arme knox_quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef knox_ het volgende:
[..]![]()
Morgen, op mijn verjaardag, ga ik dood door een lullige tandenstoker
ikke?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn laaste hart aan goddess gegeven en jullie zien wat ze ermee doet![]()
Je spreekt jezelf tegen, in je speech aan goddess zei je net namelijk nog dat je dronken was en niet wist wat je deedquote:
sochtends denk ik wel, als ik vrijdag ochtend werk, kan ik volgende week een halve dag vrij nemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Français est le langue d'amour![]()
Maar je bent in Kloetinge vrijdag?
je bent meer dan goed voor me .... en altijd al geweest.... was uit op der reactie... je weet tochquote:
Heb je ook een bezorgdienst ?quote:
Toch die banaan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben lekker aan het vervellen in mn gezicht; ben verbrand door de zon.
Het lijkt net of ik één of andere nare ziekte heb opgelopen
mja, dat krijg je ervan hè... al die dingen die je mij toewenstequote:Op woensdag 1 juni 2005 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
Jitz kijk uit voor je banaan...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
Pannenkoeken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:16 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
sochtends denk ik wel, als ik vrijdag ochtend werk, kan ik volgende week een halve dag vrij nemen![]()
ja maar was BIJ WIJZE VAN!!!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, in je speech aan goddess zei je net namelijk nog dat je dronken was en niet wist wat je deed
Daar heb ik nu niets meer aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind je wel heel lief, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |