Je mag op mijn balkon voor 50 euro. staan al 2 stoelen, zet ik wel een pilsje neer voor jequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef bianca en michael het volgende:
Wij gaan! (Nu nog een goed plekje bedenken die de rest van Rotterdam en omstreken nog niet heeft bedacht)
Denk Rotterdam Airportquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef Skinkie het volgende:
Waar wordt vandaan opgestegen/geland?
Ik kan me het eigenlijk niet voorstellenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:33 schreef RicXDesign het volgende:
Denk Rotterdam Airport
Een Fok!-meet op jouw balkon?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:24 schreef hifonics het volgende:
[..]
Je mag op mijn balkon voor 50 euro. staan al 2 stoelen, zet ik wel een pilsje neer voor je
Shit, is dat dan ook??quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:40 schreef Pharell het volgende:
hmmz of de Marlbore Masters op zandvoort of dat.....
2uurtjes tegen een hele dag.....
moeilijk moeilijk...........
Op een brak stuk op katendrecht langs de maas.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:33 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Denk Rotterdam Airport
Wil overigens elf ook wel gaan , maar ben op vakantie
Even aan mn moeder vragen, neemt iedereen dan wel zn eigen stoel mee?quote:
Maar... hangt dat balkon wel goed vast? Ze vallen tegenwoordig met bosjes uit de luchtquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef hifonics het volgende:
[..]
Even aan mn moeder vragen, neemt iedereen dan wel zn eigen stoel mee?
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef hifonics het volgende:
[..]
Even aan mn moeder vragen, neemt iedereen dan wel zn eigen stoel mee?
katendrechtquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef Skinkie het volgende:
Waar wordt vandaan opgestegen/geland?
Ik kom special uit Deldenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef IETE het volgende:
Ik ben er ook,
we komen er speciaal voor uit enschede, met z'n 4'en![]()
Wie weet hoe lang het lopen is vanaf CS naar een mooie plek,
en,
Wie kan mij zeggen, waar ik het beste kan gaan staan!![]()
Bedankt, en veel plezier iedereen alvast!
... en wij uit Groningen... (alsof dat zo'n wereldreis isquote:
Mag je daar dan met een bootje gaanquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef rotterdamse het volgende:
Deze dame zit waarschijnlijk eerste rang. Op de maas zelf dus!
kwartiertje hooguit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef IETE het volgende:
Ik ben er ook,
we komen er speciaal voor uit enschede, met z'n 4'en![]()
Wie weet hoe lang het lopen is vanaf CS naar een mooie plek,
en,
Wie kan mij zeggen, waar ik het beste kan gaan staan!![]()
Bedankt, en veel plezier iedereen alvast!
dankje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
kwartiertje hooguit.
Die begint pas savonds om 19 uur hoor dus je hebt tijd genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:31 schreef Streetracer het volgende:
Ik ga er niet heen, dan begint net de F1 GP van Canada.
Er geld inderdaad een vaarverbod rond die tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mag je daar dan met een bootje gaan
Lijkt me dat ze een groot deel van de maas afsluiten tijdens de show.
mooi, dan kan ik die ook nog kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Die begint pas savonds om 19 uur hoor dus je hebt tijd genoeg
ik moet uiteten en mis daardoor beide festijnenquote:
Idd er is een vaarverbod. Maar er zijn ook mensen (op boten dus) die moeten zorgen dat het vaarverkeer gestremd wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mag je daar dan met een bootje gaan
Lijkt me dat ze een groot deel van de maas afsluiten tijdens de show.
Die had ik idd al gevonden, maar waar is het laatste poortje (nr9)?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef JoeKurr het volgende:
Dit is het parcours wat ze gaan vliegen:
[afbeelding]
Dan staat de Zwaan de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef JoeKurr het volgende:
Volgens mij tussen de Erasmusbrug en de Willemsbrug.
Oeh daar komt de aap uit de mauwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef rotterdamse het volgende:
[..]
Idd er is een vaarverbod. Maar er zijn ook mensen (op boten dus) die moeten zorgen dat het vaarverkeer gestremd wordt.![]()
Als je probeert om er via de animatie achter te komen aan welke kant van de Erasmusbrug het parcour ligt, dan kom je er niet uit. De maker draait en verplaatst de bruggen steeds!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef Erasmusch het volgende:
Die had ik idd al gevonden, maar waar is het laatste poortje (nr9)?
quote:
Zulk heel mooi weer wordt het niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met mooi weer en tijd over ga ik hier wel even op het dak staan denk ik.
Dan trek je maar een trui aan! ... en vergeet je zuidwestertje niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef Stienn het volgende:
Zulk heel mooi weer wordt het niet!Iets van 18 graden en bewolk!
Op de site staat bij Reisadvies: "De Maas wordt afgesloten voor al het scheepvaartverkeer (beroeps en plezier) op zaterdag 11 juni van 20 tot 21 u en op zondag 12 juni tussen 14.30 en 16 uur."quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:06 schreef Impry het volgende:
Hoe zit het met de training op zateradg? Hoe laat is die en hoe lang?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef -calimero- het volgende:
Wie kan mij trouwens vertellen hoe ik het makkelijkste met het OV van Rotterdam CS naar de Erasmusbrug kom? Welke bus / tram / metro moet ik hebben enzo?
Metro naar Leuvenhaven is het snelst. En met mooi weer gewoon gaan lopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef -calimero- het volgende:
Wie kan mij trouwens vertellen hoe ik het makkelijkste met het OV van Rotterdam CS naar de Erasmusbrug kom? Welke bus / tram / metro moet ik hebben enzo?
Dat zijn er idd meer dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef Dezz het volgende:
Er worden 200.000 bezoekers verwacht! Ik dacht er eerst aan om met de auto te komen, maar ik ga dus toch maar lekker met de trein, anders kan ik de auto natuurlijk nergens kwijt
Puik id!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef nossio het volgende:
stoeltje mee
nee, aan de andere kant van de Erasmusbrugquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Vraagje aan de Fok!ende Rotterdammers, ze vliegen in het gebied in de rode cirkel ??
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Vraagje aan de Fok!ende Rotterdammers, ze vliegen in het gebied in de rode cirkel ??
[afbeelding]
Dat was mijn idee ook al , de andere kant van de brug lijkt me niet zo aantrekkelijk voor het publiek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:59 schreef Zaphod82 het volgende:
Ikkehet is aan de westkant van de erasmusbrug, precies in die rode cirkel zeg maar
Hoge bomen vangen veel wind....quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Je moet in het KPN gebouw gaan zitten. Dan zit je goed
Wil iemand mijn pasje lenen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Je moet in het KPN gebouw gaan zitten. Dan zit je goed
Vanaf de coolsingel gezien aan de rechterkant.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
wel fijn dat nog steeds niemand weet aan welke kant van de Erasmusbrug het precies is
't affiche zegt wat anders nl...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:19 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Vanaf de coolsingel gezien aan de rechterkant.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
op het affiche wat ik vandaag in een bushokje zag hangen stond dat het tussen de Erasmusbrug en de Willemsbrug was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |