Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:14 schreef Rev- het volgende:
je hebt spoorverbreders nodig...(die best duur kunnen zijn)
spoorverbreders? zodat de banden nog verder uitsteken en altijd aanlopenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:14 schreef Rev- het volgende:
Zo sprak de monteurquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:14 schreef Rev- het volgende:
ja duh, maar daar ging het niet om he, de topicstarter geeft duidelijk aan, dat zn leeuwtje aanloopt in de achterwielkasten!quote:Zucht... Het scheelt net 5 kph, lekker boeiend.
De reperaties zijn wel erg duur ja, als je met die dingen wil gaan rijden..quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:14 schreef Rev- het volgende:
Denk eerder te hoog hoor. Meestal lopen ze aan bij het inveren doordat de band te hoog is en de wielkast raakt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:08 schreef heijx het volgende:
Banden zijn niet te hoog, maar te breed.
Wielkasten uit laten kloppen.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef jouw_naam het volgende:
nou het zijn hulpveren geworden, maar ja....... staat nu wel een stuk hoger (shit).. "maar kan teminste gewoon lekker gassen". Mischien ooit als ik zin heb andere schokbrekers ofzo..
hmm jammer, je lost nu een probleem door een ander probleem te creeren, maar ja tis jou auto natuurlijkquote:nou het zijn hulpveren geworden,
Oops verkeerde knopjequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef Scuderia_NL het volgende:
[..]
hmm jammer, je lost nu een probleem op door een ander probleem te creeren, maar ja tis jou auto natuurlijk
Je had beter 1.6 gti velgen eronder kunnen zetten, zijn 14" wel minder mooi maar deze passen er zonder problemen fatsoenlijk onder (ik had ze zelf op mijn oude 205 die ik had)quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:29 schreef jouw_naam het volgende:
hehe ja nee camera is op.... nou ja valt wel mee lang niet zo erg als met die kleine bandjes er onder...
amenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon de goede bandenmaat monteren, dit ziet er niet uit... Hulpveren zijn voor auto's met een zwaarbeladen caravan of een vette gastank achterin...
Bumstops zijn kut en levensgevaarlijk... je verkracht je carrosserie, en je veerschotels (die de klappen dan mogen opvangen) gewoon de juiste bandenmaat erop en je bent klaar....
Als je geen centen hebt om je auto fatsoenlijk te verbouwen of te modificeren, blijf er dan gewoon vanaf....
205 GTi 4 x 4![]()
Kleine bandjes heerschen juist.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:29 schreef jouw_naam het volgende:
hehe ja nee camera is op.... nou ja valt wel mee lang niet zo erg als met die kleine bandjes er onder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |