Ik had precies hetzelfde hoor, volgens mij had iedereen dat Behalve dat ik i.p.v Skinny Dip Back for Breakfast had. Ik heb verder nog een klein potje Arabian Bright gekregen, maar dat had ik gevraagd. Verders heb ik:quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:23 schreef PeRi het volgende:
Ik kreeg alleen een stukje Cereology, en flesje Skinny Dip en die Christmas dinges in mn goodiebag.
Die Engelse make up kun je online bestellen. Zie link op lush.co.uk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef cora4034 het volgende:
Er waren drie lush dames aanwezig. In het kort werd er wat verteld over die nieuwe producten die er aan kwamen of die net binnen waren. Zo gaan er veel showergels uit , ipv kwamen gels, een raar glibberig goedje wat je in de ijskast diende te bewaren. Of desnoods in het vriesvak.
Het zag er uit als van die drilpudding.
Verder nog een soort van shower bars ( correct my if i'm wrong) die een soort combinatie van zeep en massagebar worden.
Verder lieten ze ook nog wat make up zien die alleen mij de londonse lush te krijgen was en er echt mooi uitzag.of dit ooit in nl te krijgen zal zijn was zeer twijfelachtig
![]()
En daarna begon het grote snuffelen en adviezeren.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:42 schreef imago het volgende:
Ja thuis!Nu slapen, morgen uitgebreid douchen en testen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die Engelse make up kun je online bestellen. Zie link op lush.co.uk.
Let op: Never be too busy to look beautifull.
Let vooral op de parfumflessen. Daar heb ik zo om gekwijldquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:15 schreef Auticia het volgende:
[..]. Alsof ik nog niet genoeg heb uitgegeven
.
Ik ga toch maar even loeren![]()
Imago was benieuwd naar de hond, vandaar verstopt achter een linkjequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:19 schreef Funnie het volgende:
wat een lief hondje! Lijkt een beetje op die van ons...
Onze import hondje uit Tsjechie
En wat een heerlijke lijsten zeg!
Ze zullen blij geweest zijn met jullie vanavond
Deal!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:27 schreef Sanne het volgende:
Funnie, in oktober ben jij er bij met de meeting!
Al moet ik je halen...
Ik denk dat ze er bij Lush ook blij mee zullen zijn, meteen de omzet verdubbeld als Funnie komtquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:27 schreef Sanne het volgende:
Funnie, in oktober ben jij er bij met de meeting!
Al moet ik je halen...
Waren leuke meiden inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
Ik ga morgen of overmorgen even langs om te kijken of zij het net zo leuk vonden als wij.
Ik kreeg de indruk van wel.
Ik wist dat ik iets vergeten was!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:47 schreef Sanne het volgende:
Zeg, die oogcreme he. Die doet echt wat.
Bizar.
Wat een spul.
Lush forever.
Ik wist het.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens Sanne, die i should coco heb ik mooi terug kunnen geven en heb ¤3,95 gekregenBedankt voor de tip
centenbakkie!quote:
Na bier dan he, na bier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:28 schreef mvdlubbe het volgende:
En mother-mother is gek.
http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:51 schreef heaven7 het volgende:
Mijn moeder vond die kleine doosjes lipbalm uit engeland zo fantastisch, kun je die bestellen via de engelse website ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |