* Ynske oppert een ranja meetquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor jou handig, maar voor de mesnen die toch een stukje van Utrecht wonen (zoals ik) is het een hele opgave. Ik ga niet rijden om de rest van de meeters te zien drinken terwijl ik dat niet kan omdat ik met de auto ben.
Ik ben ook bereid een avond fris te drinken, uit solidariteitquote:
deal....quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben ook bereid een avond fris te drinken, uit solidariteit
Oew, steek onder waterquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
deal....
ik neem de ranja wel mee
kan Kanaiken tenminste ook mee![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Oew, steek onder water
Je bent toch niet aan het werk he Ynske?
Ben je ook nog zwangerquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
en jah scriptie gaat de goede kant uit...
ondertussen ook nog ff aan site aan t klussen... tis een vruchtbaar daggie vandaag
quote:
Die date die je had vorige weekquote:
hoe kan dat nu...quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die date die je had vorige week
kijk, zo maak je roddels
Je zegt dat je niks gedaan hebt, maar ondertussen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe kan dat nu...
heb toch niets gedaan...
weet je nog, JoeyT zei daar nog over dat die date baalt dat ie nog geen sex gehad had
We zouden toch volhouden dat we alleen bier hadden gedronken?quote:
Een date baalt dat Joey nog geen seks heeft gehad?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:12 schreef Ynske het volgende:
weet je nog, JoeyT zei daar nog over dat die date baalt dat ie nog geen sex gehad had
Je snapt het idd nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een date baalt dat Joey nog geen seks heeft gehad?Ik geloof niet dat ik die helemaal snap...
shoot Ynske houd je bekquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:28 schreef ioko het volgende:
[..]
We zouden toch volhouden dat we alleen bier hadden gedronken?
of gaan we opeens wel alles delen met Fok?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef Ynske het volgende:
maar we hebben extra ranja voor je geregeld
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat kijken of het wat rustiger is op de weg... Later!
neej laat nog eens zien...quote:
Owkeequote:
OK, nu snap ik het. Ik dacht even dat Joey een meisje had wijsgemaakt dat hij nog maagd was.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je snapt het idd niet
JoeyT verwachtte dat de date van Ynske aan het balen was omdat die date geen sex met Ynske had.
Waarschijnlijk spiegelt JoeyT iedereen aan zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |