Een echte stadsmens dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef VeerMans het volgende:
Ja als je naar van die kleine kutdorpen moet is het OV een grote ramp. Maar daar kom ik dus nooit, ik kom eigenlijk nooit buiten de stad
ken datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef VeerMans het volgende:
Ja als je naar van die kleine kutdorpen moet is het OV een grote ramp. Maar daar kom ik dus nooit, ik kom eigenlijk nooit buiten de stad
Nee, dat doe ik in t buitenland.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een echte stadsmens dus.
Je gaat ook nooit op vakantie naar kutdorpen in NL?
Liever zonder spatie, dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
Kut dorpen![]()
NL loopt van haarlem -amsterdam-utrecht-rotterdam-den haag-haarlem
Ales daar buiten zijn kut dorpen![]()
zeg dan gewoon 'randstad rulez'!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
Kut dorpen![]()
NL loopt van haarlem -amsterdam-utrecht-rotterdam-den haag-haarlem
Ales daar buiten zijn kut dorpen![]()
Niet degenene die er toe doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dan staan mensen altijd weer raar te kijken![]()
Ik niet.. ik kom ook uut de randstad hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dan staan mensen altijd weer raar te kijken![]()
Randstadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik niet.. ik kom ook uut de randstad he
Hoofdstad van noord-hollandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoezo Haarlem, eigenlijk?
frustraties jongen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:39 schreef VeerMans het volgende:
Haarlem is een omhooggepleurt kutdorp
Inderdaad.. Leuke stad, alleen woon ik er nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:42 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nee valt mee, ik vind haarlem best okay eigenlijk
Ben in dat beroemde museum geweest, aantal jaren terugquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:47 schreef VeerMans het volgende:
Ik ben dr wel es geweest volgens mij, of dat was hilversum dat weet ik niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |