En morgen laatste stagedagquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das altijd fijn!
en zeker beter dan op stage zitten![]()
nee hoor, niet om allesquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij lacht om alles wat ijlien zegt
Clipwalk schijntquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:09 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen dan op dat uitje of weet je dat niet
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij lacht om alles wat ijlien zegt
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
echt?? staat daar een crack voor dat? dat is ideaal zeg
Oow als t een beetje mooi weer is is dat niet zo erg tochquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:10 schreef Megter het volgende:
[..]
Clipwalk schijnt![]()
Oftewel, lekker op terrasje zitten en evt. opdrachten laten uitvoeren door de mensen die daar wonen![]()
Ag, zolang iedereen gaar is, boeit het nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
En morgen laatste stagedag![]()
![]()
Iedereen zal wel gaar zijn, het duurt tot 22:00 in Gent en om 8:00 moet iedereen weer beginnen (om 6:15 gaat m'n wekker)
ow..quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Wel opletten dat je precies de goede versie pakt, anders is de trial ook klaar
ik ben zow joelaarsquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bespeur enige joelazie, of andere opgekropte verlangens
Normaal slaap ik toch niet voor 0:00, maar nu ben je heel de dag bezig.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:11 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Oow als t een beetje mooi weer is is dat niet zo erg tochAlleen dat vroeg op morgen is minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |