Neequote:Op donderdag 2 juni 2005 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog gekke hools hier?
Ja, hier, ik heb voor gestemdquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog gekke hools hier?
Ja, ik had em toch gekochtquote:
mwa je vroeg het net zo uitnodigend. Moet ook 7 uur opstaan. Komt morgen wel weer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
mja kom net uit de kroeg en mag morgen vroeg al lekker om 8.15 met de trein![]()
wat een bikkel ben je toch ook he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:28 schreef Mindlight het volgende:
[..]
mwa je vroeg het net zo uitnodigend. Moet ook 7 uur opstaan. Komt morgen wel weer.
Ikke welquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een bikkel ben je toch ook he?![]()
12.00quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
7.00
8.15
* BliksemSchigt geen wekker zet
Jij en 1 dag zonder forumquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik dacht het niet,ik geloof niet dat jij mij morgen zal zien
Wat ken je me toch slechtquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is trouwens net zoiets als jij en geen grote bek
Noca... heb jij dat gelezen over Jaap jongbloed ??quote:
Nee dat ging over iemand anders. Dat is een vrouw van wie haar kinderen naar Syrië zijn ontvoerd door haar man.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Noca... heb jij dat gelezen over Jaap jongbloed ??
ging dat over jou nichtje?
Oo oke ik dacht ff dat het om jullie ging... maar niet dus..quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee dat ging over iemand anders. Dat is een vrouw van wie haar kinderen naar Syrië zijn ontvoerd door haar man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |