Ja dat weet ik, maar ik gok dat zij dan de moeder is van Zach.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:55 schreef Geqxon het volgende:
Deirdre is de ex van mike, en de dochter van die vage opa waar mike altijd heengaat. Paul heeft haar wss. 15 jaar geleden vermoordt.
Ja inderdaad, dat is wel een redelijke hint. Ik vond alleen dat Paul op het eind 2 keer zo vuil naar Susan keek, daarom dacht ik dat hij het had gedaan. Het maakt ook eigenlijk niet uit: hij keurt het goed als hij het niet zelf heeft gedaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, in de laatste scène zag je Zach met een aansteker spelen, wat mij toch wel een duidelijke hint lijkt.. Is geen bewijs natuurlijk, maar toch.
Eerst was ze inderdaad verliefd op hem. Maar bij die poolparty die Zach gaf reageerde hij erg fout op het gepest van Andrew (net doen alsof ie 'em dood zou gaan schieten). Toen is volgens mij die verliefdheid over gegaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind die Zach ook maar een naar mannetje, al begrijp ik niet helemaal waarom Julie nu ineens zo tegen hem doet. Eerst was ze toch ook verliefd op hem?
Ja, dat kan toch niet goed blijven gaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Over Bree, Rex en vooral die akelige George: van dit gedoe word ik helemaal iebelig. George is de engste figuur in de serie vind ik, zoals hij probeert Bree voor zich te winnen en zij zo aardig tegen hem kan doen. En dat hij met de medicijnen van Rex knoeit!
Ik kan me het wel voorstellen inderdaad, maar ik snap sowieso al niet wat ze in hem zag. Hij heeft haar een hoop rare dingen verteld over zijn leven als ik het zo eens heb bekeken, zo veel dat ik hem al nooit meer had vertrouwd en zeker niet verliefd op hem was geweest!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:20 schreef zea het volgende:
[..]
Eerst was ze inderdaad verliefd op hem. Maar bij die poolparty die Zach gaf reageerde hij erg fout op het gepest van Andrew (net doen alsof ie 'em dood zou gaan schieten). Toen is volgens mij die verliefdheid over gegaan.
Ja ik heb ook geen idee! Eerst was het nog zo leuk omdat zij ook met John wilde.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:54 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch niet goed blijven gaan?
Waarom is de dochter van Bree en Rex helemaal uit beeld verdwenen trouwens? Of is dat toeval?
Toch vond ik het niet aardig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Dat van dat "You're not that special", dat zei hij alleen maar op Zach een beetje uit de lucht te halen
pssst, en het is maar geacteerd![]()
Het scheelt dat zach zichzelf al veel te speciaal vindtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Dat van dat "You're not that special", dat zei hij alleen maar op Zach een beetje uit de lucht te halen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Toch vond ik het niet aardig.
Dat het geacteerd is weet ik ergens diep in m'n achterhoofd wel, maar zo kijk ik er niet naar.
Ik denk dat je een paar afleveringen hebt gemist. Direct nadat ze Gabrielle en John betrapte werd ze aangereden door de zoon van Bree en Rex (die overigens doorreed), raakte in coma, werd uiteindelijk wel wakker uit haar coma maar donderde toen van de trap af en was alsnog dood. Ze deed nog wel een poging om alles aan de verpleegster te vertellen, maar die had een koptelefoon met muziek op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:58 schreef Samson het volgende:
Ik vind de serie helemaal top, maar.... de verhaallijnen vind ik wel vreemd af en toe, of beter gezegd, het zomaar stoppen ervan. B.v. op een gegeven moment was er een hoop stennis dat die moeder van de tuinman er achter kwam dat Gabrielle het met haar zoon deed. Vervolgens zou ze stappen ondernemen en uiteindelijk komt dit helemaal nooit meer terug??? Dat is toch een beetje vreemd? Ook niemand die het er nog over heeft....
het gaat over de moeder van de tuinman, niet de moeder van meneer Solisquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ik denk dat je een paar afleveringen hebt gemist. Direct nadat ze Gabrielle en John betrapte werd ze aangereden door de zoon van Bree en Rex (die overigens doorreed), raakte in coma, werd uiteindelijk wel wakker uit haar coma maar donderde toen van de trap af en was alsnog dood. Ze deed nog wel een poging om alles aan de verpleegster te vertellen, maar die had een koptelefoon met muziek op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |