quote:The M14 is assembled in Port Elizabeth, South Africa, and thanks to the turbocharged 3.0-litre V6 Ford engine, it cranks out about 300kW and a whopping 522Nm of torque.
ben ik blij dat jij niet kunt bannenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:30 schreef die bolle het volgende:
bannen gaat hier puur intuitief en lukraak.
daar hoef je niets voor te doen.
je grap slaat zelfs voor de 2e keer niet aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ben ik blij dat jij niet kunt bannen
kloptquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je grap slaat zelfs voor de 2e keer niet aan
nee alleen de mijne.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
gaan we ze nu alle vier vol lullen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:53 schreef ThaFreak het volgende:
kan iemand eve een bom afleveren bij tjabbo thuis
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:53 schreef ThaFreak het volgende:
kan iemand eve een bom afleveren bij tjabbo thuis
verkeerde forumquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:58 schreef ThaFreak het volgende:
[gezocht] BOM
verkeerde slotje...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:01 schreef Tjabbo het volgende:![]()
Ik had nog wel speciaal voor jou dit topic geundelete TF![]()
Daar staat niets over een SCquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jou topic is verkeerd....
lezen Voordat je een topic opent in PTA.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daar staat niets over een SC
ga maar klagen in feedback, maar niet hier okay.,![]()
quote:In geval van de algemene slowchat:
Het nummer van de slowchat moet betrekking hebben op een auto, duidelijke op met plaatjes en specs erbij.
Vast is ook de banner http://members.home.nl/thafreak2/ptaslowchat/PTAbanner.jpg en de verwijzing naar http://www.ptaslowchat.tk
Het niet naleven van deze regels kan een slotje als gevolg hebben!
laatst ook al bij peu gebeurtquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja maar niet een half uur na de opening, kaffer!
mag welquote:
Alleen wanneer Tjabbo een slowchat post, moet je die gebruiken wat een andere mod, A, of FA ook zegt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter lezen dan
Voordat je een topic opent in PTA.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Alleen wanneer Tjabbo een slowchat post, moet je die gebruiken wat een andere mod, A, of FA ook zegt.
subscript telt nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Alleen wanneer Tjabbo een slowchat post, moet je die gebruiken wat een andere mod, A, of FA ook zegt.
vooral niet kijken danquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:08 schreef hermandeperman het volgende:
ik wil mijn postaantal niet zien denk ik morgen
jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedankt.Is dit forum ook voor mooie boten?
![]()
zekerquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedankt.Is dit forum ook voor mooie boten?
![]()
B100 weet wel waar ze liggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:10 schreef ThaFreak het volgende:
zoow weer rust in de tent.....maar eeuh ik zoek nog steeds een bom
is die groot genoegquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
B100 weet wel waar ze liggen
TF je hebt een typfout gemaakt in je edit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:10 schreef ThaFreak het volgende:
zoow weer rust in de tent.....maar eeuh ik zoek nog steeds een bom
Mooi dan zit ik goed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja
en voor lelijke boten.
maar vooral voor mooie boten
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
TF je hebt een typfout gemaakt in je edit.
[afbeelding]
en als hij het niet weet, dan belt ie wel ffquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
B100 weet wel waar ze liggen
ik editte wat andersquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
![]()
gelukkig staat de laatste edit op jou naam![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
TF je hebt een typfout gemaakt in je edit.
[afbeelding]
Die jas ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
en als hij het niet weet, dan belt ie wel ff
[afbeelding]
electrische antenne in je jas
Met antenne?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Die vent loopt regelmatig door Leeuwarden
psst. da's inspector gadgetquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel met zo'n regenjas aan
Moet jij dan niet lekker binnen zitten te profiteren?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel met zo'n regenjas aan
Nee, de acteur die B100 speelde, woont in leeuwarden. En hij draagt vaak een regenjas. En een zonnebril. Dat laatste denk ik om niet herkend te worden of zo?quote:
rustquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet jij dan niet lekker binnen zitten te profiteren?
Nee jij niet neequote:Op donderdag 2 juni 2005 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik heb geen uitkering, nooit gehad ook
truste Tjabbo
hoop het welquote:
Nee. Die heeft een verzekering.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:21 schreef hermandeperman het volgende:
Je wederhelft toch?
Ook wel. Maar die hoeft mij niet te betalen. Ik bedoel dat ze op die manier haar inkomen genereert.quote:
tssssss voor jou is zo een ban geregeld hoor....quote:
Hmmm... oke...quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook wel. Maar die hoeft mij niet te betalen. Ik bedoel dat ze op die manier haar inkomen genereert.
Wie wil je daarvoor wakker maken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tssssss voor jou is zo een ban geregeld hoor....
neej daar gebruik ik die bom voorquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie wil je daarvoor wakker maken?
hermandepermanplatgooibomquote:
doodsverwensingquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]je tweede doodsverwensing van de avond
printscreen maakt en mailtquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doodsverwensing![]()
sterf achterlijke langharige malloot
komt meer in de buurt
aaaaaaaah note erbijquote:
quote:
als je het deelt door 2 jaquote:
user deed het toch nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die user leeft niet meer zeker?
2 is beter.....quote:
wat dan wou je mailenquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:33 schreef hermandeperman het volgende:
Oja TF op die info doorspelen staat toch een ban?
Je kon niet meer schrijven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:33 schreef aKra het volgende:
Opzich was het wel te doen, maar duidelijk te merken dat ik al een lange tijd geen school meer heb gehad
Ik hoor het wel over ~ 2 weken
naar forum@fok.nl hequote:Op donderdag 2 juni 2005 02:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga ik morgen wel verzinneren
ik heb er geen bijgedaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Pssst TF.. Heb ik nog steeds 3 notes, of heb je me er al meer gegeven?
whehehequote:
Trustenquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:38 schreef ThaFreak het volgende:
ZOOW EN NU GA IK ER OOK VANDOOR.....
ze mensen en dieren
moet ik meer of minder zuipen om dit te begrijpen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:39 schreef aKra het volgende:
Ik ben totaal gefascineerd door een geel object met een grijze punt waarmee je iets achter kan laten op wit papier en dan dat donkerroze knobbeltje er boven op dat een totaal eigen vorm kan aannemen door te schuren op papier!
fuck offquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Huggy :w
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:50 schreef BoJo het volgende:
nee niet droknen :")
wij hier niet hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:50 schreef BoJo het volgende:
hier in nerdeland zeggen we zo stonde als en geanaal !!!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:52 schreef BoJo het volgende:
met die keuiken whiiiihii hahahahahhahahahahahahahahahaha
slaepe![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
Wat is een neger???
Een doorzichtige Duitser gevuld met stront.
Wat is een neger???
Wat is een neger???
Bij die fruitboer en dat transportbedrifj met een mercedes Actros in foeilelijke kleuren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 03:34 schreef hermandeperman het volgende:
ja, aan de pauperkant weet je wel
jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 03:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij die fruitboer en dat transportbedrifj met een mercedes Actros in foeilelijke kleuren.
hoeveel heb je er weg zitten werken dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:26 schreef BoJo het volgende:
volgens mij is m'n lichaam aan het ontbinden![]()
ik heb geen idee, onderweg naar huis heb ik zeker 4x gestopt om even ogen dicht te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
hoeveel heb je er weg zitten werken dan?![]()
gastquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, onderweg naar huis heb ik zeker 4x gestopt om even ogen dicht te doen.
ook jou jeep wil je niet zien als je met 80 op een boom bent geklaptquote:
maak daar eens 80 en een boom van.. dat wil je nietquote:21% to 35% chance of serious injury
dit is ook een pussy cherokeequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:45 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
een cherokee die met 50km/h tegen een muurtje word gerost.... en dit is zn score...
[..]
maak daar eens 80 en een boom van.. dat wil je niet
dat zal me ff wat verschil uitmakenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
dit is ook een pussy cherokee
hij heeft een Grand
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
dit is ook een pussy cherokee
hij heeft een Grand
je hebt afgelopen nacht wat gemist johquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef Xtreem het volgende:
middag
het lijkt die ouwe tatra van arie en bastiaan welquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:45 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
een cherokee die met 50km/h tegen een muurtje word gerost.... en dit is zn score...
[..]
maak daar eens 80 en een boom van.. dat wil je niet
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:45 schreef Fugie het volgende:
moet nog takkeveel doen voor school maar heb 0,0 zin
denk dat ik het maar naar morgen uitstel, net zoals ik het gister naar vandaag heb uitgesteltquote:
stel het dan een week of wat uit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
denk dat ik het maar naar morgen uitstel, net zoals ik het gister naar vandaag heb uitgestelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |