jup. als alles rond is wel ( heb me iig wel aangemeld al ) en jacco geloof ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:00 schreef Exel het volgende:
Gaat er nog iemand mee met de introductie week in Zwolle? Ik twijfel nog
Doe dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:16 schreef jacco het volgende:
Ik ga me aanmelden voor de intro van waltertje.
Echt niet hoor, ik ben zelf nooit geweest en kijk eens hoe populair ik nu ben!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja, intro is een must tenzij het gelijktijdig met Lowlands of zo is.
Dan zijn ze er dit jaar vroeg bij, want in Tilburg begint het de 22ste al. Zal vast wel gezellig worden met al die fokkersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef p-etr-a het volgende:
Intro is meestal toch eerste week van september ofzo, dus ik zou zeker gaan! Ik ben ook geweest en het was hartstikke gezellig, plus de grote reden dat je dan iedereen alvast kent. Een meisje hoorde pas na de intro dat ze alsnog ingeloot was en liep toen (al kwam ze maar een week later binnen dan de rest) eerst een tijdje achter. Het is geen vreselijk gemis, inmiddels is alles natuurlijk al lang vergeten, maar ik zou gewoon gaan.
Dus ik heb 4 jaar terug niet in mn Rodashirt tegen je aan liggen lallen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Croupouque het volgende:
Bij nader inzien, ga allemaal toch maar wel.
Yea i guessquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Euhm, moet ik nu enkel nog maar mijn lotingbewijs deel 2 op sturen? voor de rest niets meer>?
Vraag me af of die schrijversschool Colofon nog bestaat... lijkt me wel een goed alternatief. Dit is misschien wat : http://www.schrijversvakschool.nl/quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef whiskas het volgende:
Even een vraagje.
Ik zit al een tijdje te denken om de schijverskant op te gaan, maar ik vraag me af welke opleiding daarvoor het best is. Voor journalistiek ben ik niet echt geschikt omdat ik (zoals iemand anders dat hier al eerder zei) geen prater ben.. Ik houd veel meer van schrijven dan van praten![]()
Is het niet handiger dat ik dan nederlands ga studeren ipv journalistiek?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
heb eeeeindlijk mijn plaatsingsbewijs voor zwolle binnen![]()
nu nog even wachten op de inschrijvingspapieren van school
Zolang niemand mij in de weg loopt en/of mij stoort als ik achter een computer zit kan het gezellig blijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:42 schreef Radiokopf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar in Tilburg word het toch gezelliger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |