* DjNivek denkt dat we Majordomo weer moeten vermoorden omdat hij waarschijnlijk niet meer bij Ragnaros staatquote:Op zondag 5 juni 2005 23:10 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Mja maar ze groeperen altijd of gaan een andere lvl 60 helpen dus is het veiliger ze uit te schakelen...
En de Scalp is weer down hoor!
Schijnt voor horde spelers te zijn. Ik als Alliance heb ze maar verkocht.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:45 schreef GaRleC het volgende:
Wat kan ik btw doen met die Shredder manuals ik heb er al aardig wat.....
Haha, ik was zaterdag nog ff in SW, zag allemaal lijken, jou zag ik ieder geval niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren 170k xp gehaald, dat zijn pas vruchtbare WoW dagen.
lvl 54,5 nu, op naar 55 !
oh ja, en op zaterdag sloeg de verveling toe, hop in je eentje naar Stormwind City.
[[url=http://img238.echo.cx/img238/9375/storm33vo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Rennen, doodgaan, ressen, rennen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:50 schreef Goozze het volgende:
Hoe kom je dan langs alle guards en die 62 elite kerel op paard?
De servers van Blizzard zijn gewoon bagger.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef GoodspeeD het volgende:
Een tijdje terug op Al'Akir besloten wat Alliance gasten Oggrimar te raiden. Gevolg: server overbelast, iedereen gekickt.
Gisteren besloten een paar Horde gasten Iron Forge te raiden. Gevolg: server overbelast, iedereen gekickt.
Iedereen weer inloggen. Hoor je meteen gasten roepen: "Let's do a counterraid on Oggrimar." Die hebben het duidelijk niet gesnapt. :/
Bagger niet, maar duidelijk nog niet bestand tegen wat extra druk.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:03 schreef Goozze het volgende:
[..]
De servers van Blizzard zijn gewoon bagger.![]()
Het beleid van Blizzard dan wel, Blizz moedigt het hele raid-de-stad verhaaltje aan, maar: -Bij een grote groep mensen crasht de server; Ga je met een kleinere groep word je afgemaakt door de quard zergquote:Op maandag 6 juni 2005 12:46 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Bagger niet, maar duidelijk nog niet bestand tegen wat extra druk.
Zit zelf te hopen op een server upgrade ofzo dat dat soort dingen niet meer gebeurenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:43 schreef Bacow het volgende:
[..]
Het beleid van Blizzard dan wel, Blizz moedigt het hele raid-de-stad verhaaltje aan, maar: -Bij een grote groep mensen crasht de server; Ga je met een kleinere groep word je afgemaakt door de quard zerg.
Gefeliciteerd omen.
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit zelf te hopen op een server upgrade ofzo dat dat soort dingen niet meer gebeuren![]()
Jawel. Langzamerhand wordt het steeds beter. De eerste paar weken was het, in ieder geval op Al'Akir, echt dweilen met de kraan open. De ene na de andere crash. Nu merk je dat de servers wat stabieler zijn, maar nog steeds niet optimaal. Over een tijdje is het wat rustiger op de servers, heeft Blizzard alles op orde en kunnen we lekker Oggrimar raiden met 200 man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |