;4). Nee dit werkt lekker
Hier sta jij...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:47 schreef Prowl het volgende:
Sta ik er nou wel of niet tussen anders kap ik ermee
Mwah, echt beter vind ik FOK! niet lopen..quote:Op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef GP500 het volgende:
Fok begint nu wat beter te lopen zie ik.
Komen er ook nog wat meer bij, of droogt de aanloop nu uit.
goh inderdaad....quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Nightanimal het volgende:
We zijn Deep thought en Russia voorbij!!!![]()
![]()
![]()
welke nick heb je??? (heb nanking niet gevonden)quote:Op maandag 6 juni 2005 14:47 schreef NanKing het volgende:
Mensen help me eens.
Ik heb gedaan wat er in de OP stond ik heb op de link in het mailtje geklikt, ik heb inmiddels 1 job afgerond en met de 2de bezig.
en ik kan mezelf nergens vinden in de stats? heb ik iets fout gedaan?
Team nummer goed ingesteld? 2047?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dezelfde nick NanKing dus.
De eerste job heb ik btw gister avond rond 7 uur afgerond dus dat zou dan toch al bij de stats moeten staan?
raar.... (heb hier sommige CPU ratings op 0 staan maar de rest lijkt het te doen)quote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Frankvbr het volgende:
faddict voorspelt bij mij helemala niks, hij ziet wel de job, maar zegt verder overal 0
zal wel goed komen, de laatste % doen er iets langer over dan de begin %quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef mcintosh het volgende:
Hmmm, apart mijn job zou ook al lang klaar moeten zijn, maar is maar een paar procent vooruit gegaan....
Zal wel goed komen hoop ik...
Ja er zijn een hoop hiys bijgekomen dat wel... afijn 59% and counting. Wordt wel een leuke outputquote:Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef Eronymus het volgende:
[..]
raar.... (heb hier sommige CPU ratings op 0 staan maar de rest lijkt het te doen)
je hebt dat server.dat file ingeladen neem ik aan....
en File -> Reload al geprobeerd?
[..]
zal wel goed komen, de laatste % doen er iets langer over dan de begin %
(moeilijkere moleculen op het eind, of je hebt veel hits te pakken duurt ook langer dan)
Dat wordt een leuke scorequote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef Frankvbr het volgende:
ja allebei geprobeert
ik ben nu al bijna 200.000 seconde bezig met cancer, maar wel 136 hits
Gaat goed komen dus, geen zorgen je hebt nog 3 weken de tijd om Fok! mee te helpenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef devzero het volgende:
TofEen paar dozijn jobs gedaan en ik sta er niet tussen (hoewel het "probleem" bekend schijnt te zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |