Zie de andere reactie, je haalt idd een paar moeders door elkaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ik denk dat je een paar afleveringen hebt gemist. Direct nadat ze Gabrielle en John betrapte werd ze aangereden door de zoon van Bree en Rex (die overigens doorreed), raakte in coma, werd uiteindelijk wel wakker uit haar coma maar donderde toen van de trap af en was alsnog dood. Ze deed nog wel een poging om alles aan de verpleegster te vertellen, maar die had een koptelefoon met muziek op.
Volgen mij laten ze dat echt niet rusten en komt dat gewoon weer terug als je het alweer half vergeten bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:50 schreef Fratz het volgende:
[..]
het gaat over de moeder van de tuinman, niet de moeder van meneer Solis![]()
Het is wel opgelost, maar ik ben even kwijt hoe ook al weer. Ik geloof dat Gabrielle er voor moest zorgen dat John toch ging studeren of zo en hem nooit meer zou zien, dat ze het dan zouden laten rusten, maar je kent DH; het loopt toch weer anders. Maar nu is hij toch officieel 18 in de serie, dus nu kunnen ze haar niks meer makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:58 schreef Samson het volgende:
Ik vind de serie helemaal top, maar.... de verhaallijnen vind ik wel vreemd af en toe, of beter gezegd, het zomaar stoppen ervan. B.v. op een gegeven moment was er een hoop stennis dat die moeder van de tuinman er achter kwam dat Gabrielle het met haar zoon deed. Vervolgens zou ze stappen ondernemen en uiteindelijk komt dit helemaal nooit meer terug??? Dat is toch een beetje vreemd? Ook niemand die het er nog over heeft....
Ik dacht dat ze hem nog steeds leuk vond, maar ineens istie toch eng en zocht ze al weken naar een excuus om het uit te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:00 schreef p-etr-a het volgende:
Ik kan me het wel voorstellen inderdaad, maar ik snap sowieso al niet wat ze in hem zag. Hij heeft haar een hoop rare dingen verteld over zijn leven als ik het zo eens heb bekeken, zo veel dat ik hem al nooit meer had vertrouwd en zeker niet verliefd op hem was geweest!
Van Julie kan ik weinig hoogte krijgen.
Begrijpelijke fout hoor, ik had eerst hetzelfde gepost als jij, maar bedacht toen dat ik ook wat door elkaar had gehalad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:29 schreef Rosella het volgende:
Oeps, sorry, ik geef het late tijdstip de schuld! Ik vond het ook al zo raar, ik denk hoe kan je dat nou allemaal ontgaan zijn.![]()
ok, dankje, jammer dat ik dan beter dit topic niet meer lees, want dan weet ik de gebeurtenissen al voordat ik ze zie, zijn er nog meer mensen die de afleveringen op Belgie volgen ipv op NL? Dan is het misschien handig om de topics te spitsen in een NL en een BELquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:00 schreef rena het volgende:
Volgens mij maar 2 of 3 afleveringen!
Misschien komen er ook wel Belgen op dit forumquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:03 schreef karoltje het volgende:
Waarom Belgie volgen als NL voor ligt.
Omdat op Belgie kijken veel relaxter is vind ik, is lekker aan het eind van de week op vrijdag en een beetje later op de avond, dan kijk ik liever dan op dinsdag wanneer ik ook moet sporten, vandaarquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:03 schreef karoltje het volgende:
Waarom Belgie volgen als NL voor ligt.
Mwoah, ik heb toch wel het idee dat ze de waarheid vertelt. Wat ze vertelt strookt in ieder geval met alle info die er tot nu toe is over Mike z'n verleden en het hele gedoe. Ik denk dat hooguit de details misschien niet kloppen. Samen van het balkon af vallen klinkt nogal onwaarschijnlijk, wellicht dat hij die agent heeft neergeknald met zijn eigen pistool? Maar ja, dat is nou niet bepaald "self defense" meer, dus ik vraag me af of hij dan ooit nog wel vrij zou zijn gekomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:22 schreef Geqxon het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat de zus van Deirdre keihard liegt?
Ooooooooooooooowquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:19 schreef Rosella het volgende:
[..]
Trouwens, gezien het feit dat Deirdre en Mike toentertijd kennelijk samen waren zou Dana/Zach dan Mike's zoon zijn?Of zou het van die agent zijn?
Geweldiggggggquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:54 schreef Wombcat het volgende:
En Carlos die zijn dode moeder gebruikt om zijn gepruts met Gabrielle's pillen te verhullen.
Dat mes was puur voor zelfverdediging, ze was niet echt van plan Zach of Paul te vermoordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:12 schreef MadGuy het volgende:
Oooooh Felicia! Dat was een hele mooie scene zeg. De koele kikker spelen en vervolgens dat mes!
Wat een geweldige spannende aflevering was dit zeg!
Nee, lijkt me ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat mes was puur voor zelfverdediging, ze was niet echt van plan Zach of Paul te vermoorden
Ik denk het eerlijk gezegt niet. Ze kent hemnog van toen ie werd gestolen door zn ouders. Dus hoe zou hij dan familie kunnen zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, lijkt me ook.
Wat ik me afvroeg, was of ze toch nog op een of andere manier familie van Zach is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |