Blankenhorstquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:27 schreef DeTolk het volgende:
sjaak swart eruit, haan erin
rijnders eruit, blankenhorst erin?
Volgens speelde Ajax die niet en lieten ze de eer over aan Panathianikos. Tegenstander van de Grieken weet ik niet meer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef Doekes het volgende:
Tegen wie speelde Ajax na het winnen van de Europacup 1 in 1971 voor de Wereldbeker?
Klopt helemaal. De tegenstander van de Grieken was Nacional uit Uruguay.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgens speelde Ajax die niet en lieten ze de eer over aan Panathianikos. Tegenstander van de Grieken weet ik niet meer.
Panathinaikos - Nacional 1-1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef DeTolk het volgende:
wat was trouwens de uitslag van die finale?
Sorryquote:
En ze hebben gelijk gehad. Panathinaikosspeler Tomaras werd flink aangepakt door Morales. Hij verbrijzelde zijn knieschijfquote:Ze speelden idd niet omdat Estudeantes het jaar daarvoor nogal tekeer was gegaan tegen Feijenoord, net als een jaar eerder toen AC Milan in puin werd getrapt.
Rinus Israel, Jan Jongbloedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef tong80 het volgende:
Noem de drie Amsterdammers die speelden op het WK-74 die nooit voor Ajax speelden.
Jules Rimet ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:19 schreef Doekes het volgende:
Van wie kwam het initiatief voor de Wereldbeker?
quote:
Ernst Happel ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:22 schreef Doekes het volgende:
[..]
![]()
Hint: Er is een stadion naar hem vernoemd.
Nee, en het is ook niet meneer Camp Nouquote:
de enige persoon die me te binnen schiet waarnaar een stadion is vernoemd is Guiseppe Meazza ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:29 schreef Doekes het volgende:
[..]
Nee, en het is ook niet meneer Camp Nou![]()
Dit was ook een hint.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:29 schreef Doekes het volgende:
[..]
Nee, en het is ook niet meneer Camp Nou![]()
Inderdaad! Don Santiago Bernabeu.quote:
Klopt! En wat was/waren de uitslag(en)?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |