.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef knox_ het volgende:
Wie heeft er een goede manier om je uitwerpselen te controleren op plastic meuk?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef knox_ het volgende:
Wie heeft er een goede manier om je uitwerpselen te controleren op plastic meuk?
Prakken met een vorkquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef knox_ het volgende:
Sorry snop... ik wil best vrienden blijven... maar mijn liefde is echt alleen voor goddessquote:
huur een afgaan in om het voor je door te spittenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef knox_ het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Sorry snop... ik wil best vrienden blijven... maar mijn liefde is echt alleen voor goddess
Iemand die vreemdgaat ga je missen, maar iemand die alleen maar een beetje loopt te flirten en verder niets doet keer je de rug om...quote:
Jij denkt echt dat je neukt eh?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Sorry snop... ik wil best vrienden blijven... maar mijn liefde is echt alleen voor goddess
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Het zijn echt lekkerequote:
en niet meer van 2 walletjes etenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja maar ik kan ook niet kiezen. jullie zijn allemaal zo leuk!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iemand die vreemdgaat ga je missen, maar iemand die alleen maar een beetje loopt te flirten en verder niets doet keer je de rug om...
Nou je wordt bedankt![]()
Wil jij het niet doen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
huur een afgaan in om het voor je door te spitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |