Onbegrijpelijk Nederlands typen bedoel jequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:23 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
haha laat ik doen..
Ballicious jammer voor Ballicious dat hij dit niet kan...
Waar heeft die jongen het over? Misschien kan hij het beter in een scriptje zetten, waardoor zijn tekst over ons scherm heen rolt. Misschien dat het dan beter gaatquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:23 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
haha laat ik doen..
Ballicious jammer voor Ballicious dat hij dit niet kan...
't valt idd mee vandaagquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:25 schreef IJlien het volgende:
[..]
nee.. maar dat zeg ik ook niet..
uiteindelijk heb je toch wel gelijk wat deze newbie betreft.. alwetendheid toch niet zo tanende![]()
dan glijd 't er wat makkelijker inquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
wat is dat plankje eigenlijk achter de emmer?? dat vrag ik me echt al 50 topics af..
Dat vroeg ik me ook al af eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
wat is dat plankje eigenlijk achter de emmer?? dat vrag ik me echt al 50 topics af..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar heeft die jongen het over? Misschien kan hij het beter in een scriptje zetten, waardoor zijn tekst over ons scherm heen rolt. Misschien dat het dan beter gaat
volgens mij is dat een doekjequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dan kan je hem ophangen denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
mja, schoonmaakster is naar huis geloof ikquote:
Dan kan je de emmer ophangenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dus alles zit onder de huisschilfers?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, schoonmaakster is naar huis geloof ik![]()
ik denk dat dat een betere verklaring is dan je doekje knox_quote:
ik veeg 't zo nu en dan op de grond en blijf uit m'n gezicht natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus alles zit onder de huisschilfers?![]()
Had dan geleast!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Te koop aangeboden : 200 emmers, amper gebruikt alleen voor een beetje overtollig slijm
Aangezien ik nu niet meer slijm heb ik deze niet meer nodig
Ik heb ze gekregen van Knox_ maar nu ga ik ze uiteraard verkopenquote:
Doe je aan scat-sex?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik denk dat dat een betere verklaring is dan je doekje knox_
ik vind het wel een mooie emmer
want na bruin is blauw mijn lievelingskleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |