Daarom juistquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Waarom is de TT trouwens voorstemmen terwijl voor-stemmers hier volgens mij in de minderheid verkeren?
hij heeft regelmatig best harde uitspraken hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou dat niet echt een 'harde' uitspraak noemen eik.
Forrest Gump!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik moest daar aan denken.
hier stond een stemmachinequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:16 schreef Doffy het volgende:
Daarbij, jullie gebruiken waarschijnlijk geen rood potlood
Daar wordt je hard van.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daarom juistIk krijg hier al zo veel te verduren
Veel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:16 schreef qu63 het volgende:
hij heeft regelmatig best harde uitspraken hoor
http://www.endor.org/leary/ een aantal van zijn teksten
en jij bent reviewer?????????quote:
uploaden is klaar!quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Forrest Gump!!!
uploaden duurt nog even...
FP-tuig is slap spulquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:19 schreef qu63 het volgende:
en jij bent reviewer?????????
Zelfs in Friesland hebben ze dus zelfs al stemautomaten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb gewoon een knopje gebruikt. We zitten hier niet in de Middeleeuwen.
Hier zijn we de automaten technisch en gevoelsmatig alweer voorbijquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb gewoon een knopje gebruikt. We zitten hier niet in de Middeleeuwen.
Ja. Maar dat was geen boek. Ik wil papier.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:19 schreef qu63 het volgende:
en jij bent reviewer?????????
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
Zelfs in Friesland hebben ze dus zelfs al stemautomaten.
Alsof mijn knopjes enige invloed hebben op het forum.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:37 schreef qu63 het volgende:
en weer up!
Alicey....
blijf je de volgende keer van de knopjes af???
wat is je adres?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was geen boek. Ik wil papier.
Succes en/of have fun.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar mijn werk. Beetje geld verdienen ensow.
lijkt er welquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof mijn knopjes enige invloed hebben op het forum.
quote:
Wat is TTD?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:54 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb een 8 voor TTD. Is jullie dag ook zo goed? Gr. R.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:54 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb een 8 voor TTD. Is jullie dag ook zo goed? Gr. R.
Dat wenst niet alleen Brussel, maar ook de OESO en WTO, om eens wat afko's te droppen. Al jaren. En gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:02 schreef Yosomite het volgende:
Goedemiddag:
Voor de mensen die nog moeten stemmen, hier nog een geheugensteuntje om een idee te krijgen wat voor invloed Brussel eigenlijk wenst.
Brussel adviseert schrappen aftrek hypotheekrente
We voelen de hete adem van Brussel al in ons nek.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat wenst niet alleen Brussel, maar ook de OESO en WTO, om eens wat afko's te droppen. Al jaren. En gelijk hebben ze.
En voor de volledigheid, uit datzelfde artikel:
Het gaat overigens slechts om een advies, dat vermeld staat in het woensdag verschenen rapport Public Finances in EMU 2005. 'Brussel' heeft niet de bevoegdheid om in te grijpen in de belastingaftrek, waarvan vrijwel alle huiseigenaren profiteren.
Hallo Bensel, weer een beetje aan het opknappen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:25 schreef Bensel het volgende:
hoi weer iedereen.. heb trouwens nee gestemd (of.. dat heb ik m'n vader laten doen.. )
Ja, en...? Dat doen we al 50 jaar, en daar hebben we goed van geprofiteerd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:33 schreef Yosomite het volgende:
We voelen de hete adem van Brussel al in ons nek.
[..]
Als Brussel de kans krijgt, hoedt u allen!
Ik had precies dezelfde ervaring. Er stond een file bij mijn stemlokaal vanochtend, maar mensen stonden in de rij te kletsen voor de voors en tegens, en na afloop op straat over de voors en tegens van referenda. Ik ben het met je eens: ongeacht de uitslag is het referendum als instrument een groot succes.quote:Voor de eerste keer sinds ik stemrecht heb, kwam er al een politieke discussie op gang in het stemlokaal waar ik vanochtend heb gestemd.
Een van de mooie facetten / resultaten van dit referendum vind ik dan ook, onafhankelijk wat de uitslag zal zijn, dat de politieke discussie op straat weer een belangrijke rol is gaan spelen.
En al is er een heleboel beredeneerde nonsens, de politieke discussie begint weer.
De mensen zien hun democratische invloed weer duidelijk een rol spelen.
Daar heb ik van genoten vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |