Daar heb je ook wel een beetje gelijk in ja! Maar dan kunnen we wel, lekker sparenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef PeRi het volgende:
Ik ben tegen een oktobermeet. Dat is me veel te laat![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:07 schreef Auticia het volgende:
Gorgeous ruikt echt ontzettend lekker zeg..
Ik heb er een proefje van.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
had jij die ook genomen?
hij is idd errug lekker![]()
Is jouw collectie al op?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
had jij die ook genomen?
hij is idd errug lekker![]()
ja hij is echt lekker , en @vdlubbe nee tis nog niet opquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb er een proefje van..
*geld bij elkaar sprokkelt*
nee ik had m niet gekocht , maar ff daar op mn hand gehad en tis echt superlekker spulquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef heaven7 het volgende:
Heb jij em gekocht mother-mother?
Leuk mens ben je trouwens
Er waait steeds een stuk poney langs mn gezicht en ik ruik iedere keer een heerlijke vleug American cream![]()
Ik ben er echt stapelverliefd op!
had ik al gezegd dat ik vergeten ben Retread in mn mandje te doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:46 schreef PeRi het volgende:
Had ik al gezegd hoe deliciceux ik Retread eigenlijk vind.!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:17 schreef PeRi het volgende:
Lach me niet uit! Ik weet zeker dat jij het ook zou willen.![]()
Vindt je dit niet een beetje overdrevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:29 schreef heaven7 het volgende:
Ff weer een lijstje van wat ik nu allemaal heb hoor
Shampoos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Conditioners:
[afbeelding] de 500 gram versie.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Met ipv coco, sod soap.
-Angels delight
Huidverzorging:
[afbeelding] 315 gram versie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vergeet vast watIk ben dol op zulke lijstjes
Nog meer mensen?
Ja! Dan weet ik eindelijk wie je bent.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef imago het volgende:
Ik heb geen bezwaar tegen de foto's, als ze hier maar niet eeuweig blijven staan. Dus dat ze weggehaald worden zodra iedereen ze heeft opgeslagen, zou dat kunnen?
Zit nu op m'n werk, zo naar huis en dan douchen!!
Moet ik jou nou ook even op hoge poten gaan mailen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:35 schreef ymme het volgende:
[..]
Vindt je dit niet een beetje overdreven![]()
Zoiets heb ik dus ook (aan hoeveelheid) dus van mij valt nog wel mee! Alleen ik heb onwijs veel zepen. Nog liefhebbers voor Demon in the dark ik vind hem vies
is dit nog niet genoeg?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:57 schreef PeRi het volgende:
Ben je van plan om weer erheen te gaan? Ik zoek nog een maatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |