Regel 1: Gm's van gravity luisteren NOOIT naar spelers zelf, omdat: ze wel honderd van deze mailtjes krijgen per dag, het bij Ragnarok ook al zo ging en ze nu hard bezig zijn met Gravity te laten blijven bestaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:57 schreef shilizous_88 het volgende:
*mailtje*
Als JIJ nou gewoon ff niks zegt over cheaters.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:30 schreef Gabez het volgende:
inderdaad cheaters zijn stom, ze verpesten het voor de rest !
Ja meneer die nog nooit gecheat heeftquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als JIJ nou gewoon ff niks zegt over cheaters.![]()
Ik moet ook een bourg hebben...kheb pas 30kquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:29 schreef shilizous_88 het volgende:
Hoe goed is het om te ranken in caves B2.. gisteren weer een miljoen verdiend aan essences en hearts
Mag ik mee volgende x ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:29 schreef shilizous_88 het volgende:
Hoe goed is het om te ranken in caves B2.. gisteren weer een miljoen verdiend aan essences en hearts
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik heb net chefke gesponsored met een cart en zijn benodigde sieraden.
Dus nu komen jullie aan de beurt.
Als dit betekend dat er geen reset/ roll back komt vind ik het prima!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef Hymn het volgende:
Hmm, er zijn lui gebanned en ene Sofiya sprak met ene astarot met een santa outfit in de char select menu o.O
Ze hebben gelult over de duping pruttel.
Positief imo![]()
ben ik nog steeds gierig?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef shilizous_88 het volgende:
Gisteren met 1 kill in caves B2 een drop van 'Pink Heart (2)', vannacht verkocht voor 250.000 per stuk. (nog bedankt jorryt voor het teruggeven)
Ja das goed, goed online spel moet luisteren naar de spelers om nog beter te wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef DaFan het volgende:
Positief dat er een GM komt om met iemand te praten iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |