Niet eens???quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:18 schreef -Marjo- het volgende:
Geen idee, nooit bijgehouden...
Ga dan naar de dokter, en laat het doorsnijden. Ik heb dat in september laten doen. Ik kan mijn tong daardoor 3 cm verder uitsteken dan daarvoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:47 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb een scherp randje aan m'n onder voortanden en daar schuurt het velletje onder m'n tong altijd over heen als ik bezig ben. Hou het dus nooit echt uren vol daardoor.
Net als die gozer van Kiss. Das net een hele biefstuk die je loopt af te lebberen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:31 schreef hanskamp het volgende:
[..]
Ga dan naar de dokter, en laat het doorsnijden. Ik heb dat in september laten doen. Ik kan mijn tong daardoor 3 cm verder uitsteken dan daarvoor.
Eens. Het is toch geen wedstrijd zo lang mogelijk volhouden? Als je maar plezier hebt!quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:41 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik vind 15 minuten meer dan lang zat, dan ben ik weer aan de beurt/ andere standje.
Op zich mee eens, maar als ik merk dat de dame nog steeds geniet (ook na een uur) dan ga ik gewoon door.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Eens. Het is toch geen wedstrijd zo lang mogelijk volhouden? Als je maar plezier hebt!
Ik heb het wel langer gedaan, maar dan voel je het wel de volgende dag.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef Clara3 het volgende:
Een uur vind ik echt HEEL ERG LANG. Mij niet gezien.
into de nederlandse spelling ben je ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:34 schreef het.ismij het volgende:
Beffen kan ik cker lang volhouden,..
ik ben niet zo into de pijpen,.. wel of gepijpt te wornde
Als je kaak op een gegeven moment los begint te hangen en je tongspieren verkrampen, zijn er weinig posities om uit te kiezen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef SHE het volgende:
Ik snap dat volhouden niet zo?
Je kunt toch een positie vinden die voor jou comfortabel is?
Kloptquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:08 schreef Talietje het volgende:
[..]
into de nederlandse spelling ben je ook niet
Zet haar op de rand van het bed en ga er zelf op je knietjes voor zitten....niks krampquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je kaak op een gegeven moment los begint te hangen en je tongspieren verkrampen, zijn er weinig posities om uit te kiezen.
Juhuh... Dan pijn in je kniën en je nek... En vanzelf ook wel in je tong en kaken...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Zet haar op de rand van het bed en ga er zelf op je knietjes voor zitten....niks kramp
Kwartier? Mazzelaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:31 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, als jullie wijven eens niet zo zouden zeiken dat we precies op de milimeter precies, gedurende minstens een kwartier, op hetzelfde kleine kutplekje bezig moeten zijn, zou het allemaal niet zo'n probleem zijn
Ja, met een deken over d´r hoofd en dan fantaseren dat het wél een lekker wijf is, hou je het ook stukken langer vol.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:35 schreef de_priester het volgende:
...leg der is op een tafel ofzo met deken eroverheen....
nee pikkendraaier. lees eens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:28 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Ja, met een deken over d´r hoofd en dan fantaseren dat het wél een lekker wijf is, hou je het ook stukken langer vol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |