abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juni 2005 @ 15:49:11 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_27579982
net u'cha verslagen die aap was opzich wel makkelijk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_27580054
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik ben druid voor de duidelijkheid, en mage zijn vereist echt wel wat oefening itt shamans
Dat zal best, maar een Warlock, Hunter of Warrior vereist nog meer oefening IMO.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:57:36 #103
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_27580330
Ben bezig me talents tree opnieuw in te delen.
Mijn huidige talent tree ken je hier zien: http://wow.allakhazam.com/profile.html?88551

En dit is wat ik in gedachte heb:

Hoe ik het vanavond wil instellen:
quote:
Improved Sinister Strike
Rank: 2/2
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5.

--------------------------------------------------------------------------------
Lightning Reflexes
Rank: 5/5
Increases your dodge chance by 5%.

--------------------------------------------------------------------------------
Deflection
Rank: 3/5
Increases your Parry chance by 3%.

Precision
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Improved Eviscerate
Rank: 3/3
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

Malice
Increases your critical strike chance by 5%.

Master of Deception
Reduces the chance enemies have to detect you while in stealth mode. More effective than Master of Deception Rank4

Pics:
Combat:

Assassination:

Subtlety:

Hoe ik het wil hebben als ik 51 talent points heb:
quote:
Improved Sinister Strike
Rank: 2/2
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5.

Lightning Reflexes
Increases your dodge chance by 5%.

Deflection
Increases your Parry chance by 5%.

Precision
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Riposte
Rank: 1/1
A strike that becomes active after parrying an opponent's attack This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 10 secs. 10 Energy, 1 sec cooldown, 8yrd range

Dual Wield Specialization
Increases the damage done by your off-hand weapon by 50%.

Sword Specialization
Rank: 4/5
Increases your chance to get an extra attack after dealing damage with a sword by 4%.

Agression
Increases the damage of your Sinister Strike and Eviscerate abilities by 6%.

Improved Eviscerate
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

Malice
Increases your critical strike chance by 5%.

Master of Deception
Reduces the chance enemies have to detect you while in stealth mode. More effective than Master of Deception Rank4

Opportunity
Increases the damage dealt when striking from behind with Backstab, Garrote or Ambush by 20%.

Improved Ambush
Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 45%

Pics:
Combat:

Assassination:

Subtlety:

Wil hier graag wat commentaar op . Of heeft iemand nog wat ideetjes der voor?
phluphy for president!
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:03:30 #104
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27580564
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zal best, maar een Warlock, Hunter of Warrior vereist nog meer oefening IMO.
ja maargoed het ging over pvp klasse, warlock is imo niet echt een pvp klasse omdat die gasten zo liggen als ze geen succubus hebben, een mage kan nog goed van zich afbijten
en ik ben het er wel mee eens dat warlock moeilijker is dan de rest, vooral dat soulshards niet stacken is belachelijk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_27580712
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:03 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja maargoed het ging over pvp klasse, warlock is imo niet echt een pvp klasse omdat die gasten zo liggen als ze geen succubus hebben, een mage kan nog goed van zich afbijten
en ik ben het er wel mee eens dat warlock moeilijker is dan de rest, vooral dat soulshards niet stacken is belachelijk
Dat stacken is helemaal het probleem niet, het probleem is juist dat als je lvl 60 bent, je alsnog verplicht bent eerst een uurtje te gaan farmen voor soulshards om te kunnen PvPen.

Geen enkele andere class moet eerst een uur mobs grinden om een uurtje te kunnen PvPen.

Daarom is er volgens mij maar 1 optie voor Blizz : Soulshards exit.
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:33:49 #106
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27581509
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat stacken is helemaal het probleem niet, het probleem is juist dat als je lvl 60 bent, je alsnog verplicht bent eerst een uurtje te gaan farmen voor soulshards om te kunnen PvPen.

Geen enkele andere class moet eerst een uur mobs grinden om een uurtje te kunnen PvPen.

Daarom is er volgens mij maar 1 optie voor Blizz : Soulshards exit.
mwah ik was warlock in de korean beta en ik stoorde me gigantisch aan die soulshards, altijd maar dumpen omdat je wat wil looten,
maargoed met pvp is het dus ook super irritant, krijg je nou al shards van mensen die je afmaakt in pvp of is dat pas bij de volgende patch?
pi_27581583
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

mwah ik was warlock in de korean beta en ik stoorde me gigantisch aan die soulshards, altijd maar dumpen omdat je wat wil looten,
maargoed met pvp is het dus ook super irritant, krijg je nou al shards van mensen die je afmaakt in pvp of is dat pas bij de volgende patch?
Pas bij de volgende patch, en ook daar hebben we niets aan.

Zie je jezelf al een channeling spell casten, vlak voordat degene die je aanviel doodgaat, in de BG chaos ?

En mocht het toch lukken, dan zien alle rogues 1 grote paarse straal ergens vandaan komen : ''ah, een easy target warlock''
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:36:34 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27581586
Ik ben pas een lvl 10 'Lock maar ik wordt al gek van die Soul Shards
Gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben

Waar heb je die dingen straks allemaal voor nodig?
Ik nu dus voor het summonen van m'n Voidwalker.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:39:06 #109
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27581658
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef Ang3l het volgende:

Succubus
summonen,
soulstone,
healthstone,
infernal ?
felhunter
pi_27582176
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef Ang3l het volgende:

- Summonen van Pet
- Soulstone
- Firestone
- Healthstone
- Spellstone
- Soulfire
- Shadowburn
- Enslave Demon
- Player summoning

trouwens, een goed stuk over waarom soulshards eruit moeten :

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-warlock-en&t=30530&p=1&tmp=1#post30530
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:08:58 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27582665
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

- Summonen van Pet
- Soulstone
- Firestone
- Healthstone
- Spellstone
- Soulfire
- Shadowburn
- Enslave Demon
- Player summoning

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-warlock-en&t=30530&p=1&tmp=1#post30530

Ok ... dus ze worden idd vrij belangrijk... en dan het feit dat ze niet stacken.... erg vervelend
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_27582672
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:

Helemaal mee eens.

Ik ben nu een lvl 51 warlock, maar wordt gewoon gek van die shards. Opzich snap ik nog wel dat je bv voor zoiets als een healthstone een shard moet hebben. Anders ga je voor een raid/whatever gewoon iedereen een stone geven en kan je die ook blijven geven. Maar voor het summonen van anderen / je pet / soulfire / shadowbrun / soul/firestone is het gewoon belachelijk.

Echter denk niet dat Blizzard ze ooit eruit haalt.
......
pi_27582756
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef Slomy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Ik ben nu een lvl 51 warlock, maar wordt gewoon gek van die shards. Opzich snap ik nog wel dat je bv voor zoiets als een healthstone een shard moet hebben. Anders ga je voor een raid/whatever gewoon iedereen een stone geven en kan je die ook blijven geven. Maar voor het summonen van anderen / je pet / soulfire / shadowbrun / soul/firestone is het gewoon belachelijk.

Echter denk niet dat Blizzard ze ooit eruit haalt.
Ook voor healthstones is het onzin, er zit toch al een cooldown timer op ?

Qua balance maakt het echt niets uit of warlocks nou shards hebben of niet.

We zijn echt niet ineens overpowered als we geen soulshards meer nodig zouden hebben, het enige waar die krengen goed voor zijn, is dat we xp gevende mobs moeten farmen VOOR we al onze spells kunnen gebruiken.

edit: en als Blizzard ze zo graag wil houden, laten ze dan alsjeblieft als je lvl 60 wordt de volgende quest bij je warlock trainer beschikbaar maken :
'
Soulmaster

''Hail mighty Warlock, you finally have drained enough souls to last forever, take this soulshard, and never farm mobs for shards again''

[ Bericht 14% gewijzigd door PBateman1978 op 02-06-2005 17:17:51 ]
pi_27582981
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ook voor healthstones is het onzin, er zit toch al een cooldown timer op ?

Qua balance maakt het echt niets uit of warlocks nou shards hebben of niet.

We zijn echt niet ineens overpowered als we geen soulshards meer nodig zouden hebben, het enige waar die krengen goed voor zijn, is dat we xp gevende mobs moeten farmen VOOR we al onze spells kunnen gebruiken.
Klopt, de cooldown was ik helemaal vergeten.

Heeft er trouwens al een blizzard medewerker gereageerd in dat topic dat je in een van je vorige posts gaf?
......
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:17:54 #115
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27582995
Niet op healthstones toch? Sowieso heeft een warlock meer skill nodig dan een mage. Zeker de cookie cutter magi. Een of andere deepfreeze of vulcano build kan nog wel een boel skill nodig hebben, maar de gemiddelde mage build?

Hunters zijn er té veel skilllozen van. Niets tegen Caela of Cyn. (Of een andere hunter.), maar ik zie veel hunters die gewoon enorm, tja, noobish, zijn. Zeker in instances. Denkt er eentje dat zijn pet kan main tanken.

Niet dat ik met Lissenen zó vaak healthstones gebruik, meestal een chronisch Soulshards tekort. Moet maar eens silk gaan farmen voor betere bags..
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27583033
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Niet op healthstones toch? Sowieso heeft een warlock meer skill nodig dan een mage. Zeker de cookie cutter magi. Een of andere deepfreeze of vulcano build kan nog wel een boel skill nodig hebben, maar de gemiddelde mage build?

Hunters zijn er té veel skilllozen van. Niets tegen Caela of Cyn. (Of een andere hunter.), maar ik zie veel hunters die gewoon enorm, tja, noobish, zijn. Zeker in instances. Denkt er eentje dat zijn pet kan main tanken.
Er zit wel een cooldown timer op healthstones, alleen op andere diminishing returns dan een potion.
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:19:37 #117
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27583064
Oh ja, de 3 minuten cooldown. Daar ben ik wel bekend mee, ja.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:29:45 #118
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_27583412
Jeetje T wat gaat V dit topic al P weer snel!!
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_27583886
Vind je het gek? Gisteren servers down, meer dan de helft van de posts zijn van toen
pi_27584492
vanacht Leatherworking gedropt (als hunter had ik er toch weinig aan) en mining genomen zodat ik meer voor het guild kan betekenen. Vanaochtend dus begonnen met minen en nu al een skill van 142, gaat best snel, al is iron wel moeilijk te vinden het lukt uiteindelijk wel, ik gok dat ik morgen wel op de 200 zit en overmorgen op de 250 ofzo
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:05:44 #121
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_27585550
LW is als Hunter ook erg nuttig tot lvl 40 (dan kan je mail dragen volgens mij)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:12:35 #122
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27585705
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Wil hier graag wat commentaar op . Of heeft iemand nog wat ideetjes der voor?
Je hebt niets aan al je talents voor een betere Ambush of Backstab als je met twee zwaarden gaat rondrennen, omdat die dingen alleen met daggers werken. Je kunt eventueel een setje daggers bij de hand houden en dan via een macro switchen, maar de meeste Combat Rogues gaan gewoon voor de Cheap Shot opening.

Bovendien als je toch de Combat Tree doorwerkt, ga dan gelijk voor Adrenaline Rush, wat een behoorlijk goede skill is
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:12:47 #123
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_27585713
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef Ancient het volgende:
vanacht Leatherworking gedropt (als hunter had ik er toch weinig aan) en mining genomen zodat ik meer voor het guild kan betekenen. Vanaochtend dus begonnen met minen en nu al een skill van 142, gaat best snel, al is iron wel moeilijk te vinden het lukt uiteindelijk wel, ik gok dat ik morgen wel op de 200 zit en overmorgen op de 250 ofzo
Minen is best lastig te lvl-en op hogere levels hoor. 200 morgen kan misshcien nog lukken, maar 250 overmorgen is een beetje een te hoog doel denk ik.
Live from the USA
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:48:48 #124
114283 bupatH
ondertitel
pi_27586581
wat zijn de beste professions om te nemen als shaman??
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:50:38 #125
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_27586633
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef bupatH het volgende:
wat zijn de beste professions om te nemen als shaman??
Mining en Skinning. en dan alles verkopen. Geeft je een leuk zakcentje om uit te geven.
Live from the USA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')