quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef Dirkh het volgende:
Met het touw in de handen boven in het klimrek klauteren, touw helemaal onderaan vast houden en springen maar.
Ja, dat doet zeer.
Dit zie je ook vaak op de tv geloof ik, het voelt niet alleen heel dom, het ziet er ook geweldig (dom) uit!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef Dinamiet het volgende:
Mja nou zit ik wel op turnen maar vooruit...
Je zit op de brug ongelijk op de lage legger en je wilt naar die hoge toe zweven, grijp je net mis en pleur je zo pardoes op de grond.
Dat voelt heeeel dom.
Ja klopt, zie je ook vaak op tv. Het is ook juist dé blunder die je wilt.. voorkomen omdat het superdom uit ziet.. zo droog en dan ist PLOF.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef Neohammer het volgende:
[..]
Dit zie je ook vaak op de tv geloof ik, het voelt niet alleen heel dom, het ziet er ook geweldig (dom) uit!Kun je het een keertje filmen?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Ja klopt, zie je ook vaak op tv. Het is ook juist dé blunder die je wilt voorkomen omdat het superdom uit ziet.. Je komt met volle vaard aanvliegen concentreert je op die legger.. en je grijpt mis.. onwijs dom..
Maar nee, ik denk niet dat ik het voor je ga filmen![]()
Je hebt ze geteldquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een heel recente blunder gebeurde gisteren. We waren aan het badmintonnen (dat was verplicht) en ik was zo fanatiek bezig dat ik het badmintonracket in mn oog parkeerde...![]()
Verder was ik op de middelbare school altijd in voor een potje voetbal, maar aangezien alle jongens op voetbal zaten en ik niet, moest ik nog wennen aan de kracht waarmee ze de voetbal schopten. Dat mocht ik even ervaren met een geweldige aanvaring in mn gezicht. Toen zag ik duizend sterretjes.
En nog vroeger toen ik op turnen zat, deden we oefeningen met de kast. Dan doe je een goede handstand overslag op de kast en dan flikker je aan het eind van de mat af, zodanig dat je dr een gekneusde enkel aan over hield. (zwakke enkels he).
Ik heb het verhaal gehoord van iemand die bij iemand in de klas zat... ze waren aan het speerwerpen. Iedereen klaar, speren ophalen. Was er eentje zo stom om toch nog een speer te gooien. Meisje keek om, bats, speer door d'r oogquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef Intergalactrick het volgende:
Met speerwerpen je eigen krachten niet kennen
Gevolg: auto gespiest
'k Hou het op een ruzie met iemand met een knuppel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Hoe was dat gebeurt dat je vinger was verbrijzeld?
Dat verteld iedere gymleraar om ze bang te maken. Je bent er dus ook ingetraptquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gehoord van iemand die bij iemand in de klas zat... ze waren aan het speerwerpen. Iedereen klaar, speren ophalen. Was er eentje zo stom om toch nog een speer te gooien. Meisje keek om, bats, speer door d'r oog![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |