abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27578476
quote:
Bedrijfsnaam:
Peak IT B.V.

Locatie/Standplaats:
Naarden

Bedrijfsprofiel:
Zit je midden in je IT carrière en wil je naar de top? Peak IT zorgt ervoor dat jij die top gaat bereiken!
Wij doen dit door opleidingen aan te bieden en een grote diversiteit aan opdrachten bij onze klanten. Hierdoor groei je in je vak. Niet alleen vakinhoudelijk betekent dit een snelle ontwikkeling, maar ook op sociaal vlak. Door het periodiek wisselen van je werkomgeving, kom je in korte tijd in aanraking met verschillende organisaties, collega's en culturen. Tijdens je opdrachten bij onze opdrachtgevers kun je altijd terugvallen op het kenniscentrum van Peak IT.
Peak IT biedt diverse vaktechnische trainingen aan om jouw kennis nog verder te vergroten en om zo voldoende kansen te bieden om door te groeien naar andere functies en door te gaan naar de Top!

Functie omschrijving:
Als IT trainee doorloop je een opleidingsprogramma van 1 maand bij Peak op kantoor. Gedurende deze maand volg je de volgende klassikale trainingen:
• ITIL Foundations
• Supporting Users and Troubleshooting a Microsoft Windows XP Operating System
• Supporting Users and Troubleshooting Desktop Applications on a Microsoft Windows XP Operating System
Alle drie de trainingen rondt je af met een officieel examen. Als je de examens van de 2 laatstgenoemde trainingen hebt behaald, ben je officieel Microsoft Certified Desktop Support Technician (MCDST). Gedurende deze eerste maand ben je fulltime bezig met trainingen en met het in de praktijk brengen van de theorie in ons test-lab.

Nadat je in de eerste maand bent opgeleid tot MCDST ga je als support engineer aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Zo breng je wat je hebt geleerd in de praktijk en doe je werkervaring op bij grote organisaties met een omvangrijke en complexe IT infrastructuur.

Naast het project dat je uitvoert, krijg je de mogelijkheid om door te studeren. D.m.v. zelfstudie, e-learning of klassikale avondtrainingen.

Functie eisen:
Om in dienst te treden als IT Trainee moet je aan de volgende eisen voldoen:
• Afgeronde opleiding HAVO, VWO of MBO Informatica;
• Goede hardware en software kennis;
• Goede beheersing van de engelse taal (i.v.m. de opleidingen);
• Enige werk- of stage-ervaring in een IT functie.

Arbeidsvoorwaarden
Peak IT biedt een uitstekende pakket arbeidsvoorwaarden:
• Een vast dienstverband;
• Volledige reiskostenvergoeding of een lease-auto (afhankelijk van je functieniveau of de locatie waar je werkt);
• Onkostenvergoeding;
• Pensioenregeling;
• 25 vakantiedagen;
• 8,5% vakantiegeld;
• En natuurlijk: uitstekende opleidingsmogelijkheden!
Zodra je als trainee de ITIL en MCDST opleiding hebt afgerond gaat je maandsalaris ophoog.

Dienstverband:
Vast, Detachering/Interim
Solliciteren:
Ben jij gemotiveerd om de top te bereiken? Stuur dan je curriculum vitae naar info@peakit.nl, of kijk voor meer informatie op www.peakit.nl
Dit kwam ik laatst tegen op nationalevacaturebank.nl.
Nu vraag ik me af of dit wel te vertrouwen is? Aangezien ze de hele site onder de ICT afdeling hebben ondergespamt met die vacatures, en het klinkt mij iets TE veelbelovend...

heeft iemand enig ervaring met dit bedrijf?

ik zou het graag willen weten
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:21:51 #2
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_27579052
Ik gok dat je die opleidingen zelf moet bekostigen?

Die hele site ziet eruit om klanten te lokken om die studies (MSCE enzo) te komen volgen en vervolgens lekker gaar te laten koken onder et mom van er is geen werk
Dum de dum
pi_27579543
jah dat snap ik, maar als zij mij een MSCE opleiding aanbieden dan snap ik wel dat ik voor hun in loondienst moet werken om dat "af te betalen".

die site zit er idd verdacht uit, beetje simpel naar mijn zeggen.
daarom wou ik eerst aan jullie vragen of jullie er ervaring mee hadden.
Bekijk mij op:
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:40:09 #4
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27579669
Ik ben daar dus geweest voor een sollicitatie. Nou, het was de meest stomme/klote sollicitatie ever!!! Contactpersoon tijdens de phone e.d. helemaal niet gesproken, terwijl die 3 mtr bij me vandaan zat. Komt een vriendelijke dame naar me toe, gaat een kleine presentatie houden over Peak IT (ze opend op een gare Win XP bak een cheap-ass presentatie in PP) en begint alles voor te lezen. D8 bij mijzelf, als ik 3 keer op 'enter' druk, weet ik het ook...
Decollete had ze n iet aan, dus moest wel naar d'r luisteren en naar die presentatie kijken. Ik gedaan, krijg een testje, test ok gedaan, wordt erna uitgelegd wat de voorwaarden zijn. Je begint met een opleiding, kost je 4000 euri (Studieschuld) en die moet je binnen het jaar aflossen. Krijg je een maand later weer een opleiding met een nieuwe studie schuld, eveneens een maand later weer hetzelfde. Uiteindelijk zit je met een schuld van 7000 euri geloof ik die je dus binnen 1 jaar moet aflossen (en dat van een loon, dat je zegt, ik verdien bij de lokale supermarkt nog meer)

M.a.w. Mijn ervaring met die gasten, 2 bad gewoon!
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27580013
Kijk eens wie er op hetzelfde adres zit...

QMAGIC
Gooimeer 6-10
1411 DD Naarden

Tel.: +31(35) 699 0370
Fax : +31(35) 699 0377

info@qmagic.nl

PEAK IT

Gooimeer 6-10
1411 DD Naarden

Tel.: 035 678 3179
Fax: 035 694 4363

info@peak-it.nl

Routebeschrijving
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:51:38 #6
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27580089
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:49 schreef tspawn het volgende:
Kijk eens wie er op hetzelfde adres zit...

QMAGIC
Gooimeer 6-10
1411 DD Naarden

Tel.: +31(35) 699 0370
Fax : +31(35) 699 0377

info@qmagic.nl

PEAK IT

Gooimeer 6-10
1411 DD Naarden

Tel.: 035 678 3179
Fax: 035 694 4363

info@peak-it.nl

Routebeschrijving
Het is in feite 1 big ass gebouw waar ze in zitten, zitten meerdere bedrijven in nmlk
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27580176
ja maar het zijn allebei oplichters...
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:00:39 #8
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27580462
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:53 schreef tspawn het volgende:
ja maar het zijn allebei oplichters...
Jah, maar we hebben al ruim 40 mensen in opleiding (Hun letterlijke woorden)

Ehm, waar zijn die dan?

Jah, die zijn net klaar en zijn naar huis (om 2 uur 's middags terwijl aangegeven dat de opleing 40 uur in de week kost )
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27580541
precies...
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:05:12 #10
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_27580635
haha, MCDST wordt niet gevraagd in de markt. Je hebt er verder geen donder aan. Kijk anders eens op www.call2.nl die zijn wel betrouwbaar
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:07:38 #11
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_27580718
Misschien moet je 's nachts beginnen?

Zoals ik al zei, et ziet er uit als een groot msce verkooppunt om je vervolgens teveel geld ervoor uit te knijpen. Tis ideaal, jij geeft mensen studiemateriaal dat je goedkoper hebt ingekocht en ze moeten het zelf leren, das snel verdiend ~:-P
Dum de dum
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:43:43 #12
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27581797
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Misschien moet je 's nachts beginnen?

Zoals ik al zei, et ziet er uit als een groot msce verkooppunt om je vervolgens teveel geld ervoor uit te knijpen. Tis ideaal, jij geeft mensen studiemateriaal dat je goedkoper hebt ingekocht en ze moeten het zelf leren, das snel verdiend ~:-P
Idd leuk gezien van PEAK IT, maar dus niet de oplossing voor mensen die er wat aan willen hebben
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:16:46 #13
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_27582964
Het is wel normaal dat je een studieschuld opbouwd als je een trainee bent of simpelweg gewoon opleidingen volgt via je werkgever, maar misschien heb je het gewoon verkeerde begrepen want het is daarnaast ook heel normaal dat je die studieschuld gewoon aflost door te blijven werken bij het bedrijf. Ga je binnen het jaar weg dan moet je nog ene percentage van die studieschuld aflossen.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:36:49 #14
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27588082
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef WaSTeiL het volgende:
Het is wel normaal dat je een studieschuld opbouwd als je een trainee bent of simpelweg gewoon opleidingen volgt via je werkgever, maar misschien heb je het gewoon verkeerde begrepen want het is daarnaast ook heel normaal dat je die studieschuld gewoon aflost door te blijven werken bij het bedrijf. Ga je binnen het jaar weg dan moet je nog ene percentage van die studieschuld aflossen.
Dat heb je niet helemaal goed, want bij PEAK IT moet je gewoon je studie-schuld binnen een jaar hebben afgelost (volledig! wel te verstaan) Ga je eerder weg, ook dan, het volledige bedrag
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:42:40 #15
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_27590177
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:36 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Dat heb je niet helemaal goed, want bij PEAK IT moet je gewoon je studie-schuld binnen een jaar hebben afgelost (volledig! wel te verstaan) Ga je eerder weg, ook dan, het volledige bedrag
Er zijn ook bedrijven waarbij dat niet hoeft
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_27590379
......zit je midden in je IT carriere roepen ze ......en dan gaan ze je zulke flut-cursusjes aanbieden ..............Dit is voor starters zonder opleiding en ervaring...de clowns van de ICT zou je kunnen zeggen

NG
GIRO 800800
pi_27590448
25 vakantiedagen
GIRO 800800
pi_27598187
nou, 't is iig duidelijk dat het een stel oplichters zijn

klonk ook zo mooi he:
leaseauto en 24 vakantiedagen
Bekijk mij op:
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:31:28 #19
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27598806
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:02 schreef Clerick het volgende:
nou, 't is iig duidelijk dat het een stel oplichters zijn

klonk ook zo mooi he:
leaseauto en 24 vakantiedagen
24 vakantiedagen kan, maar ik verdien nu ook 2,5 vakantiedag per maand, dus naar mijn weten niet meer dan redelijk. En een leaseauto? Klopt, krijg je ook, als je alle 3 de opledingen afgemaakt hebt
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:42:31 #20
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_27599083
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:31 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

24 vakantiedagen kan, maar ik verdien nu ook 2,5 vakantiedag per maand, dus naar mijn weten niet meer dan redelijk. En een leaseauto? Klopt, krijg je ook, als je alle 3 de opledingen afgemaakt hebt
26 Vakantiedagen hier en een lease-auto.
Het aantal vakantiedagen is normaal voor de detachering.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')