zilver ofzo peugeot ofzo weet ik veel hoe die dingen hetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
wat was het er voor 1?
ik heb een speedfight 2
Peugeot speedfight 2 silversportquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
zilver ofzo peugeot ofzo weet ik veel hoe die dingen heten
had je niet beter z'n gegevens kunnen opschrijven zodat je jouw schade kan verhalen bij zijn verzekering.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
mongool begon helemaal te dreigen nou dikke vinger kreeg dieen weg was ik tiefusmongool
tiefusding is nu iig mol en die van jou ook als je niet oppast hehe.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Peugeot speedfight 2 silversport
[afbeelding]
Ik rij mezelf wel een keer dood,quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
tiefusding is nu iig mol en die van jou ook als je niet oppast hehe.
Scheelt mij weer krasjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik rij mezelf wel een keer dood,
ander uitlaatje eronder, snelle bocht eronder, racevario erop, snelgas... en ik boek m hard
ik ook, maar wel op zijn plat Rotterdamsquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef LostFormat het volgende:
Ik had 'm keihard uit gelachen.
zo?: hihihihihihiquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook, maar wel op zijn plat Rotterdams
dat heb jij helemaal niet nodig, je kunt normaal al niets eens rechtdoor rijden op een fietspadquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik rij mezelf wel een keer dood,
ander uitlaatje eronder, snelle bocht eronder, racevario erop, snelgas... en ik boek m hard
zo ongeveer, maar dan een beetje andersquote:
Hij woont ook in Zoetermeer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb jij helemaal niet nodig, je kunt normaal al niets eens rechtdoor rijden op een fietspad
dat was geen fietspadquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb jij helemaal niet nodig, je kunt normaal al niets eens rechtdoor rijden op een fietspad
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Peugeot speedfight 2 silversport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |