Das wel gevaarlijk he! Maar ik zou voor die spulletjes best de rest van de maand droog brood willen etenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:06 schreef heaven7 het volgende:
Oh nu welIs het een idee om 1 lading naar Nederland te laten verschepen? Voor iedereen hier die er interesse in heeft?
* heaven7 vindt die lipcream zo leuk
Ik denk dat als er hier zo'n actie wordt gehouden, ik wel van de partij ben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:10 schreef heaven7 het volgende:
Tis zo lekker en leuk en mooi allemaalMaar die lipdingetjes met kraaltjes zijn wel erg duur, ¤13,50 en ik weet nog niet eens hoeveel de verzendkosten zijn. Maar is dat geen idee?
Heb jij ook niet zoiets van: "Had ik nu dit en dat en dat en ooh, die nou ook maar gekocht?".quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:29 schreef heaven7 het volgende:
Alles wat je nodig hebt om lekker te ruiken en je een koningin te voelen![]()
thx dat je toch nog ff deze post erbij zettequote:
*meldtquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef Auticia het volgende:
De verleiding is hier zo groot dat ik best vandaag nog een keer wil gaan.
ow ff terug gelezen maar bezwaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik moet nu werken. Ik lees vanavond wel wie er wel of geen bezwaar tegen hebben.
Er zat een citrus nog iets zeepje in. Rook beter dan Sod Soap!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:22 schreef Sanne het volgende:
Ja, sod soap zat er nog steeds in. Weet niet wat ik zaterdag in mijn handen heb gehad waar het niet in zat. Maar goed. Ik heb met Heaven7 een deal gemaakt. Zij mijn sod soap, ik haar Coco.
Allebei blij!
PeRi! Heb jij al gedouched en zoja, met wat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er zat een citrus nog iets zeepje in. Rook beter dan Sod Soap!
Bij mij gaat het prima uit het potje hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef ymme het volgende:
Hoe gebruiken jullie de poeders? Ik deed het eerst gewoon zo met de handen, maar vindt dat niet fijn! Dan valt er zoveel poeder op de grond etc.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Helemaal niet. Je huid wordt er zacht van en ruikt lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat ios dat met die poeders, wordt je huid daar niet verskrikkelijk droogh en pijnlijk van na veelvuldig gebruik ofzo?
Silky underwear, ruikt voortreffelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef ymme het volgende:
Hoe gebruiken jullie de poeders? Ik deed het eerst gewoon zo met de handen, maar vindt dat niet fijn! Dan valt er zoveel poeder op de grond etc.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Vast alleen maar positieve dingen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef heaven7 het volgende:
He MUUS, we hadden het nog over je gister
Gezelliequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:46 schreef E.T. het volgende:
Als in oktober de meet nou op een maandag, dinsdag of donderdag is, reserveer ik alvast een plekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |