ze hebben mij verteld dat je, als je op de wachtlijst komt, nog steeds een grote kans hebt dat je met de rest mee kan beginnen. Het schijnt zo te zijn dat er nooit veel extra aanmeldingen meer komen ( na de loting) omdat mensen niet graag naar zwolle willen, of liever hun studie van hun 2e keus gaan doen.quote:
Ik ben van plan deze master over 2 jaar te gaan doen, variant Research en Redactie, en ben ook benieuwd naar ervaringen. En hoe zit het met de minor Kritiek en Journalistiek?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:03 schreef Quoi het volgende:
Kent iemand de duale master Journalistiek en Media aan de UvA te Adam?? Is het wat?
ik heb dat via dat formulier gedaan, maar hoe weet jij hoeveel kans je hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:20 schreef Exel het volgende:
Heb gisteren gebelt met IB-groep. Zit nu in de 2de loting voor Zwolle. Maar de kans is erg groot dat ik nog kan komen, gelukkig![]()
Word dus ff afwachten totdat ze mijn diploma en cijferlijst hebben verwerkt
www.waltertje.nlquote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Avalanche.. het volgende:
Weet iemand wanneer de introductie begint in Zwolle?
Ik heb ook in april 1 brief daarover gehad!!! Meer niet. Maar ik zat in het buitenland voor een aantal maanden en kon dus niet op tijd de diploma versturen. Ik heb het adres niet meer voor je waar je het heen kan sturen, moet je IBgroep ff bellenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat via dat formulier gedaan, maar hoe weet jij hoeveel kans je hebt, konden ze dat nu al zeggen?
en ik heb mijn diploma niet opgestuurd, nergens gelezenwaar moet dat heen dan?
eehm waarmee?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Ben je daar niet te laat mee?
Oh en een tip: ga zo mogelijk sowieso ergens werken in "de" branche, al is het de lokale kabelkrant ofzo....
Hulde! Eindelijk iemand die 'sowieso' eens goed spelt.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Oh en een tip: ga zo mogelijk sowieso ergens werken in "de" branche, al is het de lokale kabelkrant ofzo....
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef jmac het volgende:
[..]
Hulde! Eindelijk iemand die 'sowieso' eens goed spelt.![]()
Oh dan bied ik nogmaals mijn excuses aan, ben zelf nl een stresskip van de bovenste plank en was in alle staten geweest als ik jou was en mijn reactie had gelezen....quote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik er deze keer maar eens vanuit moet gaan dat het ook echt goed gaat, ik ben zo superonzeker en de eerste keer met het aanmelden ging het ook al fout..
maar nu lijkt het eindelijk eens goed te gaan![]()
geeft niks hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dan bied ik nogmaals mijn excuses aan, ben zelf nl een stresskip van de bovenste plank en was in alle staten geweest als ik jou was en mijn reactie had gelezen....
Nix aan de hand!
Jep inderdaad, en ga niet met de instelling "het is vrijwilligerswerk, dus daar leer je toch niets van" naar zo'n kabelkrant, lokale omroep of huis-aan-huisblaadje. Juist omdat de opleidingen zelf qua praktijk niet bijster veel niveau brengen, is het erg nuttig om een journalistiek bijbaantje te nemen. Waarbij je ook bij een radio-omroep kan gaan werken als je eigenlijk de geschreven kant op wil, of bij een krantje of bedrijfsblad als je eigenlijk de audiovisuele kant op wil. Leren doe je bij beide namelijkquote:Op maandag 18 juli 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Ben je daar niet te laat mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |