Ik heb Wildheart al vaak genoeg voorbij zien komen in UBRS, tot op het punt waar we er voor een stuk of twee greed rolls hebben gedaan, omdat niemand 'm nog nodig hadquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:12 schreef Gamedemon het volgende:
ik speel nu ook aleen nog maar op me alt, fuck wildheart, kheb al 20x ubrs gedaan en het is nog niet gedropped, kheb wel leukere dingen te doen
ik haat jequote:Op zondag 5 juni 2005 00:23 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik heb Wildheart al vaak genoeg voorbij zien komen in UBRS, tot op het punt waar we er voor een stuk of twee greed rolls hebben gedaan, omdat niemand 'm nog nodig had
Uhm hoe backstabben Rogues Onyxia terwijl ze vliegtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Als dat beest van de rand afvliegt hoe moeten warriors er dan tegen vechten :S
Heb je het q item nog? Zoja Q disbanden en opnieuw aannemen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef GaRleC het volgende:
Heb ik gister eindelijk de soul gem evonden (The tower of Athalaxx quest), ga ik naar de NPC. Wordt ik aangevallen door een Tauren. Dus ik ren weg (hij was 7 lvls hoger). Ga ik terug naar de NPC. Kan ik mn quest niet complete ik kon gewoonweg niet meer met m praten. Net of hij m al gecomplete was maar dat niet liet zien.
Toch niet weer die eikel vlakbij Astranaar he? Die is al eerder gebugged...ff ticketen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef GaRleC het volgende:
Heb ik gister eindelijk de soul gem evonden (The tower of Athalaxx quest), ga ik naar de NPC. Wordt ik aangevallen door een Tauren. Dus ik ren weg (hij was 7 lvls hoger). Ga ik terug naar de NPC. Kan ik mn quest niet complete ik kon gewoonweg niet meer met m praten. Net of hij m al gecomplete was maar dat niet liet zien.
Een lvl 60er krijgt toch geen HK met het doden van lvl 30ers?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
gvd wat een frustratie als lvl 34 zijnde.... eerst STV uitgepest zijn, nu naar arathi verhuist weer die klote hordes, 2 lvl 40igers vinden het leuk om me te ganken steeds, nah prima ik ingelogt met me lvl 60, bij me lijk uitgelogt, inloggen met me alt weer, en daar kwamen ze weer hoor, snel uitgelogt en ingelogt met me lvl 60, kheb die lui gecorpsecamped tot ze uitlogde, ik kots op dat soort kut ventjes die het spel express verzieken voor andere, vervolgens terug naar refuge point met me lvl 60, staat daar een lvl 60 mage een groep lvl 30igers kapot te maken, leuk AOE, vreet aleen mana, dus die kut mage ook even van zen killing spree afgeholpen , echt triest als je zo je tijd door moet komen
Level 48, dacht ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Een lvl 60er krijgt toch geen HK met het doden van lvl 30ers?
Dan is het wel triest, ja.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:25 schreef Bacow het volgende:
[..]
Overigens mag ik nu wel op zijn account spelen,lekker ganken het spel verzieken voor een ander.
hahahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:31 schreef borisz het volgende:
voortaan maar niet zomaar blood van heros pakken![]()
zelfde probleem hier.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:05 schreef engessa het volgende:
Zijn er weer problemen op bloodscalp?
Ik kan niet inloggen, status blijft connected...
Mja maar ze groeperen altijd of gaan een andere lvl 60 helpen dus is het veiliger ze uit te schakelen...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Een lvl 60er krijgt toch geen HK met het doden van lvl 30ers?
Dan is het wel triest, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |