rightquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:31 schreef Lukaso het volgende:
ik zou voor ps2 gaan, bovendien is er naast ps2 maar een andere keus(met dvd) en dat is de xbox en die is![]()
Van die spellen waar je lekker op elkaar in kunt trappenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:31 schreef pkwarts het volgende:
DVD's zal je niet op de nintendo gamecube kunnen afspelen, dus dan hou je de Playstation 2 en Xbox over. Dan ligt het er toch echt aan wat voor spellen je leuk vind. Zowel de ps2 als de xbox hebben mortal kombat, dus een paar extra titels/genres die je leuk vind zou handig zijn
Ja ik zag later dat ik een foutje had gemaakt maar kon niet meer veranderen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef ajay het volgende:
Ten eerste, het is console, geen controllers. Controllers zijn die dingen die je in je hand neemt om het spel te besturen.
Ten tweede, als je dvd's wilt afspelen valt de Nintendo af. (Er is wel een Cube, van Panasonic, maar die is hier niet vrij verkrijgbaar.)
En afhankelijk van je interesses is het de vraag welke je wilt. De Xbox heeft betere graphics bij hetzelfde spel, maar de PS2 heeft veel meer spellen. En helemaal in de categorie MK enz. Veel van 2d-vechtspellen komen uit Japan en daar is de PS2 heer en meester.
De keuze lijkt mij dus simpel.
vechtspellen heeft elke console wel, de playstation 2 meer echterquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Van die spellen waar je lekker op elkaar in kunt trappen
En donkey kong maar dat bestaat geloof ik niet meer..
Ik ga het wel 2de hands kopen..quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef Ablaze het volgende:
Waarom zou je dat nu willen kopen?
Nog dit jaar wordt de markt overspoeld met de volgende generatie: Xbox 360, Playstation 3 etc. Dan worden die oude consoles zomaar tig procent goedkoper.
die hebben beide consoles genoeg, dus het maakt opzich niet zoveel uit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik zag later dat ik een foutje had gemaakt maar kon niet meer veranderen.
Ik hoef maar 3 spellen ben niet zo veel eisend.
Bijv the sims, een sla spel en een race spel, is genoeg.
ze zijn allebei even duur, bij de xbox moet je er nog verplicht een afstandsbediening bij kopen om dvd's te kunnen kijken, bij de ps2 moet je er echter een memorycard bij kopen als je games wilt spelen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
En prijs kwaliteit verhouding ?
De cube zal het goedkoopste zijn van de drie, want dat is ie in de winkel ook. Bij de PS2 moet je oppassen dat je er geen een met een brakke laser koopt, dus übergoedkoop kan ook übersnel kapot betekenen. Bij de Xbox even opletten of ie een goeie kabel heeft (je weet wel, dat ding dat MS gratis laat vervangen).quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
En prijs kwaliteit verhouding ?
ervaring mee?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, straks trapt ze nog op jou in
coolquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoi!!
Ja ik ben er nog geen, ik word er 1 als het goed is!!
Als je van donkey kong houdt moet je de nintendo kopen, genoeg games met donkey en dan vooral donkey konga en jungle beat zijn super. Lekker zelf trommelenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Van die spellen waar je lekker op elkaar in kunt trappen
En donkey kong maar dat bestaat geloof ik niet meer..
vind jij ja...ik vind hem dus helemaal niet mooier dan de gamecube...die is pas stylish en heeft een handig handvat achteraan om mee te nemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef Jebus het volgende:
Ook is de ps2 veel kleiner en mooier dan de anderen.
Waarom wil je hem meenemen? En de ps2 is net zo groot als 2 dvd hoesjes dus echt wel handzaam hoor, mocht je hem mee willen nemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
vind jij ja...ik vind hem dus helemaal niet mooier dan de gamecube...die is pas stylish en heeft een handig handvat achteraan om mee te nemen
alle games die je opnoemt zijn ook op de GC verkrijgbaar...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef Jebus het volgende:
Als je voor vechtspellen gaat moet je de ps2 nemen. (Soul Calibur, Tekken, Mortal Kombat, etc etc eigenlijk alles behalve dead or alive.) (en smash bros maar dat is kut)
als iemand geen gc heeft kan je hem meenemen daar naartoequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef Jebus het volgende:
[..]
Waarom wil je hem meenemen? En de ps2 is net zo groot als 2 dvd hoesjes dus echt wel handzaam hoor, mocht je hem mee willen nemen
Je ondertitel en het zinnetje 'smash bros maar dat is kut' zeggen al genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef Jebus het volgende:
Als je voor vechtspellen gaat moet je de ps2 nemen. (Soul Calibur, Tekken, Mortal Kombat, etc etc eigenlijk alles behalve dead or alive.) (en smash bros maar dat is kut)
Ook is de ps2 veel kleiner en mooier dan de anderen.
Tekken op de Gc? Soul Calibur 3 op de GC? Guilty Gear op de GC? Face it voor fighting games moet je op de ps2 of als je doa fan bent op de xbox zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
alle games die je opnoemt zijn ook op de GC verkrijgbaar...
Mja ik doe het niet om de tovste of beste games.. nintendo64 vind ik ook leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:53 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
kan je niet beter naar de games kijken ipv de console?
een gamecube kost in de winkel 100 euro met game erbij...daar vind je op marktplaats een ps2 zonder game nog niet voor ben ik bang. Daarnaast heeft de gc leukere speciale dinge, vind ik. Zoals bijvoorbeeld die bongo's en een microfoon bij mario party 6. Ook kan je je gc linken met je gameboy, waardoor je in sommige games meer opties krijgt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:52 schreef MaRySe het volgende:
grote maakt niks uit
gaat nu alleen nog om de prijs
Aan de game veranderd nix hoor...die blijft hetzelfde, op welke console dan ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:55 schreef Jebus het volgende:
[..]
Tekken op de Gc? Soul Calibur 3 op de GC? Guilty Gear op de GC? Face it voor fighting games moet je op de ps2 of als je doa fan bent op de xbox zijn.
Ze komen niet op de GC uit, dat wil hij zeggen denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef ivetje het volgende:
[..]
Aan de game veranderd nix hoor...die blijft hetzelfde, op welke console dan ook
Ik heb geen gameboyquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
een gamecube kost in de winkel 100 euro met game erbij...daar vind je op marktplaats een ps2 zonder game nog niet voor ben ik bang. Daarnaast heeft de gc leukere speciale dinge, vind ik. Zoals bijvoorbeeld die bongo's en een microfoon bij mario party 6. Ook kan je je gc linken met je gameboy, waardoor je in sommige games meer opties krijgt.
multiplayerquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef Cerbie het volgende:
Die kosten ook geen drol meer los, het prijsverschil tussen een GC en een Xbox/PS2 is al een groot deel van het aankoopbedrag van een losse DVDspeler.
Speel je veel met andere mensen samen of ben je meer iemand van de singleplayer?
de games die jij in je eerste post noemde zijn er wel op de gamecube...tekken 4 (5 komt dit jaar) en soul calibur...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef Jebus het volgende:
Ze bestaan niet op de GC, dat is mijn punt.
zowel partygames als vechtgames tegen elkaar zijn verkrijgbaar op de gc...dus daar heb je ze beide, op de ps2 niet...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef Jebus het volgende:
Als je van partygames en partyracegames (mariokart) houdt zou ik voor de gamecube gaan. Als je met zijn tweeen wilt vechten voor de ps2.
Sorry maar die tekken is ps exclusive, soul calibur 2 is er wel voor de cube maar straks komt 3 en die is ps2 exclusive. echt waarquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
de games die jij in je eerste post noemde zijn er wel op de gamecube...tekken 4 (5 komt dit jaar) en soul calibur...
en als je ooit lekker in je uppie wil gamen, waarbij het om nix moet gaan : Animal crossingquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Cerbie het volgende:
Dan kun je denk ik beter een GC halen, dat is toch wel de 'partyconsole'. De 3rd party support is wat minder. Als we met een aantal vrienden bij elkaar zjin is het ook vaak de GC waar op gespeeld wordt.
Smash Bros zul je waarschijnlijk wel leuk vinden als je de Nintendo characters ook leuk vindt, verder heb je Super Monkey Ball dat is echt geweldig met meerdere spelers. Al is die waarschijnlijk ook op de andere consoles uitgebracht, maar daar ging een gerucht over slechte besturing door een kleine dead-zone, weet niet of dat waar is verder.
Mario Kart heb je ook nog, Timesplitters (ook op andere consoles, schietspel), Mario Party. (veel Mario)
En de nieuwe Zelda komt in november natuurlijk
http://www.gamekult.com/tout/jeux/fiches/J000011782.htmlquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef Jebus het volgende:
[..]
Sorry maar die tekken is ps exclusive, soul calibur 2 is er wel voor de cube maar straks komt 3 en die is ps2 exclusive. echt waar.
ach ja, dan waren ze er iig wel mee bezig dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Dat klinkt nogal onwaarschijnlijk, Tekken op een andere console. Mijn Frans is ook niet super, maar betekent
Etat : Projet abandonné
niet dat het geannuleerd is?
En zometeen komt ook nog TEKKEN 5quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:54 schreef MaRySe het volgende:
Oja.. Het spel dat ik echt ubertov vind is TEKKEN 4!!!!
hequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
de games die jij in je eerste post noemde zijn er wel op de gamecube...tekken 4 (5 komt dit jaar) en soul calibur...
quote:The latest issue of Famitsu states that Namco has decided to release Tekken 5 across all major platforms. Seeing that Tekken games have frequently appeared on the Playstation, Tekken 5 will mark the debut of the Tekken franchise on both Xbox and Gamecube.
Fanboy sukkelquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:31 schreef Lukaso het volgende:
ik zou voor ps2 gaan, bovendien is er naast ps2 maar een andere keus(met dvd) en dat is de xbox en die is![]()
had ik toch gelijk...ik wist dat ik er iets over had gelezenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
he![]()
Tekken op de GameCube?
die heb ik nooit eerder gehoord.
even onderzoek doen..
je hebt gelijk.
[..]
De ps2 speelt lang niet alle gecopieerde dvd's af...vriendin van me heeft em, en ze kan niet alles kijken dus. Groot nadeel lijkt me dan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef ajay het volgende:
Even samenvatten:
Wil je dvd? Alleen Xbox of PS2.
Sims? -> The Sims, volgens mij op beiden te krijgen.
Knokken? -> Op de PS2 heb je o.a. Mortal Kombat Anthology, Tekken Tag, Tekken 4. Op Xbox heb je ook Soul Calibur II, maar ook Dead or Alive 3.
Racen: van kiddie, zoals Crash Kart, tot race-simulator GT4 (PS2) en Forza (Xbox).
Een nadeel op de PS2: Je kunt wel sommige spellen met meer dan 2 spelers spelen, maar dan moet je nog een Multitap halen. Op de Xbox kun je standaard al met zijn vieren gamen. Op de PS2 heb je trouwens ook party-games á la Mario Party, maar ze heten heir Muppets Party Cruise, Shrek Party e.d.
Tweedehands is lastig. Er zijn wel redelijke consoles te krijgen, maar dan moet je ze maar even testen: neem enkele DVD's mee en probeer spellen uit.
Wil je online, dan heb je met de Xbox meteen mogelijkheden, met de oude PS2 ( dikke) niet, met de nieuwe (dunne) wel.
Controllers moet je zelf maar kijken wat het lekkerst ligt. Ikzelf houd van de PS2-controller, maar sommigen zweren bij de xbox of Cube. Ieder zijn eigen.
Hoe moeten wij nu weten of een console, waar nog geen één werkend prototype van bestaat, goed om te bouwen isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:52 schreef SolidArt het volgende:
Ik zit te denken om ook een console aan te schaffen voor in de huiskamer,
maar nu denk ik dat ik even wacht tot na de zomervakantie, ivm de introductie van de PS3 en de Xbox360.
Maar wat zou het beste zijn qua graphics? Ik zit te denken aan de Xbox, die is nu toch ook beter dan de ps2? En het moet natuulijk wel goed om te bouwen zijn.
Afhankelijk van watvoor MP je bedoelt. Speel je vaak met 4 man op de bank, moet je voor de Cube gaan. Speel je graag via internet tegen 8-16 man, moet je een Xbox kopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef W2O het volgende:
Ik heb een Cube en een Xbox, de Xbox gebruik ik alleen voor singleplayer, dus als je multiplayer wil zou ik voor de Cube gaan.
Halo 1 & 2, Project Gotham Racing 2 Splinter Cell serie (veruit 't beste op de Xbox), Ninja Gaiden, Forza Motorsport, Top Spin Rainbow Six, GTA3 & Vice City & San Andreas, Pro Evolution Soccer 4, Jade Empire, Star Wars KotOR 1 & 2, Fable, Sudeki, Doom 3, Unreal Championship 1 & 2 Midtown Madness 3, Psychonauts, Full Spectrum Warrior, DTM Race Driver 2 en nog een hoop meer wat de moeite waard is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:58 schreef Cerbie het volgende:
Halo, Dead or Alive, Monkey Ball Deluxe (als die al uit is en de besturing okay is), Timesplitters Future Perfect, verder kom ik niet echt
dezenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef MaRySe het volgende:
Ik denk dat het een xbox wordt !
Welke spellen zijn tov ?
Nintendo 64 is niet meer te koop toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
dezen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Yoko zeker?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef Young_David het volgende:
Even over het DVD verhaal. De gamcube speelt inderdaad geen DVD's af, maar is aan de andere kant ook weer zoveel goedkoper dat je ook gewoon een gamecube én DVD speler kunt kopen.
Niet alleen cube hoor voor mp op de bank, een xbox heeft ook 4 controller poorten en system link. En er gaat niets boven 4 player PGR, Forza of Halo 2.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
Afhankelijk van watvoor MP je bedoelt. Speel je vaak met 4 man op de bank, moet je voor de Cube gaan. Speel je graag via internet tegen 8-16 man, moet je een Xbox kopen.
Tsja, toch staat de Xbox niet echt bekend om de 4-speler games, en de Cube wel. Er zijn wel leuke games en ook Fuzion Frenzy kan dikke lol zijn, evenals Kung Fu Chaos, maar over 't algemeen ben je dan beter af met een Cube.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet alleen cube hoor voor mp op de bank, een xbox heeft ook 4 controller poorten en system link. En er gaat niets boven 4 player PGR, Forza of Halo 2.
dat is natuurlijk iets persoonlijks, ik beleef veel meer plezier aan mario kart, super smash bros, virtua tennis/mario tennis/top spin of timesplittersquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet alleen cube hoor voor mp op de bank, een xbox heeft ook 4 controller poorten en system link. En er gaat niets boven 4 player PGR, Forza of Halo 2.
Ze zei al dat ze een Xbox wilde, waarom dan nog GC screenshotsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
dezen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
of wacht, dezen zijn allemaal voor de gamecube die overigens nieuw te verkrijgen is voor slechts 69 euro's
Voor ruim 60¤ heb je al een leuke speler, niet alleen van B-merkenquote:
klikquote:
[14.gif]quote:xbox fanboy
Should be killed upon sight.
Fucking kill them upon sight.
Virtua tennis heb je alleen niet op de cube. Helaas, en op de xbox ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is natuurlijk iets persoonlijks, ik beleef veel meer plezier aan mario kart, super smash bros, virtua tennis/mario tennis/top spin of timesplitters
maar op de ps2 wel of is die al helemaal buitengesloten?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Virtua tennis heb je alleen niet op de cube. Helaas, en op de xbox ook niet.
xbox....quote:
Bron?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:10 schreef jeroenPf het volgende:
[..]
xbox....
omdat:
- sterkste console op dit moment
Graphicsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |