Bij ons in het dorp valt het nog mee. Tot je naar de bewoonde wereld moet. Dan reis je eerst ruim een uur door de achterbuurten van Rotterdam voordat je uberhaupt op Rotterdam CS staat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef Inu het volgende:
Nja, waar jij vandaan komt ben je idd een minderheid als Nederlander![]()
Ik zit op m'n werk...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Inu het volgende:
Ja, hij is toch niet onlineJij ook niet btw
Als je het maar laat...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:03 schreef Inu het volgende:
Ohw, dan moet waarschijnlijk ook wel lukken
Ik heb trouwens gister gelezen dat het in mn sterrebeeld ligt om te laat te komen
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weerquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Inu het volgende:
Ja, hij is toch niet onlineJij ook niet btw
Zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weer
Ga je vanavond ook uit in Rotterdam?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weer
You've got a point therequote:
Ik ga nooit uit in Rotterdam. Vanavond zit ik trouwens gewoon in Rijswijk. We hebben een BBQ van de studentenverenigingquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook uit in Rotterdam?![]()
Nog zo'n mongool die niet snapt waarvoor die moest stemmen...quote:R8ality schreef:
Ik heb eigenlijk vooral nee gestemd omdat we de papiermolen al groot genoeg is. Tel daarbij op, ons kansloze kabinet, et voila.
Jij hebt dus ja gestemd?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog zo'n mongool die niet snapt waarvoor die moest stemmen...
Jullie soort bewijst nog maar eens dat Nederland te dom is om referenda's te laten houden.
Net als de lui die zeggen dat ze tegen gestemd hebben omdat er toch wel een herziene grondwet zal komen binnenkort, waarna we wederom mogen kiezen of we die wél willen hebben. Nee dus, die grondwet komt er de eerst komende 10 jaar niet meer. Nee stemmen wil zeggen dat je het zoals het nú gaat wel prima vindt, onze grootste kans om wat aan dat 'te veel betalen' te doen is bij deze verkeken.
En dat gezeik over stierenvechten enzo in nóg kanslozer. De grondwet lecht dierenrechten grondwettelijk vast, waar dat nu nog per land beslist wordt.
Nederland, schaamt u...
Er bestaan geen domme vragen, er bestaan alleen domme antwoorden...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Domme vragen behoeven geen antwoord....
En dit geloof je zelf ook allemaal?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog zo'n mongool die niet snapt waarvoor die moest stemmen...
Jullie soort bewijst nog maar eens dat Nederland te dom is om referenda's te laten houden.
Net als de lui die zeggen dat ze tegen gestemd hebben omdat er toch wel een herziene grondwet zal komen binnenkort, waarna we wederom mogen kiezen of we die wél willen hebben. Nee dus, die grondwet komt er de eerst komende 10 jaar niet meer. Nee stemmen wil zeggen dat je het zoals het nú gaat wel prima vindt, onze grootste kans om wat aan dat 'te veel betalen' te doen is bij deze verkeken.
En dat gezeik over stierenvechten enzo in nóg kanslozer. De grondwet legt dierenrechten grondwettelijk vast, waar dat nu nog per land beslist wordt.
Nederland, schaamt u...
Op de basisschool wel ja, in de wereld der volwassenen niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, er bestaan alleen domme antwoorden...
Alles wat je nou opnoemd valt buiten datgene waar op gestemd werd... Met de verkiezingen ga je toch ook niet op een nietbestaande partij ofzo stemmenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En dit geloof je zelf ook allemaal?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Alles wat je nou opnoemd valt buiten datgene waar op gestemd werd... Met de verkiezingen ga je toch ook niet op een nietbestaande partij ofzo stemmenOf op de SP of Groenlinks puur omdat je vindt dat de VVD maar een stelletje prutsers zijn.
Zoals ik al zei, Nederland is te dóm voor een volksraadpleging...
En dat uit jouw mondquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boohoo ik denk dat ik slim ben maar ik ben zo achterlijk dat ik iedereen die tegen stemt dom verklaar boohoo die wrede wereld waarmee ik toch opgescheept zit...
Ik vind iedereen die tegen stemt juist de verstandigste...waarom zou iemand voor iets stemmen waarvan totaal niet duidelijk is wat erin komt/staat. Die grondwet is opgezet door mannen/vrouwen in pakken terwijl ze in een kring 'zakdoekje leggen, niemand zeggen' aan het spelen waren. Geen enkele burger is gevraagd wat erin zou moeten komen...het is voor ons bepaald door de politiek. En juist die politiek krijgt in Nederland op het moment geen vertrouwen omdat men blunders gemaakt heeft. Heel logisch dus dat mensen uit onvrede met de nationale regering tegen stemmen. Hoe moet een regering welke in eigen land al geen vertrouwen kan wekken wel ons vertrouwen geven dat ze op europees vlak de nederlandse burger vertegenwoordigen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond
Bovendien is niet iedereen die tegen stemt dom, dat heb ik ook nergens gezegd...
Kom niet verder dan 44quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:58 schreef daNpy het volgende:
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=crazy+frog
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pssst, hij stuitert... Dus iets lager schieten.
Twas trouwens mijn 4de schot.
Op z'n Engels jahquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Loops?
Een loops ontbijt?
Loopse hond ben ik wel mee bekend.
Zalm zelf zegt zelfs dat hij met de nieuwe overeenkomsten uit de grondwet een betere onderhandelspositie had gehad, dus dat is geen tegen argument, eerder een argument vóór de nieuwe grondwet. Daarbij heeft de huidige politiek niet de grondwet geformuleerd maar een speciaal internationaal commitee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:56 schreef FlowDesign het volgende:
Er is ook helemaal niet inhoudelijk gestemt... dat heeft niks met domheid te maken. Dat komt gewoon voort uit de onvrede. Als ze keihard in die wet hadden gezet dat Nederlanders er op die en die manier financieel op vooruit zouden gaan dan was die wet doorgegaan, anders niet.
??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:01 schreef febster het volgende:
Okke wat doe ikWeer gerommel met een vriendin van M
Wel grappig, Strabrecht had vandaag examenstunt (slapen op het schoolplein) heb daar nog gezellig met tig aantal mensen (die me niet kenden) zitten kletsen
Woon je nog thuis?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Godver. Gisteren had ik iemand mijn bestuurssleutels van de studievereniging gegeven omdat hij wat nodig had uit ons "hok". Prima, niet meer op gelet dat ik ze terugkreeg, tot ik gisternacht erachter kwam (recht voor de deur) dat hij die sleutels nog had. Ouders maar even wakker gebeld, gelukkig lagen ze net op bed. Ik had de hoop dat ik vandaag die gozer nog zou zien. Immers, hij heeft dezelfde college's. Het is nu 09:35 en deze beste gozer ligt nog lekker op bed terwijl we al om 8:30 moeten beginnen. Het is prima dat je veel bier zuipt hoor, maar wees dan ook zo'n vent om 's morgens weer op te komen dagen. Nu moet ik alsnog achter mijn sleutels aan. De sleutels van de bestuurszooi boeien me niet, maar het feit dat mijn huissleutels er aan hangen boeien me wel.
En ja, het is natuurlijk ook deels mijn eigen fout.
Ilona dokusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
??
Weer gerommel met een vriendin van M?
Die vriendin die gisteren mee was, was al bezet.
En hoezo "weer"?.
Slimquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Godver. Gisteren had ik iemand mijn bestuurssleutels van de studievereniging gegeven omdat hij wat nodig had uit ons "hok". Prima, niet meer op gelet dat ik ze terugkreeg, tot ik gisternacht erachter kwam (recht voor de deur) dat hij die sleutels nog had. Ouders maar even wakker gebeld, gelukkig lagen ze net op bed. Ik had de hoop dat ik vandaag die gozer nog zou zien. Immers, hij heeft dezelfde college's. Het is nu 09:35 en deze beste gozer ligt nog lekker op bed terwijl we al om 8:30 moeten beginnen. Het is prima dat je veel bier zuipt hoor, maar wees dan ook zo'n vent om 's morgens weer op te komen dagen. Nu moet ik alsnog achter mijn sleutels aan. De sleutels van de bestuurszooi boeien me niet, maar het feit dat mijn huissleutels er aan hangen boeien me wel.
En ja, het is natuurlijk ook deels mijn eigen fout.
Zalm is een gluiperd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zalm zelf zegt zelfs dat hij met de nieuwe overeenkomsten uit de grondwet een betere onderhandelspositie had gehad, dus dat is geen tegen argument, eerder een argument vóór de nieuwe grondwet. Daarbij heeft de huidige politiek niet de grondwet geformuleerd maar een speciaal internationaal commitee.
En dat je niet weet wat er in de grondwet staat is je eigen fout, er zijn meer dan genoeg bronnen te vinden waarin de nieuwe wetten/overeenkomsten geformuleerd staan.
Nogmaals, iemand die tegen de grondwet stemt is niet persé dom. Iemand die op grond van laffe argumenten die niks met diezelfde grondwet te maken hebben tegen stemt is wél dom.
Enfin, 't is gedaan... laten we het er niet meer over hebben.
Goeiemorgen Eindhoven!
Wie gaat er mee naar de ELE-rally zaterdag en/of zondag?
tsss met die rare mx5 zeker?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef amaranta het volgende:
ik geloof dat mex wilde gaan naar de ele rally
Sleutels inmiddels weer terug. Vergadering ging prima. Hij had vertrouwen in ons als nieuw bestuur en hoopt dat we er inderdaad een leuk jaar van gaan maken. Nog meteen wat dingen geregeld met de school. Daarna naar huis gegaan. Zeiknat geregend. Gekookt (Macaroniquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Slim
Ik moet ook zo vergaderenDenk dak ze maar mee naar buiten sleep... En daarna moek schoonmaken
![]()
![]()
Deze schijnt het prima uit te houden bij hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:39 schreef Inu het volgende:
Nieuw vriendinnetje weer?
Ik ga zo uit eten en dan naar feestje van mn werk, maar het is hier nu echt aan het storten!!
Ik zal het lawaai wel weer horen hier achter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:37 schreef daNpy het volgende:
Zondag naar de ELE rally (mountainbiken?)
Morgen moet ik werken tot 1700u
Uhm... die is al heel lang verlopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:35 schreef blieblie het volgende:
Goh... Is Lotte's IRC licentie verlopen ofzo
Verkopen aan Wienerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:16 schreef blieblie het volgende:
Pfffffffff..... Mijn kamer is eindelijk vrijwel leeg...
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik bijna voor mezelf een kabeltjes winkel kan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |