Ik heb haar net zo hard nodig als jij zelfbevestiging nodig hebt door te trollen. Dus best veel, ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:01 schreef R2cksson het volgende:
Heb jij zo iemand nodig? Labiel persoontje, komt zeker van het roken van wiet.
Hoezo niet? Ik vond em erg sterk. Althans de tweede helft. Eerste helft kwam niet echt uit de verf vond ik.quote:
Ik snap niks meer van dat deurbeleid. De ene keer is een van goedenavond en doorlopen en de andere keer checken ze nog net niet je endeldarm.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:26 schreef phreaky_professor het volgende:
yep, Strictly 45s was te rustig! Komt BSE langs, is het schijnbaar weer niet goed voor het publiek. Heb er er met de mensen van daar over gehad, en het probleem lijkt toch echt het nieuwe deurbeleid te zijn. Ze merken het op alle avonden heel erg.
Maar goed; toch een paar mensen blij gemaakt met wat stevige shizzle.
Moet ik vast een pamper omdoen? Praat je altijd als zo'n grote jongen over jezelf?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Ik heb haar net zo hard nodig als jij zelfbevestiging nodig hebt door te trollen. Dus best veel, ja.
Doe trouwens geen moeite om me kwaad te maken. Lukt toch niet. Wat er online ook gebeurt qua trolling: in het echte leven doet niemand het bij mij. (de reden is sommigen hier wel duidelijk...) Dus wakker zal ik er echt niet van liggen.
Ik heb zo ongeveer alleen maar kuttunes gehoord tijdens Ed Rush z'n setquote:Op maandag 20 juni 2005 09:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vond em erg sterk. Althans de tweede helft. Eerste helft kwam niet echt uit de verf vond ik.
Dan doe je ogen gewoon eventjes dicht of geef mij geen aanleiding.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:21 schreef Tranceptor het volgende:
Kunnen we die r2icksson niet uit dit topic weren? Ik heb hem nog niets zien toevoegen wat over drum en bass gaat.
Ik word er als lezer een beetje moe van.
dank!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef Thomas B. het volgende:
Jouw set was iig goed... lekkere harde set
Ik denk dat jij je snaveltje op tijd moet gaan houden en de herhaling van de Fabeltjeskrant eens goed moet gaan bekijken. Het is misschien wat hoog gegrepen voor je, maar ik neem aan dat je ouders voor die tijd nog enige opvoeding hebben gegeven, zodat je het in ieder geval kan volgen. Sterkte man en succes!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dan doe je ogen gewoon eventjes dicht of geef mij geen aanleiding.
Ik ben voor.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:21 schreef Tranceptor het volgende:
Kunnen we die r2icksson niet uit dit topic weren? Ik heb hem nog niets zien toevoegen wat over drum en bass gaat.
Ik word er als lezer een beetje moe van.
Oh jee, nog zo'n patserboy.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je snaveltje op tijd moet gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |