Nou we waren met carnaval in de kroeg ik met groep waaronder me ex vriendin...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
draco, vertel dat verhaal eens van spuug in nek
sorry, ik moest ff druk typen
nolquote:
mijne bijnaquote:
verslagquote:
kunnen we straks weer gaan smssenquote:John de Mol mag naam 'Tien' niet gebruiken
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nou we waren met carnaval in de kroeg ik met groep waaronder me ex vriendin...
ik stond stukje verder met wat vrienden lol te hebbben enzo... en keer ff naar me meid...
toen zag ik net een dude naar haar lopen... en legt zo ze arm op schouder....
dus ik loop er naartoe... leg een mooie kwats in ze nek ... die dude draaid zich om..... en ik kijk hem aan van nog 1 ding verkeerd en bijt oe kapot.... en zegg.. optiefe hier... NU!!
germ dude en ze vriendjes liepe weg....ik kwam nie bij... me ex ook helemaal dubbel... en me maten hadden me getracteerd op avondje gratis drank
hij is gek hequote:
Hij moet zijn naam gewoon gaan veranderen in Molletjequote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik stond stukje verder met wat vrienden lol te hebbben enzo... en keer ff naar me meid...
dus ik loop er naartoe... leg een mooie kwats in ze nek ... die dude draaid zich om..... en ik kijk hem aan van nog 1 ding verkeerd en bijt oe kapot.... en zegg.. optiefe hier... NU!!
germ dude en ze vriendjes liepe weg....ik kwam nie bij... me ex ook helemaal dubbel... en me maten hadden me getracteerd op avondje gratis drank
Hoppa, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
jooquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:31 schreef LaFoxXx het volgende:
en toen was k weer terug
mensen die doorblijven zeuren kijk ik altijd glazig aan en vraag daarna: sorry, wat zei je ook alweer?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:31 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
ik heb een keer een kerel recht in z'n gezicht gespuugd.
Hij bleef maar doorzeiken over vanalles en nog wat. Daarna hield ie eindelijk z'n bek dicht.
iddquote:
hansweert hoort niet bij zeelandquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
Mag je hier ook meedoen als je op zoek bent naar een stageplaats![]()
Dan wacht ik nog even![]()
En wat is er mis met zeeuwen ?
@Ballicious sorry macht der gewoonte (komt door vrienden uit Brabant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |