okej ik pas opquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Anders gaat hij je anaal nemen hoor
je hebt je contributie niet betaaldquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:22 schreef stribe het volgende:
Hey wrm staat mijn avater er niet bijben al vanaf deel 2 hiero
van deel 2 tot.... 3?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:22 schreef stribe het volgende:
Kan aan mij en megter betaald wordenquote:
moet je even vragen aan uhm... weet niet meer wie, de gene die gaat openenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:22 schreef stribe het volgende:
Voor het emmer-fondsquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kan aan mij en megter betaald worden![]()
Inderdaad want dat wil je niet neem ik aanquote:
lijkt t wel opquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Denk dat godess er nu achterkomt dat het een woord is wat niet bestaat
Nou ja, ze wilde gisteren nog een sex-relatie met hemquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad want dat wil je niet neem ik aan
ohja klopt... stom, bij wie moet ik betalen en hoeveel?quote:
Of die hunk waar ze het over had staat bij haar bureauquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:24 schreef somegirl het volgende:
of haar pers berichten zijn in eens interessant
Gewoon betalen, niks geen tralalalaquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:24 schreef stribe het volgende:
[..]
ohja klopt... stom, bij wie moet ik betalen en hoeveel?
oh maar wachtdit was t koningrijkje van goddess-in-heaven en mij (omdat wij toen der tijd de oudste waren) dus volgens mij hoef ik toch niets te betalen of hoe zit t nou
![]()
OMG you newb, tuurlijk moet je dat wel betalen , wie denk je nou wel niet wie je bentquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:24 schreef stribe het volgende:
[..]
oh maar wachtdit was t koningrijkje van goddess-in-heaven en mij (omdat wij toen der tijd de oudste waren) dus volgens mij hoef ik toch niets te betalen of hoe zit t nou
![]()
jais goed ik betaal welquote:
ik ben ook 1 van de oudstequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:24 schreef stribe het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef somegirl het volgende:
spel loopt wel een beetje dood zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |