Noobquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
belachelijk!!!
Heb ik eindelijk dat excel (van 7 pag) bestand in het word bestand gekregen, wordt het totaal aantal pagina's ineens met 40 verhoogd
Karige, belachelijke, k*t computers. Het zal je studie maar zijn
Die periode heb ik ook gehad. Moet er iedere dag om half 7 uit. Gaat nu goed, maar toen ik net een maand bezig was ging ik er kapot aan. Echt schraal was dat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:32 schreef Oviedeee het volgende:
OMG Ik heb nog minder zin dan de laatste weken waar ik al helemaal geen zin had... kan echt me nest niet meer uit komen voor die kk stage![]()
![]()
Hallo, waar zijn we nou helemaaaaaaaaaaal mee bezigquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:32 schreef Oviedeee het volgende:
OMG Ik heb nog minder zin dan de laatste weken waar ik al helemaal geen zin had... kan echt me nest niet meer uit komen voor die kk stage![]()
![]()
Need some help?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
belachelijk!!!
Heb ik eindelijk dat excel (van 7 pag) bestand in het word bestand gekregen, wordt het totaal aantal pagina's ineens met 40 verhoogd
Karige, belachelijke, k*t computers. Het zal je studie maar zijn
Inderdaad iedereen maakt wel zo'n periode door denk ik, je went er alleen vanzelf aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die periode heb ik ook gehad. Moet er iedere dag om half 7 uit. Gaat nu goed, maar toen ik net een maand bezig was ging ik er kapot aan. Echt schraal was dat.
Ik was het eigenlijk vrij snel gewend, na een paar weken. (6:15 wekker)quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen maakt wel zo'n periode door denk ik, je went er alleen vanzelf aan
doordeweeks ga ik rond 2 uur slapen en 7 uur sta ik langs me bedjequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die periode heb ik ook gehad. Moet er iedere dag om half 7 uit. Gaat nu goed, maar toen ik net een maand bezig was ging ik er kapot aan. Echt schraal was dat.
Ik heb ook een stage gehad daar moest ik om half 8 beginnen...... elke dag op 6 uur op, daar kon ik echt niet aan wennen.... aan het eind van mn stage kreeg ik dan ook wel te horen dat ik maar vroeger naar bed moest omdat ik regelmatig zat te gapenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk vrij snel gewend, na een paar weken.
En wallen tot op je knieen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
doordeweeks ga ik rond 2 uur slapen en 7 uur sta ik langs me bedje
HOPPA
bij mij is het 6:15quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een stage gehad daar moest ik om half 8 beginnen...... elke dag op 6 uur op, daar kon ik echt niet aan wennen.... aan het eind van mn stage kreeg ik dan ook wel te horen dat ik maar vroeger naar bed moest omdat ik regelmatig zat te gapen
WOENSEL WEST DE GEXTUH!!!!!!!! EINDHOVUH!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
probleemwijken
ben oude topics aan het doorspitten
dat zou ik echt slecht trekken. Ik ga 's avonds om half 11/ 11 uur slapen en sta om half 8 op en ben dan nog bekafquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
doordeweeks ga ik rond 2 uur slapen en 7 uur sta ik langs me bedje
HOPPA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |