Eet smakelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:53 schreef Ynske het volgende:
neej die komt vandaag niet... was niet bereikbaar
zit nu helemaal aangekleed... nog ff opmaken...
enneh we gaan eten
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:40 schreef Pheno het volgende:
gvd, de geldsnaaiers hebben me weer te pakken voor 8km te hard hoor.
het is mijn laagste boete ooitquote:
CC?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is mijn laagste boete ooit![]()
In 3 jaar 3x gepakt, mooie score al zeg ik hetzelf. Zolang ik niemand dood rijdt zoals CC vind ik het best
Copycat, ze heeft een vogel doodgereden....quote:
Achutquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Copycat, ze heeft een vogel doodgereden....![]()
30 euro, valt wel mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Achut
Maar 3x in 3 jaar is mooie rate
Hoe hoog was de boete?
Ik heb meestal geluk met boetesquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
30 euro, valt wel mee.
Naast mij eigen bijdrage en bijtelling 1x in het jaar heb ik geen kosten aan die auto. Dus zeker te overleven.
Drank doe ik niet aan als ik auto moet rijden. Van mij mogen ze meer controleren op drank. Dat is tig keer linker dan 8km te hard rijdenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb meestal geluk met boetes
Hoewel ik nu wel een officiele waarschuwing heb voor drinken op de openbare weg
Ik rijd geen autoquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drank doe ik niet aan als ik auto moet rijden. Van mij mogen ze meer controleren op drank. Dat is tig keer linker dan 8km te hard rijden
Tss, mag dat tegenwoordig al niet meer? Gezeik zeg, alsof je iemand tot last bent daar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik rijd geen autoIk zat in een kasteelpark met wat vrienden en een hoop bier
edit: maar ben het met je eens
Ik ben al een gevaar op mijn fiets
Er staat een kasteeltje, op een afstand, met bejaarde geestelijken....quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, mag dat tegenwoordig al niet meer? Gezeik zeg, alsof je iemand tot last bent daar.
Bejaarden zijn daarin altijd lastig. Ze zien je wel, maar horen kunnen ze nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er staat een kasteeltje, op een afstand, met bejaarde geestelijken....
Die gozers bellen continue
gelukkig weten we een plek die verderop ligt, bij een hele grote boom
een paar kaarsen en het is gezellig en sfeervol
Belachelijk, iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bejaarden zijn daarin altijd lastig. Ze zien je wel, maar horen kunnen ze niet![]()
En toch gaan klagen over geluidsoverlast he
Ik ben ook niet christelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Belachelijk, idd
Maarja, we zijn daar dan ook niet op christelijke tijden
Die bejaarden welquote:
Verzonnenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:59 schreef Pheno het volgende:
waar komt dat kanaiken eigenlijk vandaan?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:10 schreef Pheno het volgende:
Verbastering uit de muppets:
Er was ooit een nummer daarin met animal: mahnamahna.
Later deed Sandra Bullock een duet met animal, zelfde muziek maar dan met een andere uitspraak: phenomenon.
Omdat (dalnet irc, ik ga het niet eens uitleggen) geen lange namen ondersteunde moest ik het inkorten
Citaat of persoonlijk?quote:Pas als je echt iets geprobeerd hebt, kun je zeggen dat iets onmogelijk is
Citaat die een waarheid als een koe isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |