Ja. Wil je het op een website, of simpelweg via een aparte tool zodat alleen bepaalde mensen het zien?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef thomastux het volgende:
is het mogelijk om wat op je scherm te zien is live uit te zenden alsof het een webcam betreft? Mensen kunnen dan 'live' zien wat je doe.
vooral dat laatstequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja. Wil je het op een website, of simpelweg via een aparte tool zodat alleen bepaalde mensen het zien?
heb je een naam van die tool?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef Brendovic het volgende:
ik heb een live stream draaien die echt in windows media player draait via een windows 2003 server met zo een tool van windows, maar echt lekker draait het nog niet hoor. maar das wel vloeiend, nie van dat schokkerige beeld
windows media enocer ziet er goed uit, nu nog uitvogelen hoe ik m'n desktop laat 'filmen'.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Windows Media Encoder?
Als je zin hebt kan je ook een remote admin tool installeren. Veel van die programma's hebben een view only mogelijkheid opgenomen.
Neem bijvoorbeeld TightVNC of RealVNC.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef BlackJack het volgende:
steaming webcam...... wat voor pr0n ga je uitzenden?
Geeft bij mij altijd brak beeld als ik wat op neem.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Windows Media Encoder?
Als je zin hebt kan je ook een remote admin tool installeren. Veel van die programma's hebben een view only mogelijkheid opgenomen.
Neem bijvoorbeeld TightVNC of RealVNC.
Heel toevallig wel jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef thomastux het volgende:
[..]
die fase ben ik al voorbij
ontopic: http://www.developersdex.com/gurus/articles/753.asp
kan het alleen niet compileren?
iemand een studio.net dvdtje voor me liggen?![]()
hmm, maar dan moet de ander wel eerst iets instalerenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef Yabadab het volgende:
RealVNC werkt erg goed. En firewalls geven doorgaans geen problemen.
oeh, aaaaahquote:
Java-plugin en een webserver op jouw pc.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef thomastux het volgende:
[..]
hmm, maar dan moet de ander wel eerst iets instaleren
zoeken we op:Dquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Java-plugin en een webserver op jouw pc.
dat werkt, alleen vangt de firewall in de router m af, dus mensen van buitenaf kunnen nog steeds niet meekijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:45 schreef VeerMans het volgende:
RealVNC inderdaad. http://jouip:5800/ en de gebruiker kan kijken (na het inloggen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |