Teardrop 05-31-2005 11:06quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iemand die vreemdgaat ga je missen, maar iemand die alleen maar een beetje loopt te flirten en verder niets doet keer je de rug om...
Nou je wordt bedankt![]()
Nou k kan best selectief voor je wezen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar ik kan ook niet kiezen. jullie zijn allemaal zo leuk!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Teardrop 05-31-2005 11:06
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by muisje
kontelikker
--------------------------------------------------------------------------------
Jou kont ? kom maar hier hoor
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Sorry snop... ik wil best vrienden blijven... maar mijn liefde is echt alleen voor goddess
Knap gevonden hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:
kontelikker
![]()
![]()
![]()
En als je nou verder leest zie je dat ik dat niet gedaan heb ........quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:
kontelikker
![]()
![]()
![]()
Maar als de gelegenheid zich voor zou doen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als je nou verder leest zie je dat ik dat niet gedaan heb ........
Probeert mij alleen maar zwart te maken![]()
Kan me herrineren dat hij net nog zei dat hij alleen voor jou ging.... gaat snel he ?quote:
het gaat om het idee, de gedachte alleen al vind ik niet kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als je nou verder leest zie je dat ik dat niet gedaan heb ........
Probeert mij alleen maar zwart te maken![]()
ik lieg tenminste niet....quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:
kontelikker
![]()
![]()
![]()
Dan is goddess zo weg geschoven door tearquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar als de gelegenheid zich voor zou doen...![]()
Dan had ik het nog niet gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar als de gelegenheid zich voor zou doen...![]()
Star warsquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Vigile het volgende:
Nieuw onderwerp:
Ik ben gister naar Star Wars III geweest en hij was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik lieg tenminste niet....
@ snop... sorry maar pffff goddess is echt geweldig.. als je haar wat beter leert kennen snap je waarom...
ik heb 'm thuis, alleen wil eerst naar antwerpen.. en ik heb verdomme nauwelijks tijdquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Vigile het volgende:
Nieuw onderwerp:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem al op DVD, kopen ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Vigile het volgende:
Nieuw onderwerp:
![]()
![]()
![]()
![]()
Star Warsquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Vigile het volgende:
Nieuw onderwerp:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is echt niet normaal goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb 'm thuis, alleen wil eerst naar antwerpen.. en ik heb verdomme nauwelijks tijd
Jaa, dat zeg je nuquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan had ik het nog niet gedaan![]()
Poesjes likken oke, maar billen likken
Poesjes, muisjes, whateverquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan had ik het nog niet gedaan![]()
Poesjes likken oke, maar billen likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |