Jaaaa! Dit was serieus 't beste D&B feestje waar ik ooit geweest benquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Rock-shocker het volgende:
IchiOne was echt te dik meesterlijk gisteren en iedereen die het gemist heeft moet in een hoekje gaan huilen!
Waarom wist ik daar niet van? daar had ik ook wel spierpijn van in mijn kuiten van willen hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:39 schreef H4ze het volgende:
[..]
aangezien ik tijdens Paradox z'n set tot de max was gegaan![]()
http://www.dnbforum.nl/index.php?action=partyagendaquote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef Goofup het volgende:
[..]
Waarom wist ik daar niet van? daar had ik ook wel spierpijn van in mijn kuiten van willen hebben![]()
Ik zeg nog steeds Evol Intent. Keihard, compromisloos. Just like I like it.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
Ben ik weer met een newbie-vraagje. Binnen de DnB zijn er toch ook nog verschillende stijlen? Ik heb 4Hero gehoord, dat is wat jazzy, maar wat voor soorten heb je nog meer?
En van WeirdMicky kreeg ik wat hardere DnB (Nightwalker), wat zijn soortgelijke leuke nummers?
Pfoe dat zijn er nogal wat...geen zin om 't allemaal op te gaan noemen, maar check de volgende linkjes maar es:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
Ben ik weer met een newbie-vraagje. Binnen de DnB zijn er toch ook nog verschillende stijlen? Ik heb 4Hero gehoord, dat is wat jazzy, maar wat voor soorten heb je nog meer?
En van WeirdMicky kreeg ik wat hardere DnB (Nightwalker), wat zijn soortgelijke leuke nummers?
Niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:45 schreef H4ze het volgende:
[..]
Pfoe dat zijn er nogal wat...geen zin om 't allemaal op te gaan noemen, maar check de volgende linkjes maar es:
Voor verschillende stijlen: Ishkurs guide to electronic music. en check bij Jungle.
Check ook is de Drum&Bass Dictionary @ dnbforum.nl.
En onthou wel ff, of 't nou clownstep, techstep, dubby, liquid of drumfunk is...het is en blijft allemaal drum 'n bass![]()
12x12quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoe groot zijn de blaadjes in een standaard cd hoes eigenlijk?
Dat houd ik allemaal niet zo bij!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef LostFormat het volgende:
Wat zijn een beetje goede recente albums/ mixalbums?
Thanks dudequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef mrcool het volgende:
Calyx_Illusions![]()
![]()
![]()
Afkomstig van de No Turning Back LP [ASHADOW33, 2005]
Hier te beluisteren!
Dat moet dus 18 06 zijn me dunkt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef teknomist het volgende:
[18.06.2005] Major League @ Paard van Troje, Den Haag
Begin hem ook steeds harder te trippen van Me Against The Machine!quote:
Awesome!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:53 schreef mrcool het volgende:
Check deze dude: http://homepage.ntlworld.(...)ECH_STRIKES_BACK.wmv
Ik ga waarschijnlijk niet, ik heb weinig zin alleen te gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:53 schreef Yorrit het volgende:
ja waarom wordt er niet voorgehyped voor Major League zaterdag?
Ja hoor, er gebeurt alleen zo weinig...quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef phreaky_professor het volgende:
iedereen nog wakker hier???
haha, ik zat vanmiddag nog te checken of er niet stiekem een nieuw topic was geopend zonder dat deze vol was, omdat er zolang niet gepost werdquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef phreaky_professor het volgende:
iedereen nog wakker hier???
Doen we morgen onder het genot van een biertjequote:Op donderdag 16 juni 2005 10:43 schreef phreaky_professor het volgende:
stelling: drum&bass is (blijkbaar) niet meer hip.
discuss.
ik hoorde pas geleden nog een nummer van DJ MARKY & XRS op 3fm voorbijkomen... (en ik vond hem nog lekker klinken ook, normaal heb ik het niet zo op ze)quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:43 schreef phreaky_professor het volgende:
discuss.
haha dan moet ze idd niet naar een DnB feest gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef phreaky_professor het volgende:
En ik weet niet of mn sletje ML trekt. Ze is namelijk hypergevoelig voor wiet/hash en krijgt bij het minste vleugje ervan al migraine.![]()
nee,quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:43 schreef phreaky_professor het volgende:
discuss.
En dat is jou vriendin dan Phreak? Weetje dan wel zeker dat jullie goed bij elkaar passen?!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef phreaky_professor het volgende:
En ik weet niet of mn sletje ML trekt. Ze is namelijk hypergevoelig voor wiet/hash en krijgt bij het minste vleugje ervan al migraine.![]()
Mag je niet alleen op stap ofzo? Jezus, wat heb jij een kutleven...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef phreaky_professor het volgende:
laat ik trouwens het goede voorbeeld geven: morgen BSE in Bibelot, Dordrecht! Eens kijken wat dat is. Wel produkties van ze gehoord, maar nog niet horen draaien. Daarna eens kijken of ik daar in beukheid overheen kan.
Zaterdag ML? Heb iets te vieren, dus zou wel leuk zijn. Maar ook al ergens een feest door wat vrienden, wat ik eigenlijk niet kan laten lopen... omdat ze dan boos worden.En ik weet niet of mn sletje ML trekt. Ze is namelijk hypergevoelig voor wiet/hash en krijgt bij het minste vleugje ervan al migraine.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |