Ja zeker hahaquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:12 schreef somegirl het volgende:
[..]
dankje! kreeg ik een keer van een amerikaans vriendinnetje toegestuurd, moest er ook wel om lachen.
Klopt wel!

waar? ik heb een halfjaartje in Birmingham gewoontquote:

jij ook?quote:

Lachenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:15 schreef somegirl het volgende:
[..]
waar? ik heb een halfjaartje in Birmingham gewoont

quote:

Nou, uhh als ik nu de kans had had ik het wel gedaanquote:

Nog nooit van gehoort! Waar ligt het ongeveer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
LachenIk zit nu in Holmfirth ligt dichtbij Huddersfield.

kan tot 9 uur hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nou, uhh als ik nu de kans had had ik het wel gedaan![]()
Maarja het is er nu te laat voor om nog te kunnen stemmen.

Ligt geloof ik precies tussen Manchester en Leeds in West-Yorkshire.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoort! Waar ligt het ongeveer?

oooh oke, cool! Ik ehb echt een super tijd gehad in Engeland, had op dat moment overal vriendinnetjes zitten dus ben het hele land doorgereisd ongeveer!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ligt geloof ik precies tussen Manchester en Leeds in West-Yorkshire.

Ja, het is hier echt geweldigquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:22 schreef somegirl het volgende:
[..]
oooh oke, cool! Ik ehb echt een super tijd gehad in Engeland, had op dat moment overal vriendinnetjes zitten dus ben het hele land doorgereisd ongeveer!
Leeds vond ik erg mooi en Blackpool was geweldig om te stappen! Manchester is ook een mooie stad.

ja dat valt best mee van die stijve engelsen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, het is hier echt geweldig
Veel vrienden gemaaktIedereen is hier ook echt heel gastvrij en aardig

Misschien verschilt het nogal per regio.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja dat valt best mee van die stijve engelsen!
Nou de dag zit er weer op, tot morgen maar weer!!!![]()

Ik zie nietsquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd ik noteer hier een duidelijk SC tussen twee users

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |