Ja die in Rotterdam is particulier, toen ik dat nog niet wist heb ik contact met ze proberen op te nemen maar 1. de telefoon wordt nooit opgenomen en 2. ze reageerden niet op e-mail.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Journalistiek in Rotterdam is toch particulier op InHolland? Ik was zelf te laat met me opzetten van lotingstudie.. waardoor ik nu een jaar zou moeten wachten. In Utrecht hebben ze geen reserve lijst of whatever.. dus I'm doomed. Ik denk dat ik daarom maar een andere opleiding ga volgen.Of weten jullie een betere oplossing?
Wel raar trouwens dat ze geen HBO journalistiek hebben in Amsterdam.
InHolland (Rotterdam) hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:02 schreef rotskibo het volgende:
Ja die in Rotterdam is particulier, toen ik dat nog niet wist heb ik contact met ze proberen op te nemen maar 1. de telefoon wordt nooit opgenomen en 2. ze reageerden niet op e-mail.
Dus![]()
Iedereen is daar ingelootquote:Op zondag 31 juli 2005 11:13 schreef Radiokopf het volgende:
Ik ben ingeloot op Journalistiek in Tilburg.. aan de Fonty's!
Zijn er daar meer mensen ingeloot?
Voeg me toe bij msn.. -zie profiel-
Altijd leuk om wat te praten over interesses en alvast iemand te kennen straks =)
Ik zoek eigenlijk ook nog een kamer daar.. weet iemand iets?
Is toch ingeloot danquote:
Kun je een lijst sturen met de boeken die je hebt?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:04 schreef J-Will het volgende:
Ik heb hier nog boeken liggen voor de studie in Tilburg. Haast ongebruikt, in één boek zijn wat minieme aantekeningen gemaakt. nieuwprijs lag geloof ik op 220 euri maar voor 175 euro mag je ze hebben!
Yea en je moet bij ons nog iets kopen "projecthandeleidingen" maar daar heb je je studentenpas voor nodig -die ik overigens nog niet heb- en dan moet je een "bepaald bedrag" betalenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:12 schreef Soraya20 het volgende:
Proest!
Zo goedkoop zijn die boeken in Tilburg.. Voor de SVJ in Utrecht betaal je 500 euro voor de boeken.
Ik ben daar ook te vinden komend jaarquote:Op zondag 31 juli 2005 11:13 schreef Radiokopf het volgende:
Ik ben ingeloot op Journalistiek in Tilburg.. aan de Fonty's!
Zijn er daar meer mensen ingeloot?
Voeg me toe bij msn.. -zie profiel-
Altijd leuk om wat te praten over interesses en alvast iemand te kennen straks =)
Ik zoek eigenlijk ook nog een kamer daar.. weet iemand iets?
Ik ben niet echt van plan uit te vallen.. ik wist geen andere opleiding dus ik moet het hier maar mee doen haha.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:13 schreef Zoot het volgende:
[..]
Ik ben daar ook te vinden komend jaar![]()
Vond het ook al raar dat iedereen gewoon is ingeloot. Ze zullen wel veel uitvallers verwachten![]()
Moet zelf ook nog even kijken wat ik precies doe met dat kamp (regelen met het werk e.d.)quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Radiokopf het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van plan uit te vallen.. ik wist geen andere opleiding dus ik moet het hier maar mee doen haha.
+ voeg mij eens toe bij msn?
en ga jij naar dat introductie kamp toe?
ikzelf moet nog even kijken wat ik doe![]()
Yea ik zit met werk.. lichamelijke achterstanden -kruisbanden zijn afgescheurd ik mag niet sportenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:31 schreef Zoot het volgende:
[..]
Moet zelf ook nog even kijken wat ik precies doe met dat kamp (regelen met het werk e.d.)
Zal je morgen trouwens even toevoegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |