Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
ctrl+cquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef VeerMans het volgende:
Net een uur zitten vertalen... session timed outalles weg
das klote...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef VeerMans het volgende:
Back werkte ook niet meer dus ik mag weer over nieuw beginnen
Waarom doe je het dan ook niet in een word document oid.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef VeerMans het volgende:
Kan je stellen ja, tis al zo'n kutwerk
Je was "Juist" op tijd, maar toch te laatquote:
Tsssssssssssssssssssss, moet jij zeggenquote:
Lol, dat werkt ook vast niet feilloos...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef mschol het volgende:
maar je doet de vertaling dan toch gewoon hier:
http://www.freetranslation.com
jij kan het anders ook wel goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tsssssssssssssssssssss, moet jij zeggen
eff willekeurige quote uit een howtoquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lol, dat werkt ook vast niet feilloos...
wordt:quote:All I did was entering dselect, selected "postfix" to be installed and accepted the dependencies. dselect's [I]nstall installs everything.
(You could also run "apt-get install postfix", of course ...)
During the installation you're asked whether your site is an "Internet site", "Internet site using smarthost", etc. I chose "Internet site" (as my system shall send and receive mails using one dedicated host-name "yellow.subnet.at").
The other questions during the installation are:
quote:Alle die ik deed binnengingen dselect, geselecteerde "postfix" geïnstalleerd te worden en aangenomen te worden de afhankelijkheid. de [ik] van dselect nstall installeert alles. (U zou ook kunnen lopen "passend-krijgt installeer postfix", natuurlijk...)
Tijdens de installatie bent u gevraagd of uw plaats een "de Internet plaats" is, "de Internet plaats gebruikende smarthost", enz. Ik koos "de Internet plaats" (als mijn systeem post zal sturen en ontvangen om een toegewijde gastheer-naam "yellow.subnet.at" te gebruiken). De andere vragen tijdens de installatie zijn:
Wat.. ik spam niet, ik durf geeneens dat te doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tsssssssssssssssssssss, moet jij zeggen
hij zit nog in de ontkennende fasequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat.. ik spam niet, ik durf geeneens dat te doen
Is dat geen synoniem?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik spam niet ik SC
en de woorden ontkennen en fase danquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
niet.. ik ken geen ontkennende fase in mijn woordenboek
webwoordenboeken zijn niet te vertrouwenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
en de woorden ontkennen en fase dan
ander hier eff
www.vandale.nl
*geeft de dikke van dale aan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
webwoordenboeken zijn niet te vertrouwen![]()
*geeft prisma hedendaags nederlands woordenboek aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ej
Moet denken aan me RSI.. weg met dat zware boek!![]()
I...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
*geeft prisma hedendaags nederlands woordenboek aan
230 dagen advies???quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:08 schreef JortK het volgende:
Damn net overleg gehad van 3 uur
Damn we hebben een opdracht binnengesleept... 230 dagen consultancy
Spaaaammmmmmertttt !!quote:
Ik zette hem aan, en toen deed ie zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Spaaaammmmmmertttt !!
[afbeelding]
Dat moet je natuurlijk ook niet doenMeneeer, mijn puter doet raar !!
Wel een enkelingquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:05 schreef mschol het volgende:
zoek maar een nuttig gesprek in de laatste 3 topic's die is er vast niet te vinden.,..
prima hierzo en daarzo??quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensenhoe is het hier dan?
Iemand een idee van een gratis newsleecher progje althans opensource ofzo?
Ja man ik zoek er een goed progje voorquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
prima hierzo en daarzo??
newsleecher???
voor nieuwsgroepen zeker
Klopt heb het alquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb je al geholpen met newsleecher slet!
je kan er alleen geen neiuws vandaan halen.. ik raad je dan www.nu.nl of http://frontpage.fok.nl aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja man ik zoek er een goed progje voor
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan er alleen geen neiuws vandaan halen.. ik raad je dan www.nu.nl of http://frontpage.fok.nl aan
http://seth.positivism.org/man.cgi/linkquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef VeerMans het volgende:
Ik wil een link maken van de ene dir naar de andere
Dus ik doe link DIR1 DIR2
dan krijg ik : Invalid cross-device link
Wat doe ik fout?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef VeerMans het volgende:
Ja, ik weet dat t wel werkt, ik heb t namelijk al eens gedaan. maar nu wil t niet
Ik ben zwaaaar over de zeik.quote:
een of andere zieke klootzak vond het gister nodig om mijn overbuurmeisje die op de fiets naar huis was in zijn auto te sleuren toen ze aardig was en haar te betastenquote:
Ziek ziek ziekquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
een of andere zieke klootzak vond het gister nodig om mijn overbuurmeisje die op de fiets naar huis was in zijn auto te sleuren toen ze aardig was en haar te betasten![]()
![]()
de vuile klootzak!
gelukkig is ze toen uit de auto weten te komen![]()
![]()
![]()
de stomme tiefus hond!!!!!
14 of 15quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ziek ziek ziek
Schiet hem af!!!
Hoe oud is ze?
Zieke gasten op deze wereldquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
14 of 15weet je nog dat ik een tijdje terug zo'n foto liet zien van een meid die een kusje deed en waarop "moi" stond? zij is het
gaan meteen allemaal van die dingen door mijn gedachten om de komende dagen gewoon daar te gaan zitten om te kijken of ik hem zie
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zieke gasten op deze wereld
Castreren
Weinig gok ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef SHERMAN het volgende:
hoeveel kans zou er zijn dat die stomme idioot deze week er nog is is
daarom ben ik bereid om hem op te wachtenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
grootgelijk, en daarna flink martelen (stenigen ofzo )
Wanneer post je nou die video eens?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
14 of 15weet je nog dat ik een tijdje terug zo'n foto liet zien van een meid die een kusje deed en waarop "moi" stond? zij is het
Opzich vraag je het best op een kut moment weet je.quote:
Eenschquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Opzich vraag je het best op een kut moment weet je.
Je moet dit commando gebruikenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef VeerMans het volgende:
Ik wil een link maken van de ene dir naar de andere
Dus ik doe link DIR1 DIR2
dan krijg ik : Invalid cross-device link
Wat doe ik fout?
Hij is dr gaan wonenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat weet ik helaasch ook niet hoe of wat
Kloptquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah okee, dan heb ik het blijkbaar verkeerd
*denkt gelijk aan een "die zien we nooit meer.... te-rug" riedeltje*quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Diet komt voorlopig niet meer terug
Volgens mij voor altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:39 schreef VeerMans het volgende:
Hij zou eerst maar voor een jaartje ofzo gaan toch?
Lijkt me best mooi wonen daar
Ik heb sowieso nog geen rijbewijsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Autorijden![]()
Is daar misschien wel handig... ik heb em hier nog steeds niet![]()
Een echte stadsmens dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef VeerMans het volgende:
Ja als je naar van die kleine kutdorpen moet is het OV een grote ramp. Maar daar kom ik dus nooit, ik kom eigenlijk nooit buiten de stad
ken datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef VeerMans het volgende:
Ja als je naar van die kleine kutdorpen moet is het OV een grote ramp. Maar daar kom ik dus nooit, ik kom eigenlijk nooit buiten de stad
Nee, dat doe ik in t buitenland.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een echte stadsmens dus.
Je gaat ook nooit op vakantie naar kutdorpen in NL?
Liever zonder spatie, dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
Kut dorpen![]()
NL loopt van haarlem -amsterdam-utrecht-rotterdam-den haag-haarlem
Ales daar buiten zijn kut dorpen![]()
zeg dan gewoon 'randstad rulez'!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
Kut dorpen![]()
NL loopt van haarlem -amsterdam-utrecht-rotterdam-den haag-haarlem
Ales daar buiten zijn kut dorpen![]()
Niet degenene die er toe doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dan staan mensen altijd weer raar te kijken![]()
Ik niet.. ik kom ook uut de randstad hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dan staan mensen altijd weer raar te kijken![]()
Randstadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik niet.. ik kom ook uut de randstad he
Hoofdstad van noord-hollandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoezo Haarlem, eigenlijk?
frustraties jongen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:39 schreef VeerMans het volgende:
Haarlem is een omhooggepleurt kutdorp
Inderdaad.. Leuke stad, alleen woon ik er nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:42 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nee valt mee, ik vind haarlem best okay eigenlijk
Ben in dat beroemde museum geweest, aantal jaren terugquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:47 schreef VeerMans het volgende:
Ik ben dr wel es geweest volgens mij, of dat was hilversum dat weet ik niet meer
Jij ook al met je lushquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef mvdlubbe het volgende:
In Haarlem zit een Lush.
Haarlem is okay, dus.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef mvdlubbe het volgende:
In Haarlem zit een Lush.
Haarlem is okay, dus.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
Alleen omdat een lush er zit zou haarlem okee zijn
Dus mijn kutdorp is ook okee als er een lush zit
Hmm kayquote:
Waar woon je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm kay. Eens kijken of ze komen hier
Vifit is best lekker qua yoghurtdrank, en zo te lezen op de verpakking nog gezond ook
We vonden het al zo gezelligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Jippie !
Ik kan weer posten op Fok! Forum.
Heel belachelijk. Maar hier is internet bagger als de hel.
Ik kon wel op de frontpage posten, maar niet op het forum.
Toen kon ik em wel openen, maar een subforum wou hij niet openen.
Nu doet hij het weer !!!![]()
![]()
![]()
* Jo0Lz gaat schade inhalen
Is het nog gelukt ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je moet dit commando gebruiken
ln source destination
Als je geen hard links kan/mag maken moet je een static (soft) link maken.
ln -s source destination
quote:
Ik bedoelde jou ook nietquote:
Ohh die kwestie met de link?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet
VeerMans, die vroeg erom, of baalde iig, omdat het niet lukte.
Hij vraagt wat hij fout doet, nou dat heb ik hem dus gezegdVandaar de vraag of het nog gelukt is.
En ik zeg dat ik het niet geprobeerd hebquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet
VeerMans, die vroeg erom, of baalde iig, omdat het niet lukte.
Hij vraagt wat hij fout doet, nou dat heb ik hem dus gezegdVandaar de vraag of het nog gelukt is.
Hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef mschol het volgende:
middagben alweer klaar met school (gelukkig)
yup...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoi. Is het bij jou ook al begonnen met onweer?
het is 5 minuten nadat ik was binnen gekomen begonnen, maar lijkt nu weer rustig te zijn...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef VeerMans het volgende:
hier zit het er wel aan te komen
Precies als ik over 15min naar huis ga
*ook den haag (vruchtenbuurt)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:54 schreef JortK het volgende:
Staat hier in den haag op het punt om los te barsten
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:57 schreef ElmarO het volgende:
Hier in Hellevoetsluis gebeurt er voorlopig niet echt veel meer
En net als ik dat zeg begint het weer
je smelt in iedergeval niet weg door een beetje regenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:59 schreef VeerMans het volgende:
Nou ik mag nu door de plens naar huis
Maar tis wel WEEEEEEEKENDDD
Hier regent het nog steeds niet. Zal ook wel zo beginnenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:59 schreef VeerMans het volgende:
Nou ik mag nu door de plens naar huis
Maar tis wel WEEEEEEEKENDDD
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hier regent het nog steeds niet. Zal ook wel zo beginnenWEEKEND
Als je slokje op hebt en aan het rijden bentquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Af en toe moet je wel eens van je princiepes afwijken![]()
school:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat de vraag moet zijn, welke school
Ik denk dat ie helemaal geen vragen moet stellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat de vraag moet zijn, welke school
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie helemaal geen vragen moet stellen![]()
nee hoor nog niet pas half 8 ofzo...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:50 schreef Godlike02 het volgende:
Fok eet tijd?
dig sc wordt toch geen inteelt clubje?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie helemaal geen vragen moet stellen![]()
Is het al langquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
dig sc wordt toch geen inteelt clubje?
Jij?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
wordyt ondertussen wel weggepest uit GCSC![]()
Ik heb het ook een keertje gehad ja. En alleen maar omdat ik vermelde dat ik blij was dat renesite nu in gcsc zat te baggeren ipv hierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
wordyt ondertussen wel weggepest uit GCSC![]()
Ik zou bijna mee gaan doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dont know...
waarschjijnlijk omdat ik zei dat ik te snel posste..
Te laat doe al meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou bijna mee gaan doen
Met jou dan
Daarom stop ik er ook maar even meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
Rene kan echt nooit normaal posten
whehehe...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik moest ook tot tien tellen!
ik leer het wel![]()
ik zeldenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe...
ach ik ga d;r gewoon mee door en ja misschien heb ik idd me mindere momenten... maar dat heeft iedereen toch...
Idd ziekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik nog 19 posts en dan ook op 200 posts voor van daag(ziek)
Af en toe gaat het op eens erg hardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:45 schreef Sjowhan het volgende:
Snap niet hoe je aan de 200 posts komt per dag. Als ik nog moeite doe, lukt het me nog niet
Blijkbaar jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
idd
en ik ga naarmate ik vaker online tijd heb meer posten
Een sc reeks kan gewoon heel hard gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
idd
en ik ga naarmate ik vaker online tijd heb meer posten
en zeker een sc reeks waar je jezelf moet verdedigen tegen 5 users ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een sc reeks kan gewoon heel hard gaan
Net in iets meer dan een uur denk ik 100 posts gedaan
Er zitten daar users met veel meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
en zeker een sc reeks waar je jezelf moet verdedigen tegen 5 users ofzo![]()
en dat alleen maar omdat ik zei dat ik zo veel post
Bij de HeMa?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga even koffie drinken in de stad
m.a.w.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga even koffie drinken in de stad
Muziek.quote:
nou geweldig. Ik wil het niet weten eikquote:
truste sherquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:51 schreef SHERMAN het volgende:
Das dan weer minder leuk.
Je kan het ook van de positieve kant bekijken. Je hebt dan wel 2 weken in te halen. [afbeelding]
* SHERMAN gaat zijn bed opzoeken. Een fijne avond/nacht.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
Weer wakker
Yup; zometeen fluiten bij een jeugdtoernooi waar de winnaars naar het NK gaan
als het mooi weer is toch niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]ik ga vandaag gezellig een film dag houden
Heb je dan geen huishoudelijke klusjes zoals boodschappe doen ofzo?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nou wordt het niet echt mooi weer dus
en dan nog heb ik geen probleem met film dag
iik woon nog thuisquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je dan geen huishoudelijke klusjes zoals boodschappe doen ofzo?
oww.. Dus je komt ook nog buiten vandaag? dan is't helemaal goedquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
iik woon nog thuis
dus ja die hoef ik nu niet te doen, alleen de hond uitlaten en me rotzooi achter me opruimen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oww.. Dus je komt ook nog buiten vandaag? dan is't helemaal goed
morghe god en shermanquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh
* Godlike02 gaat even koffie zetten
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:28 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
strakjes heel fok plat
Daar gaat me leven...
Sletje doe mij ook een bakkiequote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh
* Godlike02 gaat even koffie zetten
a ha dat zes uur verhaal ging dus niet opquote:Op zondag 5 juni 2005 00:37 schreef Sjowhan het volgende:
Al vanaf half elf ofzo;
ben er ook pas weer net
vrouwen en computers (lees: de ietsepietsie geavanceerdere dingen)quote:Op zondag 5 juni 2005 01:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn vriendin denkt dat ik thuis een FXP-server heb draaien. (Bulletproof)
En dat mijn FXP-server aparte directories per user heeft.
En snapt niet dat een user gewoon doorgekoppeld wordt naar een bestaande directorie.
Ja, lekker zo'n grote taart "De gezondheidsbattle"quote:
Helemaal voor jezelf.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, lekker zo'n grote taart "De gezondheidsbattle"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |