quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah nog iemand om een mening aan te vragen :
Als ik zeg dat ik vanaf nu niet meer ga slijmen, wat is jou reactie hierop dan ?
Zijn daar pilletjes tegen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik vanaf nu niet meer ga slijmen, wat is jou reactie hierop dan ?
Er moet toch wel iemand zijn die me geloofdquote:
Nope gewoon een goede wilquote:
als hij jou helemaal niet kent en dit topic niet heeft gevolgt mssquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er moet toch wel iemand zijn die me geloofd
Gewoon lekker doen totdat die gene zegt dat je er mee moet kappen,quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
als hij jou helemaal niet kent en dit topic niet heeft gevolgt mss
Gewoon een newbie dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
als hij jou helemaal niet kent en dit topic niet heeft gevolgt mss
Hier heb ik dus ook niets aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:31 schreef somegirl het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen totdat die gene zegt dat je er mee moet kappen,
Maar niet te veel kwijl achterlaten he! dan wordt het zo'n smeurboel
Het gebruik van deze woorden is niet aan te radenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:32 schreef IJlien het volgende:
damn ik zit ff de feedback te lezen.. wat een sukkel is die calvobbes zeg!
waarom is het zo'n dilemma voor je dan? Vind je zelf dat je niet slijmt en anderen wel ofzo?quote:
Jah, met z'n ijsmeishoertjequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:32 schreef IJlien het volgende:
damn ik zit ff de feedback te lezen.. wat een n*zi is die calvobbes zeg!
Ik vind zelf ook dat ik teveel slijm en ga ermee ophouden, ga mn leven beteren... alleen niemand hier geloofd dat ik ermee op ga houdenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
waarom is het zo'n dilemma voor je dan? Vind je zelf dat je niet slijmt en anderen wel ofzo?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind zelf ook dat ik teveel slijm en ga ermee ophouden, ga mn leven beteren... alleen niemand hier geloofd dat ik ermee op ga houden![]()
Daar komt het wel op neer toch ?quote:
proof them wrong zou ik zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind zelf ook dat ik teveel slijm en ga ermee ophouden, ga mn leven beteren... alleen niemand hier geloofd dat ik ermee op ga houden![]()
juistquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |