kwartiertje hooguit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef IETE het volgende:
Ik ben er ook,
we komen er speciaal voor uit enschede, met z'n 4'en![]()
Wie weet hoe lang het lopen is vanaf CS naar een mooie plek,
en,
Wie kan mij zeggen, waar ik het beste kan gaan staan!![]()
Bedankt, en veel plezier iedereen alvast!
dankje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
kwartiertje hooguit.
Die begint pas savonds om 19 uur hoor dus je hebt tijd genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:31 schreef Streetracer het volgende:
Ik ga er niet heen, dan begint net de F1 GP van Canada.
Er geld inderdaad een vaarverbod rond die tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mag je daar dan met een bootje gaan
Lijkt me dat ze een groot deel van de maas afsluiten tijdens de show.
mooi, dan kan ik die ook nog kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Die begint pas savonds om 19 uur hoor dus je hebt tijd genoeg
ik moet uiteten en mis daardoor beide festijnenquote:
Idd er is een vaarverbod. Maar er zijn ook mensen (op boten dus) die moeten zorgen dat het vaarverkeer gestremd wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mag je daar dan met een bootje gaan
Lijkt me dat ze een groot deel van de maas afsluiten tijdens de show.
Die had ik idd al gevonden, maar waar is het laatste poortje (nr9)?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef JoeKurr het volgende:
Dit is het parcours wat ze gaan vliegen:
[afbeelding]
Dan staat de Zwaan de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef JoeKurr het volgende:
Volgens mij tussen de Erasmusbrug en de Willemsbrug.
Oeh daar komt de aap uit de mauwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef rotterdamse het volgende:
[..]
Idd er is een vaarverbod. Maar er zijn ook mensen (op boten dus) die moeten zorgen dat het vaarverkeer gestremd wordt.![]()
Als je probeert om er via de animatie achter te komen aan welke kant van de Erasmusbrug het parcour ligt, dan kom je er niet uit. De maker draait en verplaatst de bruggen steeds!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef Erasmusch het volgende:
Die had ik idd al gevonden, maar waar is het laatste poortje (nr9)?
quote:
Zulk heel mooi weer wordt het niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met mooi weer en tijd over ga ik hier wel even op het dak staan denk ik.
Dan trek je maar een trui aan! ... en vergeet je zuidwestertje niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef Stienn het volgende:
Zulk heel mooi weer wordt het niet!Iets van 18 graden en bewolk!
Op de site staat bij Reisadvies: "De Maas wordt afgesloten voor al het scheepvaartverkeer (beroeps en plezier) op zaterdag 11 juni van 20 tot 21 u en op zondag 12 juni tussen 14.30 en 16 uur."quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:06 schreef Impry het volgende:
Hoe zit het met de training op zateradg? Hoe laat is die en hoe lang?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef -calimero- het volgende:
Wie kan mij trouwens vertellen hoe ik het makkelijkste met het OV van Rotterdam CS naar de Erasmusbrug kom? Welke bus / tram / metro moet ik hebben enzo?
Metro naar Leuvenhaven is het snelst. En met mooi weer gewoon gaan lopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef -calimero- het volgende:
Wie kan mij trouwens vertellen hoe ik het makkelijkste met het OV van Rotterdam CS naar de Erasmusbrug kom? Welke bus / tram / metro moet ik hebben enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |