Bij ons in het dorp valt het nog mee. Tot je naar de bewoonde wereld moet. Dan reis je eerst ruim een uur door de achterbuurten van Rotterdam voordat je uberhaupt op Rotterdam CS staat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef Inu het volgende:
Nja, waar jij vandaan komt ben je idd een minderheid als Nederlander![]()
Ik zit op m'n werk...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Inu het volgende:
Ja, hij is toch niet onlineJij ook niet btw
Als je het maar laat...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:03 schreef Inu het volgende:
Ohw, dan moet waarschijnlijk ook wel lukken
Ik heb trouwens gister gelezen dat het in mn sterrebeeld ligt om te laat te komen
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weerquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Inu het volgende:
Ja, hij is toch niet onlineJij ook niet btw
Zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weer
Ga je vanavond ook uit in Rotterdam?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weer
You've got a point therequote:
Ik ga nooit uit in Rotterdam. Vanavond zit ik trouwens gewoon in Rijswijk. We hebben een BBQ van de studentenverenigingquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook uit in Rotterdam?![]()
Nog zo'n mongool die niet snapt waarvoor die moest stemmen...quote:R8ality schreef:
Ik heb eigenlijk vooral nee gestemd omdat we de papiermolen al groot genoeg is. Tel daarbij op, ons kansloze kabinet, et voila.
Jij hebt dus ja gestemd?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog zo'n mongool die niet snapt waarvoor die moest stemmen...
Jullie soort bewijst nog maar eens dat Nederland te dom is om referenda's te laten houden.
Net als de lui die zeggen dat ze tegen gestemd hebben omdat er toch wel een herziene grondwet zal komen binnenkort, waarna we wederom mogen kiezen of we die wél willen hebben. Nee dus, die grondwet komt er de eerst komende 10 jaar niet meer. Nee stemmen wil zeggen dat je het zoals het nú gaat wel prima vindt, onze grootste kans om wat aan dat 'te veel betalen' te doen is bij deze verkeken.
En dat gezeik over stierenvechten enzo in nóg kanslozer. De grondwet lecht dierenrechten grondwettelijk vast, waar dat nu nog per land beslist wordt.
Nederland, schaamt u...
Er bestaan geen domme vragen, er bestaan alleen domme antwoorden...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Domme vragen behoeven geen antwoord....
En dit geloof je zelf ook allemaal?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog zo'n mongool die niet snapt waarvoor die moest stemmen...
Jullie soort bewijst nog maar eens dat Nederland te dom is om referenda's te laten houden.
Net als de lui die zeggen dat ze tegen gestemd hebben omdat er toch wel een herziene grondwet zal komen binnenkort, waarna we wederom mogen kiezen of we die wél willen hebben. Nee dus, die grondwet komt er de eerst komende 10 jaar niet meer. Nee stemmen wil zeggen dat je het zoals het nú gaat wel prima vindt, onze grootste kans om wat aan dat 'te veel betalen' te doen is bij deze verkeken.
En dat gezeik over stierenvechten enzo in nóg kanslozer. De grondwet legt dierenrechten grondwettelijk vast, waar dat nu nog per land beslist wordt.
Nederland, schaamt u...
Op de basisschool wel ja, in de wereld der volwassenen niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, er bestaan alleen domme antwoorden...
Alles wat je nou opnoemd valt buiten datgene waar op gestemd werd... Met de verkiezingen ga je toch ook niet op een nietbestaande partij ofzo stemmenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En dit geloof je zelf ook allemaal?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Alles wat je nou opnoemd valt buiten datgene waar op gestemd werd... Met de verkiezingen ga je toch ook niet op een nietbestaande partij ofzo stemmenOf op de SP of Groenlinks puur omdat je vindt dat de VVD maar een stelletje prutsers zijn.
Zoals ik al zei, Nederland is te dóm voor een volksraadpleging...
En dat uit jouw mondquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boohoo ik denk dat ik slim ben maar ik ben zo achterlijk dat ik iedereen die tegen stemt dom verklaar boohoo die wrede wereld waarmee ik toch opgescheept zit...
Ik vind iedereen die tegen stemt juist de verstandigste...waarom zou iemand voor iets stemmen waarvan totaal niet duidelijk is wat erin komt/staat. Die grondwet is opgezet door mannen/vrouwen in pakken terwijl ze in een kring 'zakdoekje leggen, niemand zeggen' aan het spelen waren. Geen enkele burger is gevraagd wat erin zou moeten komen...het is voor ons bepaald door de politiek. En juist die politiek krijgt in Nederland op het moment geen vertrouwen omdat men blunders gemaakt heeft. Heel logisch dus dat mensen uit onvrede met de nationale regering tegen stemmen. Hoe moet een regering welke in eigen land al geen vertrouwen kan wekken wel ons vertrouwen geven dat ze op europees vlak de nederlandse burger vertegenwoordigen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond
Bovendien is niet iedereen die tegen stemt dom, dat heb ik ook nergens gezegd...
Kom niet verder dan 44quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:58 schreef daNpy het volgende:
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=crazy+frog
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pssst, hij stuitert... Dus iets lager schieten.
Twas trouwens mijn 4de schot.
Op z'n Engels jahquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Loops?
Een loops ontbijt?
Loopse hond ben ik wel mee bekend.
Zalm zelf zegt zelfs dat hij met de nieuwe overeenkomsten uit de grondwet een betere onderhandelspositie had gehad, dus dat is geen tegen argument, eerder een argument vóór de nieuwe grondwet. Daarbij heeft de huidige politiek niet de grondwet geformuleerd maar een speciaal internationaal commitee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:56 schreef FlowDesign het volgende:
Er is ook helemaal niet inhoudelijk gestemt... dat heeft niks met domheid te maken. Dat komt gewoon voort uit de onvrede. Als ze keihard in die wet hadden gezet dat Nederlanders er op die en die manier financieel op vooruit zouden gaan dan was die wet doorgegaan, anders niet.
??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:01 schreef febster het volgende:
Okke wat doe ikWeer gerommel met een vriendin van M
Wel grappig, Strabrecht had vandaag examenstunt (slapen op het schoolplein) heb daar nog gezellig met tig aantal mensen (die me niet kenden) zitten kletsen
Woon je nog thuis?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Godver. Gisteren had ik iemand mijn bestuurssleutels van de studievereniging gegeven omdat hij wat nodig had uit ons "hok". Prima, niet meer op gelet dat ik ze terugkreeg, tot ik gisternacht erachter kwam (recht voor de deur) dat hij die sleutels nog had. Ouders maar even wakker gebeld, gelukkig lagen ze net op bed. Ik had de hoop dat ik vandaag die gozer nog zou zien. Immers, hij heeft dezelfde college's. Het is nu 09:35 en deze beste gozer ligt nog lekker op bed terwijl we al om 8:30 moeten beginnen. Het is prima dat je veel bier zuipt hoor, maar wees dan ook zo'n vent om 's morgens weer op te komen dagen. Nu moet ik alsnog achter mijn sleutels aan. De sleutels van de bestuurszooi boeien me niet, maar het feit dat mijn huissleutels er aan hangen boeien me wel.
En ja, het is natuurlijk ook deels mijn eigen fout.
Ilona dokusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
??
Weer gerommel met een vriendin van M?
Die vriendin die gisteren mee was, was al bezet.
En hoezo "weer"?.
Slimquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Godver. Gisteren had ik iemand mijn bestuurssleutels van de studievereniging gegeven omdat hij wat nodig had uit ons "hok". Prima, niet meer op gelet dat ik ze terugkreeg, tot ik gisternacht erachter kwam (recht voor de deur) dat hij die sleutels nog had. Ouders maar even wakker gebeld, gelukkig lagen ze net op bed. Ik had de hoop dat ik vandaag die gozer nog zou zien. Immers, hij heeft dezelfde college's. Het is nu 09:35 en deze beste gozer ligt nog lekker op bed terwijl we al om 8:30 moeten beginnen. Het is prima dat je veel bier zuipt hoor, maar wees dan ook zo'n vent om 's morgens weer op te komen dagen. Nu moet ik alsnog achter mijn sleutels aan. De sleutels van de bestuurszooi boeien me niet, maar het feit dat mijn huissleutels er aan hangen boeien me wel.
En ja, het is natuurlijk ook deels mijn eigen fout.
Zalm is een gluiperd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zalm zelf zegt zelfs dat hij met de nieuwe overeenkomsten uit de grondwet een betere onderhandelspositie had gehad, dus dat is geen tegen argument, eerder een argument vóór de nieuwe grondwet. Daarbij heeft de huidige politiek niet de grondwet geformuleerd maar een speciaal internationaal commitee.
En dat je niet weet wat er in de grondwet staat is je eigen fout, er zijn meer dan genoeg bronnen te vinden waarin de nieuwe wetten/overeenkomsten geformuleerd staan.
Nogmaals, iemand die tegen de grondwet stemt is niet persé dom. Iemand die op grond van laffe argumenten die niks met diezelfde grondwet te maken hebben tegen stemt is wél dom.
Enfin, 't is gedaan... laten we het er niet meer over hebben.
Goeiemorgen Eindhoven!
Wie gaat er mee naar de ELE-rally zaterdag en/of zondag?
tsss met die rare mx5 zeker?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef amaranta het volgende:
ik geloof dat mex wilde gaan naar de ele rally
Sleutels inmiddels weer terug. Vergadering ging prima. Hij had vertrouwen in ons als nieuw bestuur en hoopt dat we er inderdaad een leuk jaar van gaan maken. Nog meteen wat dingen geregeld met de school. Daarna naar huis gegaan. Zeiknat geregend. Gekookt (Macaroniquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Slim
Ik moet ook zo vergaderenDenk dak ze maar mee naar buiten sleep... En daarna moek schoonmaken
![]()
![]()
Deze schijnt het prima uit te houden bij hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:39 schreef Inu het volgende:
Nieuw vriendinnetje weer?
Ik ga zo uit eten en dan naar feestje van mn werk, maar het is hier nu echt aan het storten!!
Ik zal het lawaai wel weer horen hier achter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:37 schreef daNpy het volgende:
Zondag naar de ELE rally (mountainbiken?)
Morgen moet ik werken tot 1700u
Uhm... die is al heel lang verlopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:35 schreef blieblie het volgende:
Goh... Is Lotte's IRC licentie verlopen ofzo
Verkopen aan Wienerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:16 schreef blieblie het volgende:
Pfffffffff..... Mijn kamer is eindelijk vrijwel leeg...
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik bijna voor mezelf een kabeltjes winkel kan beginnen.
Omdat Joost omrijdquote:Op zondag 5 juni 2005 04:22 schreef _DeBje_ het volgende:
Anders ben ik even eerder thuis als danny...
Hoe kan dat nou weer![]()
4.52quote:
En zo is het!quote:Op zondag 5 juni 2005 05:13 schreef FlowDesign het volgende:
Kaffers zijn het! Allemaal!
das gewoon brabants...quote:
soms krijg ik echt absoluut GEEN hoogte van jou.... beetje jammer...quote:Op zondag 5 juni 2005 04:49 schreef r8ality het volgende:
*knip*
Een vrouw die hoogte krijgt van een man, die hoop heb ik al lang opgegevenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
soms krijg ik echt absoluut GEEN hoogte van jou.... beetje jammer...
En andersom is dat natuurlijk net zoquote:Op zondag 5 juni 2005 15:05 schreef febster het volgende:
[..]
Een vrouw die hoogte krijgt van een man, die hoop heb ik al lang opgegeven
Terwijl mannen gewoon enorm logisch in elkaar zitten maar goedquote:
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=536599&c=10&rssquote:TILBURG - De afscheidsgroet 'Houdoe' in Brabant is het mooiste woord, vinden lezers van de regionale kranten BN/De Stem, het Brabants Dagblad en het Eindhovens Dagblad. Dat bleek zondagmiddag tijdens de finale van de verkiezing van het mooiste Brabantse woord in het Tilburgse popcentrum 013.
Friesland, Zeeland en Limburg kozen eerder een mooiste woord. Lezers van de drie Brabantse kranten mochten de afgelopen weken hun mooiste Brabantse woord insturen. Ongeveer 6000 mensen deden dat. Zij droegen onder meer zibbedeeske (zeurderig oud vrouwtje), meepesant (terloops) en petazzie (stamppot) voor.
Ook het woord schottelslet (vaatdoekje) werd voorgedragen. Dat is opmerkelijk. Schottelslet werd eerder in Limburg gekozen als mooiste woord.
Hier in de omgeving is het gebruikelijk om "hoi" te zeggen ipv "doei" (of houdoe). Erg verwarrend volgens mij voor sommige mensen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:28 schreef FlowDesign het volgende:
Als je hier woont dan ontkom je er niet aan nee
Toen ik weer in Eindhoven kwam wonen merkte ik dat vooral kassameisjes zoiets als "Doei" absoluut niet snappen.
Hoi zeggen als je weggaat is van origine Fries.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier in de omgeving is het gebruikelijk om "hoi" te zeggen ipv "doei" (of houdoe). Erg verwarrend volgens mij voor sommige mensen.
Gefeliciteerd. Ga je nog wat leuks doen voor je ouders verder? Of houden jullie het bij feesten?quote:Op maandag 6 juni 2005 06:22 schreef gazylady2 het volgende:
Goodmorning!!
Vandaag 25 jaar geleden voor m'n ouders:Zaterdag feest, en vandaag komt de familie alvast stiekem..
![]()
Maar eerst kind of sollicitatiegesprek, paar uurtjes werken en paar uurtjes school.. voor de laatste keer ever!![]()
En wat gaan jullie lieve fokkertjes vandaag allemaal doen?
Inderdaad, ik heb nu nog vaak dat er eten achter blijft zittenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef ArTiC het volgende:
vanmorgen fijn een verstandskies laten weghalen...best fijn zo'n gat in je kaak ineens
Meneer is ook een keer voor 2 uur 's middags z'n bed uit hoorquote:
Het is niet handig om een raket af te schieten terwijl je aan het opstijgen of landen bentquote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Wat klopt hier niet?
[afbeelding]
spoiler
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:14 schreef Inu het volgende:
Ik voel me nu echt op en top Helmonds... net de hond uitgelaten op mn slippers met mn joggingbroek aan
Pluspagina?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:30 schreef Partygurl het volgende:
Best een positief stukje over die mishandeling in helmond van 4 mei...op de pluspagina
Hoe is dat eigenlijk met Mark afgelopen? Ik heb de rest beetje gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:30 schreef Partygurl het volgende:
Best een positief stukje over die mishandeling in helmond van 4 mei...op de pluspagina
Owja, en daarom geldt dat meteen voor heel de Randstad. Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:12 schreef Inu het volgende:
Ziekenhuizen in de randstad zijn echtwel betahHier in Helmond kon ik pas 23 juni terecht en in Utrecht gewoon donderdag al
voor de volledigheid:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:30 schreef Partygurl het volgende:
Of hersenfalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef ArTiC het volgende:
Ik zeg hartfalen door medicijn/alcohol/drugs
+1 = 3.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef r8ality het volgende:
Maar daar hadden ze eigenlijk alletwee al een lichte vorm van whe he he.
quote:
Je feestje is op 24 juni toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Inu het volgende:
Uhm, over 18 dagen is het GEEN 20 juniEn op 20 juni zit ik in Utrecht, maar mijn feestje is idd over 18 dagen
Ben er alleen niet zoveel mee bezig nu nog
en is de mail toch nog aangekomen dan Juup?
Ik mis een mailtjequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Inu het volgende:
Uhm, over 18 dagen is het GEEN 20 juniEn op 20 juni zit ik in Utrecht, maar mijn feestje is idd over 18 dagen
Ben er alleen niet zoveel mee bezig nu nog
en is de mail toch nog aangekomen dan Juup?
Zekersquote:
Ik kom niet, ik ben te oud.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs ik probeer te komen, zodat jullie iets om af te zeiken te hebben.
Daarvoor hoef je niet te komen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs ik probeer te komen, zodat jullie iets om af te zeiken te hebben.
Dat je er nog serieus op ingaat ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef Inu het volgende:
Nja, ik was eerlijk gezegd idd een beetje te lui om iedereen een mailtje te gaan sturen, maar ik had al wel gepost dat jullie allemaal welkom waren op mn feestje....
Durfde je eigenlijk niet dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ben vandaag ein-de-lijk begonnen met m'n rijbewijs...
Ik ben trots op mezelf
![]()
Raarquote:
toen het nog 1-0 stond:quote:
Niet goed?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef FlowDesign het volgende:
Juup, je avatar! Wat doe je?!
Bijna wel jaquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:26 schreef omegaproject het volgende:
En later op dit:
Een fatsoenlijke motor
Da's pas een motor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:14 schreef FlowDesign het volgende:
Vet er komt een Rossi uitvoering van de Yamaha YZF-R6. De R46.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:08 schreef omegaproject het volgende:
Rijd je nog steeds motor Juup?
Blame the world for your impotence.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:16 schreef amaranta het volgende:
Toevallig was die directeur gisteren bij Mex aan de balie geweest bij de para....en het scheen echt een ongelovelijke lul te zijn....aldus mex...
Die gele CBR is erg vet Juup.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]helaas en gelukkig niet.
Reed nogal eeuuhmmmm wilden dat wil ik mijn vrouw niet aandoen. enerzijds ben ik blij dat ik niet meer rij, want dat had mijn dood betekend, maar anderzijds kriebelt het gigantisch als ik weer een mooi motorgeluid hoor.
ach flikker toch opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blame the world for your impotence.
Niet als je die dag én hebt gewerkt, én daarna hebt vergadert, en daarna ook andere verplichtingen hebt...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:59 schreef Inu het volgende:
Sorry hoor amaranta, meestal laat ik jouw opmerkingen netjes langs me afgaan, maar ik vind dat je nu een beetje zeurt... Er worden wel meer mensen afgewezen omdat ze niet genoeg ervaring hebben, dat is idd kut, want dan bouw je nooit ervaring op, maar als je al slecht voorbereid (in 1 dag kun je je echt wel voorbereiden hoor...) en helemaal bibberend terwijl je voor de klas moet gaan staan dan zou ik je ook niet aannemen, wat voor eikel die directeur ook is....
Dr is geen werk Flow. NIet in noorbrabant in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:01 schreef FlowDesign het volgende:
Precies. Ik ben ook weleens afgewezen na een sollicitatiegesprek en dat was echt om een domme reden. Maar daar ga ik toch niet om ook lopen huilen.
Jij gedraagt je nu gewoon als een klein kind omdat iemand vond dat je niet goed genoeg was for the job. Doe er dan wat aan zodat het de volgende keer beter gaat.
Bij mijn weten is er vraag genoeg naar leerkrachten, dus gewoon een kwestie van wat meer solliciteren lijkt me.
nee vind ik nou ook....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:42 schreef Partygurl het volgende:
Nee geen outdoor gala
Maarja voordat je binnen bent hier..
Wat weet ik van montessori..niet echt veel en wat ik er van weet trekt me n iet echt aan
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zekers, maar doe mij maar een R1
[afbeelding]
Jij post het toch, kun je er van uitgaan dat er reactie op komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
...
Dat jullie dat niet vinden, fijn voor jullie
Dan ga je of ergens anders werk zoeken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dr is geen werk Flow. NIet in noorbrabant in ieder geval.
Kut hèquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:22 schreef daNpy het volgende:
Waarom heb ik altijd iets nieuws nét voor de tentamen periodeAltijd wel een spel of iets anders vet om mee te spelen.
Nu weer GTA SA, té vet
idd homie..dinsdag al een copy van internet geplukt en gister eindelijk het origineel in de brievenbus...tis maar goed dat het uit is met mijn dinnetje...meer tijd voor GTASAquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:22 schreef daNpy het volgende:
Waarom heb ik altijd iets nieuws nét voor de tentamen periodeAltijd wel een spel of iets anders vet om mee te spelen.
Nu weer GTA SA, té vet
Nu alweer uit ja? Bummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd homie..dinsdag al een copy van internet geplukt en gister eindelijk het origineel in de brievenbus...tis maar goed dat het uit is met mijn dinnetje...meer tijd voor GTASA
DVD Doosje is echt nice
gewoon een boek
Eerst willen ze het geld verdienen omdat het moeilijker illegaal te verspreiden is. Gok ik zo. Daarna willen ze het nog even uitmelken op het PC platform, waar de winstmarge duidelijk lager is lijkt me (mede doordat het gemakkelijker is om een illegale versie te verspreiden).quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:28 schreef r8ality het volgende:
Mijn god, wat ziet GTA er veels te vet uit op de PC. Waarom brengen die knurften toch dat spel eerder op de PS2 uit. Zonde.
Back to Los Santos...
Dan gaat ze gewoon iets anders doen en tegelijkertijd solliciteren naar een baan als leerkracht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Partygurl het volgende:
Btje flauwe reacties hier..er is bijna geen werk te vinden als leerkr8.
*meldtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:58 schreef febster het volgende:
50 Cent - Just a lil bit
Briljant sterke beats blijft hij (cq M&M en Dre) maken zeg, tering
je moet er wel van houden i know![]()
Wie gaan er trouwens vnv naar stratum?
Misschien (mits niet té dronken) hop ik wel even langs de Stunt als BB ook nog ergens opduikt.. die clip is idd erg GTA SA style, alhoewel natuurlijk wel tikje laat of precies op tijd, ligt eraan vanuit welk kamp je het bekijktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*meldt
De clip van Hate it of love it (super nummer trouwens) is echt GTA San Andreas style. Hoe vet is dat?
Die clip was in de VS natuurlijk al veel eerder uit dan hier, dus valt wènâhg over te zeggen weetjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:17 schreef febster het volgende:
[..]
Misschien (mits niet té dronken) hop ik wel even langs de Stunt als BB ook nog ergens opduikt.. die clip is idd erg GTA SA style, alhoewel natuurlijk wel tikje laat of precies op tijd, ligt eraan vanuit welk kamp je het bekijkt
Ja wel iets eerder ja, maar Hate or Love it, was nog niet uit in november toen in de USA, GTA SA uitkwam, dus ja, waarschijnlijk gewoon toevalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die clip was in de VS natuurlijk al veel eerder uit dan hier, dus valt wènâhg over te zeggen weetje
Dat gaat moeilijk als je aan het verhuizen bent, maar hij is nu over, en hij krijgt komende week ergens weer internet, dus nog even geduld Juupquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:32 schreef Juup© het volgende:
Zeg, komt Okkie nog eens online?
Als het maar niet zo'n zooi wordt als in de studentenkamerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:39 schreef febster het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je aan het verhuizen bent, maar hij is nu over, en hij krijgt komende week ergens weer internet, dus nog even geduld Juup
Verhuizing was trouwens goed verlopen, ondanks dat het nog beetje een zooi is
quote:Clublied van Helmond Sport
Wij gaan strijden, wij gaan scoren...
Niemand krijgt van ons een kans.
Moet je de supporters horen...
dit seizoen dat krijgt weer glans.
Zie ze kappen, zie ze draaien...
Elke bal komt met gevoel.
Met vlaggen zullen we dan zwaaien...
HELMOND SPORT heeft weer een doel.
Ja ja ja jee.. HELMOND SPORT
Wij gaan alles overwinnen
Ja, we worden kampioen!
Ja, we worden kampioen!
'T zal gaan, 't zal gebeuren...
De hele Braak staat op z'n kop.
Rood en zwart dat zijn de kleuren...
We steunen ze tot aan de top.
Ja, we worden kampioen!
Ja, we worden kampioen!
Hoor de mensen, hoor ze zingen...
HELMOND SPORT de nummer één.
Supporters die de wave beginnen...
Door het hele stadion heen.
Hand in hand, we doen 't samen...
Onze club daar doen we het voor.
Deze zullen dat beamen...
Wij zingen samen nu in koor.
Ja, we worden kampioen!
Ja, we worden kampioen!
Ja, we worden kampioen!
Ja, we worden kampioen!
je komt niet meer zomaar ff aan een fulltime job...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan gaat ze gewoon iets anders doen en tegelijkertijd solliciteren naar een baan als leerkracht.
Erg lame om meteen een uitkering aan te vragen.
Ik zou ook gaan, mits het niet zo was dat ik dan om 10 uur al zou moeten vertrekken.quote:Op zondag 12 juni 2005 09:51 schreef Inu het volgende:
Ik ga dalijk naar de Red Bull Air Raceik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Vraag Inu in huis?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
Morgen begint mijn tentamenweek, mijn ouders zijn een week op vakantie dus ik heb tevens niemand om op af te reageren als het fout gaat
quote:
Wat oefenen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb nog iemand nodig die mijn was gaat doen.
En zo hoort het!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:36 schreef Inu het volgende:
Jah, mensen, doe ff niet zo denigrerend aubIk ben zo ge-emancipeerd dat ik de was LAAT doen
Wil je soms beweren dat mannen nooit zelf de was doen?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:36 schreef Inu het volgende:
Jah, mensen, doe ff niet zo denigrerend aubIk ben zo ge-emancipeerd dat ik de was LAAT doen
Meer rukken.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:49 schreef daNpy het volgende:
Met de auto is vanaf ons langer én je moet verder (door de regen) lopen
Op het fietske ben de er binnen 5 min
Heb trouwens nu al spierpijn en ben flink verzwakt in m'n armen merk ik al
Van het weekend wordt het Tropisch.............quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef FlowDesign het volgende:
Als het niet regent met de fiets uiteraard. Het wordt vanaf morgen mooi(er) weer.
Ik ga net doen of ik niet op je feestje komquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga net doen of ik niet op je feestje kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |