abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31215640
Inderdaad!

Terwijl die knuppel net zo corrupt is. Damn, wat een boevengezicht had die vent zeg!
pi_31270187
Ik heb net de aflevering gezien op Belgie, ze lopen idd achter op NL, en ik had al een aantal afleveringen gemist, net de aflevering gezien met die begrafenis van mw Solis an Andrew die meegnomen wordt naar dat kamp. Dus ik kan t nu mooi op de vrijdag blijven volgen, komt ook wat beter uit dan op dinsdag. Fijn dat je dus 2 kansen hebt om het te zien!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:19:12 #228
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_31367175
Toffe aflevering tot nu toe.
For great justice!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:33:22 #229
57434 Marloes
Digital Love
pi_31367498
Is die deirdre ofzo dan de moeder van zach
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31368080
Deirdre is de ex van mike, en de dochter van die vage opa waar mike altijd heengaat. Paul heeft haar wss. 15 jaar geleden vermoordt.
pi_31368358
Vanavond weer een geweldige aflevering!! Topserie; dat begin...ik moest al zo lachen. En die tekening die de kids van Lynette moesten maken...wat een begrijpelijke treurigheid..
geniet nooit met mate
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:40:15 #232
57434 Marloes
Digital Love
pi_31369505
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:55 schreef Geqxon het volgende:
Deirdre is de ex van mike, en de dochter van die vage opa waar mike altijd heengaat. Paul heeft haar wss. 15 jaar geleden vermoordt.
Ja dat weet ik, maar ik gok dat zij dan de moeder is van Zach.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31369653
Zach is echt heel, heel eng Het word steeds spannender, Susan haar huis opgeblazen Ik schrok me kapot. Ik ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31370274
Was weer een goede aflevering Gabrielle zwanger, was te verwachten Ik denk wel dat het van John is eigenlijk.. wordt een mooi kindje wel dan En Zach is eng ja Gewoon even iemands huis in de fik steken
pi_31370838
Ik vind die Zach ook maar een naar mannetje, al begrijp ik niet helemaal waarom Julie nu ineens zo tegen hem doet. Eerst was ze toch ook verliefd op hem?

En wat betreft Lynette vind ik het inderdaad vervelend voor haar, want van de ene kant moet ze zich niet zo'n zorgen maken, maar wie zou het niet doen! Daarbij speelt het nog elke keer in m'n hoofd dat Tom al eens vreemd is gegaan (zoals hij tegen zijn vader zei). Dat moet toch ook wel uit gaan komen!

Over Bree, Rex en vooral die akelige George: van dit gedoe word ik helemaal iebelig. George is de engste figuur in de serie vind ik, zoals hij probeert Bree voor zich te winnen en zij zo aardig tegen hem kan doen. En dat hij met de medicijnen van Rex knoeit!

Ik vond het interessant om vandaag meer te weten te komen over Paul Young, de zus van Martha Huber, Mary Alice/Angela, Susan, Mike, Edie e.d. Dit is duidelijk de belangrijkste verhaallijn en de spannendste, dus vond ik het mooi om te zien dat er vandaag weer goed aandacht aan is besteed. Zeker met het afbranden van Susan's keuken! Dat laat nog weer eens goed zien wat voor lul die Paul is.

Edit: heeft Zach het in de fik gezet?
pi_31371057
Nou, in de laatste scène zag je Zach met een aansteker spelen, wat mij toch wel een duidelijke hint lijkt.. Is geen bewijs natuurlijk, maar toch.
pi_31371119
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, in de laatste scène zag je Zach met een aansteker spelen, wat mij toch wel een duidelijke hint lijkt.. Is geen bewijs natuurlijk, maar toch.
Ja inderdaad, dat is wel een redelijke hint. Ik vond alleen dat Paul op het eind 2 keer zo vuil naar Susan keek, daarom dacht ik dat hij het had gedaan. Het maakt ook eigenlijk niet uit: hij keurt het goed als hij het niet zelf heeft gedaan.
pi_31377236
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind die Zach ook maar een naar mannetje, al begrijp ik niet helemaal waarom Julie nu ineens zo tegen hem doet. Eerst was ze toch ook verliefd op hem?
Eerst was ze inderdaad verliefd op hem. Maar bij die poolparty die Zach gaf reageerde hij erg fout op het gepest van Andrew (net doen alsof ie 'em dood zou gaan schieten). Toen is volgens mij die verliefdheid over gegaan.
pi_31379044
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Over Bree, Rex en vooral die akelige George: van dit gedoe word ik helemaal iebelig. George is de engste figuur in de serie vind ik, zoals hij probeert Bree voor zich te winnen en zij zo aardig tegen hem kan doen. En dat hij met de medicijnen van Rex knoeit!
Ja, dat kan toch niet goed blijven gaan?
Waarom is de dochter van Bree en Rex helemaal uit beeld verdwenen trouwens? Of is dat toeval?
pi_31379144
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:20 schreef zea het volgende:

[..]

Eerst was ze inderdaad verliefd op hem. Maar bij die poolparty die Zach gaf reageerde hij erg fout op het gepest van Andrew (net doen alsof ie 'em dood zou gaan schieten). Toen is volgens mij die verliefdheid over gegaan.
Ik kan me het wel voorstellen inderdaad, maar ik snap sowieso al niet wat ze in hem zag. Hij heeft haar een hoop rare dingen verteld over zijn leven als ik het zo eens heb bekeken, zo veel dat ik hem al nooit meer had vertrouwd en zeker niet verliefd op hem was geweest!
Van Julie kan ik weinig hoogte krijgen.
Ik vond wat Paul tegen Zach zei gisteren trouwens echt verschrikkelijk. 'You're just not that special.' Rot toch op man! Wie zegt zoiets tegen z'n zoon?
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:54 schreef Rosella het volgende:

[..]

Ja, dat kan toch niet goed blijven gaan?
Waarom is de dochter van Bree en Rex helemaal uit beeld verdwenen trouwens? Of is dat toeval?
Ja ik heb ook geen idee! Eerst was het nog zo leuk omdat zij ook met John wilde.
pi_31379237
Dat van dat "You're not that special", dat zei hij alleen maar op Zach een beetje uit de lucht te halen

pssst, en het is maar geacteerd
pi_31379274
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Dat van dat "You're not that special", dat zei hij alleen maar op Zach een beetje uit de lucht te halen

pssst, en het is maar geacteerd
Toch vond ik het niet aardig.

Dat het geacteerd is weet ik ergens diep in m'n achterhoofd wel, maar zo kijk ik er niet naar.
pi_31381674
Hmm, ik weet niet wie ik enger moet vinden. George of Zach.
En Gabrielle die in de auto kotst
pi_31382595
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Het scheelt dat zach zichzelf al veel te speciaal vindt
pi_31386832
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Toch vond ik het niet aardig.

Dat het geacteerd is weet ik ergens diep in m'n achterhoofd wel, maar zo kijk ik er niet naar.

Als ik weer eens dramatisch doe zegt mijn moeder dat ook tegen mij hoor, en ik heb er geen trauma van of zo Ik weet wel beter
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:50:38 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31426783
Die scene dat Zach met een aansteker speelt heb ik gemist ofzo, wanneer was dat dan? De rest van de aflevering wel gezien, en dat Paul inderdaad behoorlijk vuil kijkt naar Susan.

George vind ik ook een creep, ik vertrouw hem voor geen meter. Ik denk dat daar ook nog wel iets mee gaat gebeuren.

Hoeveel afleveringen zijn er nog in seizoen 1? Heb de dvd box besteld dus kan een stukje vooruit gaan kijken

Edit: de DVD box van seizoen 1 is binnen Dat wordt vanavond DH avond

[ Bericht 20% gewijzigd door MaJo op 14-10-2005 11:31:19 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_31450074
Ik vind de serie helemaal top, maar.... de verhaallijnen vind ik wel vreemd af en toe, of beter gezegd, het zomaar stoppen ervan. B.v. op een gegeven moment was er een hoop stennis dat die moeder van de tuinman er achter kwam dat Gabrielle het met haar zoon deed. Vervolgens zou ze stappen ondernemen en uiteindelijk komt dit helemaal nooit meer terug??? Dat is toch een beetje vreemd? Ook niemand die het er nog over heeft....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_31450347

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2005 23:07:47 ]
pi_31453935
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:58 schreef Samson het volgende:
Ik vind de serie helemaal top, maar.... de verhaallijnen vind ik wel vreemd af en toe, of beter gezegd, het zomaar stoppen ervan. B.v. op een gegeven moment was er een hoop stennis dat die moeder van de tuinman er achter kwam dat Gabrielle het met haar zoon deed. Vervolgens zou ze stappen ondernemen en uiteindelijk komt dit helemaal nooit meer terug??? Dat is toch een beetje vreemd? Ook niemand die het er nog over heeft....
Ik denk dat je een paar afleveringen hebt gemist. Direct nadat ze Gabrielle en John betrapte werd ze aangereden door de zoon van Bree en Rex (die overigens doorreed), raakte in coma, werd uiteindelijk wel wakker uit haar coma maar donderde toen van de trap af en was alsnog dood. Ze deed nog wel een poging om alles aan de verpleegster te vertellen, maar die had een koptelefoon met muziek op.
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2005 @ 03:50:07 #250
34726 Fratz
Max
pi_31456049
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Rosella het volgende:

[..]

Ik denk dat je een paar afleveringen hebt gemist. Direct nadat ze Gabrielle en John betrapte werd ze aangereden door de zoon van Bree en Rex (die overigens doorreed), raakte in coma, werd uiteindelijk wel wakker uit haar coma maar donderde toen van de trap af en was alsnog dood. Ze deed nog wel een poging om alles aan de verpleegster te vertellen, maar die had een koptelefoon met muziek op.
het gaat over de moeder van de tuinman, niet de moeder van meneer Solis
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')