quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef DrDentz het volgende:
noem jij mij een ligger
Hij bedoelde zeker het sigaretje waar hij net mee had zitten spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:20 schreef LostFormat het volgende:
Heb ik ook eens gehad. Ik lag in de nacht trein half voor pampus half te slapen. Gozer naast me zat niet echt stil ofzo. Op het moment dat ik uit m'n coma ontwaak om te kijken waar die nou precies mee bezig was, stopte die z'n lul weer terug z'n broek in. Hij bood me daarna nog wel een sigaretje aan.
Kunnen we het thuis doen en hoeft het niet meer in de treinquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Heb je foto van jezelf?
Goeiequote:
Is toch hetzelfde....sorry dat mijn Engels niet zo goed is als dat van jou. Maar ik zou willen dat ik het gelogen heb. Ik kan er toch ook niets aan doen dat jij niet zulke opwindende dingen meemaakt?quote:
Nou als jij dat al opwindend vindt, je wilt niet weten wat voor geile shit ik in me leven meemaak, meidquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef Luna1975 het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde....sorry dat mijn Engels niet zo goed is als dat van jou. Maar ik zou willen dat ik het gelogen heb. Ik kan er toch ook niets aan doen dat jij niet zulke opwindende dingen meemaakt?
Vertel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nou als jij dat al opwindend vindt, je wilt niet weten wat voor geile shit ik in me leven meemaak, meid
Een wat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef Luna1975 het volgende:
Geef toe dat het een beetje erg domme fout was die lyer. Weet niet wat me bezielde.
Als FOK! een democratie was dan had ik ja gestemd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef buzzer het volgende:
gaat dit nog ergens over, of kan dit zonder gene op slot ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |