Who caresquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Fugie het volgende:
tjabbo, ik moest het vorige week al inleveren dus om het dna naar volgende week uit te stellen is weer een beetje TE
Gedraag je dan ook zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef BoJo het volgende:
fuck op met je taxi, ik heb toch een auto??![]()
ik rij tochquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook zo
Tjabje: samenvatting?
check voor de gein eens alle deelttjes 522 waar een slotje op zit onderaan de lijst met topicsquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook zo
Tjabje: samenvatting?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Hugster het volgende:
gisteren bij mij langs de vecht in dorp
[afbeelding]
je ziet daar dus direct de auto's aan de rand staan van het water, zonder hekje of iets. Probeerd daar dus gisteren een Phantom te parkeren strak langs het waterALs hij ruim ging staan blokkeerde hij de hele weg
Hij 20x steken, je ziet em gewoon zwetend en paniekerig achter het stuur zitten![]()
Ik zat em ook de hele tijd aan te kijken, volgens mij werd ie echt gek
als jij 4x moet stoppen omdat je te bezopen/stoned/..... bent: lamlul.quote:
alleen stonedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
als jij 4x moet stoppen omdat je te bezopen/stoned/..... bent: lamlul.
Wat heeft een phantom daar te zoeken danquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
je ziet daar dus direct de auto's aan de rand staan van het water, zonder hekje of iets. Probeerd daar dus gisteren een Phantom te parkeren strak langs het waterALs hij ruim ging staan blokkeerde hij de hele weg
Hij 20x steken, je ziet em gewoon zwetend en paniekerig achter het stuur zitten![]()
Dan ben je dus blijkbaar niet in staat om te rijden.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
weet ik veelquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat heeft een phantom daar te zoeken dan
ik heb het toch gehaald, en de weg is toch alleen voor achterlijke maloten midden in de nacht door de weeks.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan ben je dus blijkbaar niet in staat om te rijden.![]()
Ik rij al 3 jaar straalbezopen naar huis, en heb het nog altijd gehaald.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb het toch gehaald, en de weg is toch alleen voor achterlijke maloten midden in de nacht door de weeks.
Ik zag een grijze porsche 968 met pastel groen interieurquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef Hugster het volgende:
Hij was btw zilver met donkerrood leer, en BEST wel impressive in het eggie zo'n Phantom
!quote:Alexxxxx, afkoelban wegens posten van plaatje(s) van ontoelaatbare site(s). Tip: Lees de komende 48 uur de Policy eens door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |