Wat voor een. De eerste 4 minuten is merendeels greys killen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:31 schreef Bacow het volgende:
Na Otherguy, Atmas en die Koreaan, een nieuwe super-geweldig mage filmpje, en wat voor 1!
Hier zie je voor de verandering een Alliance mage die het opneemt tegen shaman's, undead en al het andere gespuis, must-see :
http://www.fileplanet.com(...)h-takes-on-the-Horde
!!!
Nounou, maar 1 leader afmaken? Wij hebben Cairne ook omgelegd. Of doet een koe je niet zo veel?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:27 schreef Ferdii het volgende:
we moeten nog steeds darnassus oid es gaan raiden, revenge nemen op dat nightwatchers syvalans heeft omgelegd
Helaas is dat ook een eitje voor Alliance....quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef Ferdii het volgende:
TB is helemaal geen kunst, daat lopen als je mazzel hebt 3 lvl 10 horde players :p
probeer thrall maar es
Heb jij je al geregistreerd op www.wowheaven.net/deathwing ?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Goozze het volgende:
Precies, staande ovatie voor diegene die Magni afmaakt. 10m verderop staat de AH waar iedereen altijd een beetje uit zn neus staat te vreten, daar kom je echt nooit langs.
Okquote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef Goozze het volgende:
Azaroth Guards, was eerst EVO clan allience maar dat hebben we maar veranderd
Dit filmpje is sarcastisch bedoeld, ik kon er erg om lachen (muziek/gedrag/shaman owne/etc)quote:Op maandag 6 juni 2005 14:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat voor een. De eerste 4 minuten is merendeels greys killen.
Ik weet het.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef Mister_T het volgende:
Tis druk op de servers...veel servers zitten vol..
als je maar NL en fokker bentquote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef bupatH het volgende:
mag btw iedereen de fok guild joinen of zitten daar nog restricties aan ??
het lijkt me nmlijk wel vet om met wat nlers te spelen
En dat horde spelers niet kunnen joinen. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef bupatH het volgende:
mag btw iedereen de fok guild joinen of zitten daar nog restricties aan ??
het lijkt me nmlijk wel vet om met wat nlers te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |