Daar ben ik dus gisteravond achter gekomen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:26 schreef Thetallguy het volgende:
Star Wars is toch ook juist gemaakt voor mannen zonder vriendin?
hahhaa!! Ik vind t een goeie.. zo zijn vrouwen nou eenmaal..quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef Fokkedop het volgende:
Heren, tip 1: Ga nooit met je vriendin naar een starwars film.
Opmerking 1:
Ik vind die apparaatjes wel cool
Opmerking 2:
Maar wie is die darkraver dan?
Opmerking 3:
Wat doet dat kleine groene poppetje er nou in.
Haar feiten:
C3po is een homo (heeft ze opzich nog wel gelijk in)
En of skywalker wat creme kon gebruiken voor zijn verbrandingen![]()
Tis wel lief hoor....maar, niet tijdens de film![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:27 schreef Lexie het volgende:
Darkraver![]()
[afbeelding]
"Luke, I'm your father".
dies oud man NERD!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:30 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik zag pas nog een filmpje van een man die een hond als handpuppet had. Die stond daarmee bij een premiere van starwars ofzo, op straat, met allemaal verklede starwars-fans. Ging hij ze allemaal in de maling nemen en afzeiken omdat ze nerds waren.
Heb dubbelgelegen om dat filmpje![]()
Link?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:30 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik zag pas nog een filmpje van een man die een hond als handpuppet had. Die stond daarmee bij een premiere van starwars ofzo, op straat, met allemaal verklede starwars-fans. Ging hij ze allemaal in de maling nemen en afzeiken omdat ze nerds waren.
Heb dubbelgelegen om dat filmpje![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef Fokkedop het volgende:
Opmerking 2:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef Fokkedop het volgende:
Opmerking 2:
Dan kan hij nog wel leuk zijn. Dat jij nou al die filmpjes meteen bij de release gaat zitten downloadenquote:
Of van die mensen die, als ze het plot doorkrijgen, het triomfantelijk gaan uit leggenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef LostFormat het volgende:
Mensen moeten sowieso hun smoel houden tijdens films. Irritante vragen tussendoor kan ik echt niet tegen. Of het zijn ultiem domme vragen. Of het zijn vragen waar ik ook het antwoord niet op weet omdat ik die film ook voor de eerste keer zie.
Inderdaad, alsof jij op magische wijze kan raden wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef LostFormat het volgende:
Mensen moeten sowieso hun smoel houden tijdens films. Irritante vragen tussendoor kan ik echt niet tegen. Of het zijn ultiem domme vragen. Of het zijn vragen waar ik ook het antwoord niet op weet omdat ik die film ook voor de eerste keer zie.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:27 schreef Lexie het volgende:
Darkraver![]()
[afbeelding]
"Luke, I'm your father".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |