hij is net geradenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nieuwe complex, deze is te moeilijk
Hehehe ik ben stront chagerijnig dus moet ff me frustraties kwijt hier...quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:48 schreef Woldo het volgende:
[..]
Lol.. hebbie weer eens ruzie Stefan
Super mooi man!!
Ik ook, en ik was zo goed aan het schrijven netquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik word hier gewoon zwaaaaaaaaaaar melig van hahahahaha k lig alleen maar plat
hehehequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nu houden we opik kom niet meer bij
Hehe ach ja.. Kheb net me stage verslag afgemaaktquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hehehe ik ben stront chagerijnig dus moet ff me frustraties kwijt hier...
ik schreef trouwens iets over ziektes maar die stumperd moest het weer veranderen.
kelderdeursexquote:
ik vind het wel sneu dat op mn stage fok! het enige verzetje isquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef Geitje82 het volgende:
ik wist niet dat stage zo grappig kon zijn
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef Blinker het volgende:
super te gek niet meer normaal integer
Mail dat verslag ff naar mij danquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:51 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe ach ja.. Kheb net me stage verslag afgemaaktIk mocht gewoon het verslag van de vorige stagiaire aanpassen en dan vond ie et wel goed
Maare ga je ook nog naar de kermis zaterdag?![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
piemelbrie en kleffe dop, wie legt de link?
tjah ik wil ook niet weten waar sommige mensen met hun gedachten zittenquote:
getverderrie!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn verslag is nog niet af... en mn beoordeling wordt door de baas ingevuld en niet door mn begeleiderquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:51 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe ach ja.. Kheb net me stage verslag afgemaaktIk mocht gewoon het verslag van de vorige stagiaire aanpassen en dan vond ie et wel goed
Maare ga je ook nog naar de kermis zaterdag?![]()
Whaha jij moet toch in Engels schrijven?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mail dat verslag ff naar mij dan
Ik moet nog beginnen![]()
is ook niet eerlijk voor ons dames, wij kennen dat soort termen nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
inderdaad!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
is ook niet eerlijk voor ons dames, wij kennen dat soort termen niet
![]()
Och jah.. Kga zaterdag de stad in met Marloesquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Mijn verslag is nog niet af... en mn beoordeling wordt door de baas ingevuld en niet door mn begeleideren ik weet niet wat ik ga doen van et weekend. be zondag jarig
![]()
Ik zal aan je denkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Maja maakt niet uit dan weet ik in iedergeval wat ze verwachtenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha jij moet toch in Engels schrijven?![]()
Mischien is dit topic iets om de kennis aan te vullen:quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Whaha die van mij is echt slecht, maar ze beoordelen niet me verslag maar hoe ik heb gewerkt en dat zit wel goed dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maja maakt niet uit dan weet ik in iedergeval wat ze verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |